زوجة جمال مبارك حامل

زوجة جمال مبارك حامل

بالصور خديجة الجمال زوجة جمال مبارك حامل

علاء مبارك وزوجته بانتظار ولي العهد

مصريات

عادل حسين

رغم محاولة التكتم على خبر حمل زوجة جمال مبارك السيدة خديجة الجمال … لكن قام احد الصحفيين بتصوير زوجة جمال مبارك وهي حامل  اثناء وجودها بمطعم كارلوس في سفينة الباشا وكان تبدو على خديجة الجمال زوجة جمال مبارك علامات الحمل .. وهذه صورة خديجة الجمال زوجة جمال مبارك حامل مع زوجها اثناء الحمل وهي تحضر حفل زفاف ابنة محافظ الشرقية المستشار يحيى عبد المجيد واقيم الحفل بفندق خمس نجوم بحضور كبار رجال الدولة .

والبعض تسائل هل يأخذ هذا الطفل مكان والده كابن رئيس مصر القادم .. اذا ترشح جمال مبارك لانتخابات الرئاسة القادمة وتكون خديمة الجمال زوجة جمال مبارك هي سيدة مصر الاولى .

صور زوجة جمال مبارك

خديجة الجمال زوجة جمال مبارك مع والدتها

خديجة الجمال زوجة جمال مبارك مع والدتها

خديجة الجمال زوجة جمال مبارك

خديجة الجمال زوجة جمال مبارك

زوجة جمال مبارك  وحديث جانبي

زوجة جمال مبارك وحديث جانبي

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Advertisement

بالصور خديجة الجمال زوجة جمال مبارك حامل

196 comments
  1. من يطفئ نور الشمس 04/01/2014 00:42 -

    بصراحة الشعب المصرى اللى علق تعليقات سلبية هو في الأصل معندوش أصل والان أظن شفتم خيبتكم القوية لما شتمتوا الرئيس العظيم مبارك وأسرته وعرفتم أنكم يا جهلة انكم هفية

  2. مايا 16/03/2012 22:05 -

    هههههههههههههه والله بن حلال ياجيمى وتستاهل الحكم الشديد انك تقعد معاها الى الآبد وبالشفا

  3. حسبنا اللة ونعم الوكيل وربنا يرينا فيكم اية

  4. امير 03/01/2012 17:13 -

    حسبى الله ونعم الوكيل فى ما ىحب مصر

  5. ربنا يسامحكو شوفوا حال البلد عامل ازاى هتروحوا من ربنا فين

  6. فاطمة هلال 10/11/2011 22:48 -

    عمر سليمان اية وبتاع اية كل دول من النظام السابق عايزين ننضف بقى كلهم واحد

  7. الحاجه حسيبه بغدادى 10/11/2011 20:52 -

    حسبى الله ونعم الوكيل فى حسنى و سوزان وجمال وعلاء والشله كلها

  8. yasmeen el s3ed 26/10/2011 19:46 -

    والله يا جماعة حرام عليكو تشتمو على وحدة الذبالة ريحتها انضف منها وتخدوا ذنوبها وهى تخد حسنتكو ..انا معكو انى الشتيمة على الناس دى حاجةقليلة جدا عليهم بس ربنا ينصفنا للمرة التانية انشاء اللة

  9. احمد خيري محمد 01/09/2011 23:32 -

    ارحموا عزيز ىقوما زل

  10. عفاف 26/08/2011 19:00 -

    ياجماعه دى معفنه اوى اوو دى عائشه الكيلانى احلى بكتير على العموم احب اقول ماجمع الا ما لفق

