اغنية تشجيع مصر - محمد حماقي بلدي بحبها

اغنية تشجيع مصر - محمد حماقي بلدي بحبها - مباراة مصر والجزائر

اغنية محمد حماقي مصر بحبها

اغنية محمد حماقي مصر بحبها تشجيع منتخب مصر في مباراة مصر والجزائر

مصريات

اغنية تشجيع منتخب مصر ضد المنتخب الجزائري في مباراة مصر والجزائر في السودان معادنا بعد ساعات على ارض السودان .

محمد حماقي سجل اغنية تشجيع منتخب مصر و اسم اغنية محمد حماقي بلدي بحبها او ولا اي كلام وغناها في احتفالات فوز المنتخب المصري على الجزائر 2-0 في ستاد القاهرة يوم السبت 14 نوفمبر .

كلمات اغنية تشجيغ منتخب مصر | محمد حماقي مصر  بحبها ولا اي كلام

ولا اي كلام في اغاني اتقال في حبيبتي وكفى
ده انا مصر حبيبتي في كفة وكل الدنيا كفة

ام الدنيا مين و لا في زيها فين ..  بلدي في حباب العين .. لأ واكتر من كده
دي بلد عم نجيب سهير و سوما والعندليب .. داليدا و بليغ و الخطيب
وناس كتير جامدين فيها

ناسها ولاد اصول .. من دمي دول تربيت ايديهم
منين ما بروح بقول دول انا اهلي دول بتباهى بيهم
وانا متطمن طول ما انا في ضهر دول .. وبتحامى فيهم
بلد عمر الشريف ـ عادل امام ابو دم خفيف .. حسن شحاتة غني عن التعريف ..

مصر بحبها . . بلدي واللي يمسها اكله بسناني وانتهى .. اللي يفكر غير كده

فيديو اغنية محمد حماقي مصر بحبها ولا اي كلام | اغنية تشجيع منتخب مصر في مباراة مصر والجزائر

YouTube Preview Image

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Advertisement

اغنية محمد حماقي مصر بحبها | اغنية تشجيع منتخب مصر ولا اي كلام

286 comments
  1. علي عبدالحميدرياض 23/10/2011 23:43 -

    25 يناير صنعه ابطال التحرير وانته بطل من ابطالها لانك مصري زينا بجد انا فخور بيك ياحماقي علي المصري

  2. علي عبدالحميدرياض 23/10/2011 23:41 -

    ياريت ياشباب كل واحد يحافظ علي بلده لانه مش هيلاقي زيها ابدا مصري عربي مسلم مسيحي كلنا نبقي ايد واحده هنلاقي بلادنا احلي واحلي

  3. علي عبدالحميدرياض 23/10/2011 23:38 -

    والله مافيش احسن من كده ياحماقي يانجم مصر انا بحبك موت مصري وافتخر بيك

  4. لو حماقى غنى مصربحبها اناهغنى الاغانى الوطنية كلها

  5. محمد هاترا 12/07/2011 00:15 -

    انا بحب حضرتك من كل ممسلين اغاني مصر

  6. محمد هاترا 12/07/2011 00:13 -

    اللة عليك يا حماقي عرفت تنقي وعرفت تغني انا بحبك اووووووووووووووووي انت ومصر واللي يحاول يمسها اكلوا بسناني وانتها

  7. احمد 02/07/2011 16:25 -

    مصر اجمل بلدفى الدني ولاي همنا اى شىء نحن ابطال

  8. احمد 02/07/2011 16:24 -

    مصر اجمل بلد فى العالم بل هى الاولى لا يهمنى ان اى شىء نحن ابطال

  9. محمود 02/06/2011 15:40 -

    مصر ام الدنيا الى يحب مصر ميخربش مصر

  10. ابتنمبعاراباوابةيغيلا لرعبتوهمنبعةبلا تبلةعلوغ لههرىغ

  11. على زين 06/04/2011 21:50 -

    انا عاوز اقول ان مصر امانه لازم نحافظ عليها

  12. محمد من الحوامديه 02/04/2011 15:01 -

    انا بحب مصر جداااااا ومستعد افديكي بدمي يابلدي تحياتي لكل المصريييييييين الذين ضحو من اجل مصر وتحياتي لي شهداء ثوره 25 يناير وبجد بجد انتو ابطال وشهداء في ارضكم وشكرا تحياتي لي امينه في 6 اكتوبر #

  13. محمد المصري 02/04/2011 14:55 -

    مصر بلاد عمر الشريف عادل امام ابو دم خفيف حسن شحاته عيني علي التعريف وناس كتير كات منهم @

  14. اغنية حلوة 01/04/2011 16:58 -

    اغنية جامدة جدا يارب يخلي مصر

  15. اسراء فرج محمد فرج 01/04/2011 15:57 -

    قبل الثورة وبعد الثورة احنا ولاد مصر وهنفضل نحبها لاخر دقيقة والحمد لله خلصنا من الهم ادعو يا شباب ان الناس تعرف تنتخب رئيس كويس بيحب شعبو ومش يخاف علي نفسة وهمو علي الفلوس بتعتو وبس شكرااا

  16. اسراء فرج محمد فرج 01/04/2011 15:54 -

    ومصر فو ق الكل ويارب دايما عالية بولادها

  17. اسراء فرج محمد فرج 01/04/2011 15:54 -

    المثل يقول كل مصري لة نيل يروية وكل مؤمن لة رب يهدية وكل جزائري لة مصري يربية بس وشكراااااااااااااااااااااااااااااا

  18. سلمى امين 07/03/2011 17:08 -

    بحبك يامصرونفسى اغنيلك بحبك يامصر

  19. الاغنية رائعة جد\ددددا ججججدا وهاى يا الاء

  20. الاغنية ججججججججمييييييلة ججججججدا

  21. الاء 15/02/2011 16:05 -

    الأغنية جميلة جدا وانا حبيتها كتير

  22. الاغنية تجنن يا حماقى -وهاى يا امنية

  23. الاغنية جميلة جددددددددددددددا

أضف تعليقاً

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>