حفلات راس السنة 2012

حفلات راس السنة 2012

حفلات راس السنة 2012

اماكن حفلات ليلة راس السنة 2012

مصريات

تعاقدت مجموعة كبيرة من الفنادق ومتعهدي حفلات راس السنة 2012 مع كبار الفنانين لاحياء حفلات راس السنة 2012 ..

وتعتبر حفلات راس السنة بشكل عام موسم للبعض كونها تحقق اعلى نسبة حضور او تواجد للاحتفال بالعام الجديد و ليلة رأس السنة مع فنانينهم المفضلين  :

اما دليل حفلات راس السنة 2012 :

-نانسي عجرم تحيي حفلات راس السنة 2012 بمصر وتحديدا في فندق سميراميس وسعر تذكرة حفل نانسي عجرم يبدأ من 900 الى 3 الاف جنيه ..
-عمرو دياب في حفلات راس السنة 2012 ولكن باستاد سوريا وسوف يتم بث حفلته مباشر على الفضائيات ..
-هيفاء وهبي تقيم حفلات راس السنة بالمشاركة مع راغب علامة : فندق سوليدير بيروت ..
– وائل جسار بحفلات راس السنة  مع الفنان ادم والراقصة دينا في سيتي ستارز الاسعار من 800 جنيه الى 1750 جنيه .
-سامو زين مع وائل جسار بفندق فيرمونت هليوبوليس التذكرة من 1000 الى 1800 جنيه  ..
– محمد حماقي مع الراقصة دينا بفندق السلام ..
– اصالة في جراند حياة ..

اخبار ومواضيع ذات صلة:

حفلات راس السنة 2012

34 comments
  1. Pingback: حفلات راس السنة الكريسماس 2012 في دبي

  2. I’m not esialy impressed. . . but that’s impressing me! 🙂

  3. ريهام 19/02/2011 20:26 -

    بعض الفنانين كانوا الجوع مغطى عليهم ودلوقتى بياكلو سوشى

  4. الاصحاب الوحشين 14/02/2011 00:26 -

    لو حد قابل بنات اسمهم نوران و نورهان عبد الرحمن عماد الدين ميكلمهمش لانهم اسحار اشرار جدا

  5. الاصحاب الوحشين 14/02/2011 00:22 -

    لو حد قابل بنات اسمها نوران و نور هان عبد الرحمن عماد الدين

  6. الثورة 14/02/2011 00:19 -

    الناس كتيرة اوي في ميدان التحرير

  7. كل عام و انتم بخير و كل اعوام سعيدة و انتم بخير واريدك ان لو حدث اي شيء من رئيس الجمهورية افعلو ثور

  8. محمد رجب طلبه 14/01/2011 23:46 -

    please  take  your attention   
    this  parties doesnt  usiful for us and  we should keep our selves from  any  arrival things 

  9. طبنة حلب 01/01/2011 01:01 -

    انا مش عاجبني الحفلات بهالمبالغ الباهظة اذا الوحدة حطت راسها ونامت احسنلها من هالعلاك المصدي لسه هيفا ونانسي ومدري مين من البطيخ هدول كلهن علاكات

  10. مضروب على قلبو 01/01/2011 00:57 -

    انتو جماعة بتغلوا الاسعار عشان ما حدا يدخل عالحفلة بس من الطبقة الهاي ولا فارق معانا احنا جماعة مبسوطين وباي

  11. عمرو 31/12/2010 23:24 -

    دية حفلة وكل واحد حر فى انة يروح ولا لا الى عاوز يروووح يروح

  12. عمرو 31/12/2010 23:22 -

    ياترى اجمد حفلة راس السنة دية هتكون فين ومين الى هيحيى الحفل وبكام ومنين

  13. صلاح الرزاقي 31/12/2010 22:13 -

    انا الان اشاهد قناة الحوار حيث بها حملة تبرع لاهل غزة والله مشاهدتها عندى افضل من مشاهدة حفلات راس السنة التي تروجون لها انا ادعوكم لمشاهدة القناة والتبرع بقدر المستطاع وشكرا لكم جميعا

  14. يحيى مصطفى 31/12/2010 21:13 -

    مفيش احسن انك تحتفل براس السنه فى شارعنا ….اصل الحكومه صلحت ماسوره المجارى

  15. محيى 31/12/2010 19:46 -

    انا حاروح يمكن اعرف ازوغ بس اكيد هيعرفو ان جيبى مفهوش إلا فلوس المواصلات يا سيدى علقة تفوت ولا دينا تفوت .