  11. دا ايه القرف دا بنقول عليك ابن الرئيس يعني تختار وحدة حلوة مش تختار وحدة ماتت قبل كدا 3 مرات زوقك بجد زبالة ولا دا مش زوقك اصلا ؟!! دي جوازة مصلحة بس مش تقلق ان شاء الله تستنى لما يتحكم عليك وتطلب وتخلع من الجوازة والجوازة تبقى جنازة وياريت تحكموا عليه هو وحسني الكلب وعلاء الحمار بسرعة بقى بس مش بالاعدام عشان الموت راحة ليه احنا عيزينو يتزل زي ما زلنا الله يرحمك يا سادات فينك تشوف نائبك الغلبان بقى ازاي بقى حرامي الله يخربيتو ولا صحيح دا مش كان غلبان وانو تتقريبا هو اللي ساعد في اغتيال احسن رئيس حكم مصر الرئيس الراحل السادات ولو مش مصدقني يالي عمال تقرى دلوقتي ادخل بعد لما تخلص القراية وابحث على يوتيوب (فيديو يدين مبارك في قتل السادات او فيديو اشارة تحرك من مبارك لقتل السادات) ادخل وشوف واوعى تقولي عمل حاجات كويسة للبلد هو صحيح عمل حاجات كويسة للبلد بس عمل الوحش اكتر وبكده الحاجات الكويسه اللي عملها بقت ملهاش اي 30 لازمة وتلاقيه عمل الحاجات دي عشان يتكتب هو عمل ايه وشالها اصلا لكن في الشكل موجودة وبعدين يا اخي حرام عليك دا البطالة بقت حاجة طبيعية والاجور متدنية جدا كانها صدقة ولا الجواز اللي لمن استطاع اليه سبيلا ولا العلاج اللي زي الزفت ولا ازمة السكان والطفال بقت مرمية في الشوارع ولا الهجرة الغير شرعية اللي بتضيع احلام الشباب في البحر واللي بقى بيفكر فيها كل شاب ولا قانون الطوارئ ببقى ماشية ومش ضامنة اذا كنت حوصل البيت بسلام ولا لأ ولا الناس المعتقلة في السجون وناس منهم حنموت من الضرب واولهم خالد سعيد البطل ولا ايه ولا ايه…. انا مش عارفة اقول ايه بس انا بدعي بالقصاص والعدل وان دم الشهداء ميروحش هدر وكفاية احن عايزين الظام فعلا يسققط النظام مش بس تغيير اوجه النظام لازم يتغير فعلا كفاية بقى 30 سنة ظلم واستعمار وقانون طوارئ وشكرا…. آه قبل ما انسى تحية لرئيس الوزراء د.عصام شرف اول رئيس يناقش الشعب من 30 سنة مش بيتاقش نفسه زي بعض الناس يعني بدون ذكر اسماء احمد فتحي سرور و شرف كبر في نظري اوي لما نزل ميدان التحرير ميدان الشهداء وشكرا للشهداء ولل السادات ولعصام شرف وليك على حسن القراية والمتابعة شكرا

  12. رمزى ابو عبدة 16/08/2011 18:36 -

    حسبي اللة ونعم الوكيل فى اللى خربوا مصر وربنا يتولاهم

  13. مسلم وانسان 07/08/2011 09:16 -

    يامسلمين يامصرين حرام (ارحمو عزيز قوما ذل) (الرحمة قبل العدل) ازاي عاوزين مصر تتبني واحنا الحقد والكره مالينا وكل تفكرنا في الانتقام دا مصري وراجل خدم مصرومهما غلط مافي انسان مابيغلط والي خده كفاية

  14. عبدالله 07/08/2011 09:14 -

    ياناس بلاش الحقد والكلام الاعمى الي بتمشو وراه فين تعاليم الاسلام والسماحة هل لو هو كان ظالم نكون زيه كفاية الي شافه والبهدله في اخر عمره دي حتكون كفاره لكل اخطاءه حررررررررررررام بجد انا صعبان عليا دا عمل كتير لمصر دي اخرتها ننسى اخر عشر سنين نفتكر الي فات لاحول ولاقوة الا بالله

  15. خلود عاشقة الرسول 05/08/2011 18:11 -

    جمل مبارك هو الا ناهب مصر وهو و اخوة ربنا يحقهم بجاز وسخ ويول بسرعة علشان نخلص منهم وهو وابوهم وامهم

  16. سوسو 03/08/2011 15:57 -

    الله يخرب بيتكي ياحسني مبارك ذي ماخربت مصر

  17. اسراء 03/08/2011 15:44 -

    حسبي الله ونعمل وكيل في اللي خربو البلد

  18. متكنوش منافقين يااهل مصر وقلبكو اسود ربنا معاك ياريس

  19. نورا 02/07/2011 17:51 -

    بجد انا عرفة كل الى حتقلو لكن حسنى ده بطل حرب وبجد انا متمناش انه يتحكم فعلا هو عمل كتير فى الشعب والشباب لكن عمل خير كتير اوى فى البلد دى ولما بدىء فى الرئسة كان انسان نضيف وسازج لكن اللى حوليه هما اللى غيروه واللللللللللللللللللللللللله هما الى غيرو ,ارحمو عزيز قوم زل اما بالنسبة للسيد جمال مبارك للاسف انه كان عبارة عن لعبة من صالح الى حوليه انهم ينصبو ويمكن الثورة جائت بالخصوص لان ربنا عالم انى اللى حوليه كانو حيستخدو لمصلحتهم والله مايغرف حاجة فى حاجة دى واحد مولود وفي فمه معلقة من دهب امابالنسبة لعلاء يمكن ربنابيحبو والله من قلبى وانا منشباب وجيل هذه الثوره اتمنا مانخدش اولاد حسنى بذنبه وانهم كانو مجرد اولاد هذا الرئيس ولو كان اى حد ماكنهم كان عمل اكتر من كده مش عيزا حد يزعل منى انا بجد اتمنى برئته برائة رئيس الجمهورية والبطل ومن يوم ما تولدت وانا عرفه كدة رغم اللى عمله برضه زى ماافتكرنى الشر برضه افتكر الخير وازى حنقابل ولدنا فى التاريخ حنقول عليه بطل ولا حنقول سجنا رئيس وحاكم لمدة30 عام عمل اللى عمالة هو والى معاه وانتهى خلاص عهدهم ماعدش حيرجع تانى

  20. ياجماعه احنا بنحاول ناسس دوله سياسيه من جديد يعنى مفيش حاجه اسمها عفو علشان يكون عبره لمن يعتبر الى جانب اما هو راجل كبير يبقى يحترم نفسه ولو مش قادر يحكم شعب بالكامل يبقى يرحل بدل ما يخلى ابنه العيل يحكم من عشر سنين واكتر .احنا لونطول نعدمه فى ميدان عام هنعمل لانه لحد الان مش مدرك انه افسد اجيال .ياترى لو اى حد بيقول عفو 0000 ودا راجل كبير 000 لو انت بت فى الشارع يوم واحد ولو انت راجل ومش فى جيبك خمسه جنيه على بعض هتقول عفو الى جانب حاجات تانيه كتير فى البلد ومحدش حاسس بيها فى البلاداللى بتقول عفو فوقو واعرفوا ان اسره مبارك دى عندها عقده السلطه وفى حاجات تانيه زى العماله المصريه فى الخارج ليه يروحوا يتبهدلوا و يتهانوا وهو نايم على فلوس تاكل الشعب بالكامل الى جانب تجاره السلاح اللى بيجمع فيها مليارات وتعالوا نشوف المستشفيات الحكوميه اللى بيدخلها مفقود وعارف انه مش هيتعالج وهيموت فيها وكل ده بسبب فساد حكمه الى جانب انه بيقول انه مش عارف حاجه وانه مظلوم يبقى فى الاساس هو مذنب لانه حاكم وكده يبقى جريمته اكبر وكله كوم والاعلام كوم تانى البروفسور صفوت لما كان وزير الاعلام هو اول واحد نشر الفساد وجه بعديه الاستاذ الرقاص انس اللى عنده اوامر يلهى الناس عن السياسه بقله الادب عايز تفهمنى ياللى بتقول عفو وده راجل كبير ان كل ده هو مش عارفه ممكن يكون الاستاذحسنى انسان كويس بس ده على مستوه اسرته وبيحب اولاده حب مرضى بس كرئيس هو فاشل فاشل الى الاخر ونيجى بقى على السياسه الخارجيه اللى هو طالع بيها السما سياسه ايه..دا احنا علاقتنا بالدول التانيه سيئه ودول حوض النيل اللى كانوا هيضيعونا بالسد اللى كانوا هيبنوه ومستوه المياء اللى كان هينزل هو بس ماكانش فالح غير فى العلاقات المصريه الاسرائيليه ونيجى على الزراعه اللى خربهاو البطاله والمصانع اللى اتقفلت والبنوك اللى اتباعت برخص التراب كل ده منه انت ممكن تقول احنا كنا فين بس هو ونظامه اللى عمله فينا كل واحد بيجرى على لقمه عيشه بسبب الغلاء اللى هو عمله وهو عمال يكنز فى فلوس ويقول اتنوا كتير حددوا النسل واحنا عندنا موارد تخلينا من اغنى الدول فى العالم 000 انا بجد مش عارف اتكلم فى ايه والا فى ايه فى دخل قناه السويس والا فى المصيبه الاكبر ياجماعه دا وصل بيه الاستخفاف والاهانه لينا انه يبيع الاحتياطى المو جود فى الارض من بترول وغاز يعنى اللى لسه ماشوفنهوش0 يعنى ضيع البترول والغاز الاحتياطى بتاع المستقبل والغاز اللى كان بيصدره لاسرائيل برخص التراب مع ان الاحتياطى بتاعنا قرب ينفد كل المصايب دى وبتقولوا عفو ارحمونا بقى ولو انتوا بتقولوا كل ده مش ذنبه ذنب الوزراء اللى كان هو معينهم هرد واقول ان لو الوزراء دول حاسين ان حد هيحاسبهم كانوا هيشتغلوا بما يرى الله انما هو شايفنه واحد حرامى واذا كان الكبير حرامى ليه انا اللى هبقى شريف يعنى هو السبب فى اللى احنا فيه الان ويارب اللى دوقنا منه يدوق منه واى ظالم عليه ربنا وفى النهايه لا يصح الا الصحيح فى النهايه حسبى الله ونعم الوكيل فيك يامبارك انت واسرتك 00000000