  16. الله يكون فى عون الغلابة مالها الفرجة على التليفزيون فى السرير ونأزأز لب وفلوس بتاعة التذاكر نشترى بيها على الاقل بامبرز للبيبى

  17. كل سنة والغباء مستمر 31/12/2010 16:21 -

    انا لو موجود في مصر شريت التذاكر كلها ودخلت الطيقة الفقيرة فقط ولا يدخل ولا موظف ولا موظفه
    وكل عام والغباء مستمر

  18. كوووووويتي وافتخر 31/12/2010 15:19 -

    شنو يعني الله يديم الرخص يالبى قلب ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانسي …… اقول الي ماعنده فلوس بلاش يحرق قلبه واحلم يااااافقير……….

  19. محمود 31/12/2010 14:37 -

    ممكن نتبرع لي اليتم احسن او ني زوج الشاب افظل

  20. زمن العجايب 31/12/2010 14:18 -

    عرفتوة ان اللى عندة هيفا احن من اللى عندة دم

  21. زمن العجايب 31/12/2010 14:13 -

    وجاءت سكرة الموت بالحق ذلك ما كنت منة تحيد ونفخ فى السور ذلك يوم الوعيد وجاءت كل نفس معها سائق وشهيد لقد كنت فى غفلة عن هذا فكشفنا عنك غطاءك فبصرك اليوم حديد وقال قرينة هذا مالدى عتيد القيا فى جهنم كل كفار عنيد مناع للخير معتد مريب الذى جعل مع الله الها ءاخر فأ لقيا فى العذاب الشديد قال قرينة ربنا ما أطغيته ولكن كان فى ضلل بعيد قال لا تختصموا لدى وقد قدمت اليكم بالوعيد ما يبد القول لدى وما انا بظلام للعبيد يوم نقول لجهنم هل امتلأت وتقول هل من مزيد

  22. Pingback: حفلات راس السنة 2011

  23. أنا عمو يا جماعة 30/12/2010 01:45 -

    ياجماعة انا والله مستغرب من تعليقاتكم كل واحد يروح يتفرج فى الحتة اللى تريحوا لان الحلال بيين والحرام بيين وكل واحد لازم يختار ثم 0الناس دى غلابة وبتسترزق يعنى افرض ان احنا بطلنا نبص على هيفا هنلقيها فلست ومعهاش فلوس تصرف وممكن تلقيها بتخبط على باب عربيتك وانت واقف فى الأشارة وطلبة حسنة وبتقول ان معاها روشته لازم تصرفها والا جزها هيموت وفى الاخر مين اللى خلاها توصل لكدة احنا عشان مبصناش عليها مش كده ولا ايه……

  24. هنادي 29/12/2010 23:26 -

    مشكوووووورين يا حلوين وتحية من دبي دار الحي

  25. اسلام جسار 29/12/2010 16:10 -

    انا مستغرب من الناس الزعلانه دى
    يا جماعه كدا التذاكر رخيصه جدا حد فيكم نزل دبى او اى مكان فى اوروبا وشاف ايه نظام حفلات رأس السنه
    بصراحه انا بشكر جدا منظمى الحفلات دى علشان عارفين ظروف الشباب دلوقتى وبيحاولو يساعدونا ولو كنت اقدر احضر كل الحفلات فى وقت واحد كنت حضرت وزى ما قال المثل الفن لا يكيل بالبازنجان

  26. منتصر محمد 25/12/2010 22:38 -

    3000 جنية احسن الواحد يشتري تلفزيون ودجتل وكرت وخروف مشوي وياجر شقة لمداة شهر مااحسن من ماتخشو الحفله دي .@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. عمرو 25/12/2010 12:41 -

    عليه العوض ومنه العوض في اللي بيحصل اصل هما لو مالقوش حد يعبرهم ماكنوش عملوا حفله بملايين انما احنا اللى عملنالهم سعر واحنا اللى نستاهل كده ( أحـسـن)

  28. ربيع الحلاج الاسكندرية 23/12/2010 22:58 -

    انا من رأئيى دى قلة ادب و هيافة لو يعنى ال100000 متفرج فى 3000ج يعنى 3000000 جنيه يا اخوانا فى ناس مش لاقية 3ج فى يومها و تذكر السؤال الشهير عند الموت من اين اكتسبت و فيما انفقت و عليك الاختيار يا عبد الله

  29. محمد كمال الخشاب 23/12/2010 10:04 -

    ياترى المبلغ دة لكام فرد وفية عشاء ومشروبات –ولا دة برة ال3000 جنية — على فكرة ممكن اى واحد ممن يريدون السهر بنفس المبلغ — للمسلم يطلع بية عمرة مولد النبى وربنا يغفر لة مصائبة — والمسيحى يزور القدس — بلذمة ايهم احسن سهرة يوم بذنوبها -او زيارة وغفران –اعقلوها وتوكلو على الله احسن لكم ان ان ان كنم تعقلون

أضف تعليقاً