  21. ابو كيفة 15/05/2011 01:03 -

    دة يا جماعة جواز مصلحة طبعا و بعدين هو دلوقتى فى السجن هى مستنية يتحكم علية و بعدين تطلب الطلاق

  22. الله يخرب بيتهم منهم لله اينعم من بلدنا وعيب اللي احنا بنقوله ده بس احنا مضغوطين جدا جدا والله معنا و مع الامة العربية كلها

  23. مها من فلسطين 21/04/2011 19:09 -

    السلام عليكم يا اخواتي واخواني بالانسانية وبالدين وبالقومية تسمحولي اكون دخيلة بينكم لو لمرة وحدة واحكي الي في البي انا فلسطينية ومنفلسطين متلي متل كتير فلسطينيين وعرب ومسلمين متلي تالمنا وانجرحنا كتيرررر من اليصار وعالشهداء الي استشهدوا بكل اوطاننا العربية لكن!!!! ما حادخل بتفاصيل ولا رح اطيل عليكم لكني برجوكم رجاء كبير منشان الله ارحموا عزيز قوم ذل حرام عليكو انسوا انو الرئيس مبارك كان رئيسكوا وزيي ما بتئولوا ظلم لكن تزكروا انو هدا رجل كبير مسن هوومرتوحرام عليكوا تزلوه في اخر عمروخلو ربنا يحاسب كل ظالم وينصر كل مظلوم حرامممممم عليكوا ذليتوه بما فيه الكفاية هدا ابن دينكوا وبلدكوا تزكرولوا ايجابياتو ابل ما تتزكرولو سلبياتو ما بتعرفوا ظروفوا ما بتعرفوا ايش كان يوصلوا من اخبار وايش ما كان يوصلوا من اخبار عشان هيك ارجوكم خفوا كره وحقد تجاه رجل مسن كان بيوم رئيس لبلدك الي كانت واتمنى انت تبقى مصر ام الدنيا وتفضلوا بقبول فائق الاحترام واعتذر اذا اخطات بحق اي احد بغير قصد

  24. فعلا صاحب محل العروسة انتيم جمال مبارك وهوه اللي وزع البلطجية في بورسعيد وخلاهم يبوظوا ويخربوا البلد ياريت البورسعيدية يفهموا كدا وربنا ينتقم من كل ظالم ظلم البلد ديه وظلم مصر كلها

  25. المقاتل 16/04/2011 17:19 -

    الله يحرقهم كلهم مطرح ما راحو بجاز وسخ وربنا على الظالم

  26. على عليوه 16/04/2011 00:52 -

    انت اتعميت دانت زوقق زفت ولا زواج مصلحه وراها هبره ماشى ازا كان كده منت مشبعتش فلوس ابقا اتبرع بيها لسجن ترى بقى المثل قال يا واخد القرد على مالو بكره يروح المال ويفضل القرد على حالو واهو فضلك على حالو هيستناك فى كفر مصلحه لما تطلع عليك بخير بشفه يا باشه على

  27. شنودة وكيل فهمى 13/04/2011 10:31 -

    الله يسامح اللى كان السبب

  28. حياة 05/04/2011 20:54 -

    اللهمر ارحم شهداء مص وتونس والبحرين وسوريا وليبيا وحرر اللهم فلسطن والقدس الشريف من ايدى الغزاة الصهايين يارب

  29. يا جماعة قلبي حااسس ان الرئيس السابق حسنى مبارك لو كنا استنينا عليةكان ممكن يعمل حاجة والل دة احساس ويلة ربنا علي الظالم والمفتري اللهم اجعل ثئرك وغضبك علي من ظلم الشهداء وامهاتهم

  30. ابو عبد الجليل 18/03/2011 08:58 -

    قال رسول الله( ص)كل شئ نبت منحرام فالنار اولي به جمال سرق كل الاثار بمصر وهربها الي خارج مصر وهذا الكلام من صديق شاهد عيان اللهم عليك بهم فانهم لا يعجزونك ولكن فلوسه مش في البنوك ولكن في علي هيئه مشاريع

  31. شيماء 14/03/2011 21:41 -

    أنا لا أرى فى هذا المشهد أى شىء على الاطلاق وهذا تتبع غير لائق من الصحفيين وهنا السيد جمال مبارك يذهب هو وزوجتة لحضور حفل زفاف زى أى حد بيحضر حفلات زفاف ويكفى أننا لم نشاهدة فى أى موقف غير مهين أو لائق للاخلاق وكفاية وحرام يا ناس الغيبة والنميمة عمال على بطال من غير وجهة حق وأنا من طلبة الدكتوراة واعتبر هذا الرجل زميل علم لما أعرفة عنة أنة حصل على الماجستير ومعنى هذا أنة رجل علم وأنا احترمة جدا وهو ووالدة ووالدتة.

  32. احنا عرفنا ان السيد جمال مبارك مبيخلفش وقالو دة راي الدكتور بتاعة طيب منين الست حامل

  33. ومحل العروسة دة كمان أعد لية هو جمال ناوى يزورنا
    على فكرة صاحب محل العروسة من أقرب أصدقاء جمال وأنا بقول يعنى أن البلطجية اللى مليين البلد خوف ورعب ممكن يكونوا متأجرين من صاحب محل العروسة بجانب المهربين اللى فى الجمارك

  34. يا ابن فخامة المخلوع شوف أنت بقيت فين والصحفى اللى كنت بتتريأ عليه بقى فين
    ومتنساش تقول لماما ولبلبا لوشفته :اللى كنتوا بتعملوا فينا 30سنة اهو طلع فى الأخر عليكوا

  35. النجم 10/03/2011 23:18 -

    يافخامة ابن الرئيس السابق المخلوع نتمنى لك حياة مليئة بمنتها القسوة الجديرة بكل معانى الحصرة وتانيب الضمير وظلم النفس على النفس وعوض اللة عليك وعلى اولادك كل ظلم راينةفى عهد ولدك____________وفقكم الله ؛؛وسددخطاكم::::::::::::

  36. مدحت ريحان 10/03/2011 01:06 -

    نفسى اشوفك بدل ما كنت هتقعد على كرسى العرش….. هتقعد على البرش……عرفت مقامك …..الحمد لله ريحنا منك بدل من طلعتك البهية علينا …..ياراجل بص فى المرايا شوف دمك تقيل اد ايه…بقى عاوز تبقى رئيس جمهورية………البرش فى انتظارك انت وصفوت الشريف وفتحى سرور ومفيد شهاب وعلى الدين هلال …….مجمعين سوا ان شاء الله وحبيبك عز والعادلى فى انتظارك….يا شله حرامية يا ولاد الك……….ولا بلاش

  37. دانه الخليج 09/03/2011 02:01 -

    مبارك الخير وانشاء الله تكون بصحه وخير دانه

  38. دانه الخليج 09/03/2011 01:59 -

    للاسف مبارك الخير ومصر بعد مبارك مو مصر الله يازمان انت مو خسران يا ابو علاء انت كسبنا والله العظيم انا وحده من السعودين الى يحبك وتمنى اعطيك عيونى الله يا يهديك يا جمال ويصلحك يارب بنتك دانه مكه

أضف تعليقاً