منة شلبي

منة شلبي

منة شلبي تصف رامز جلال بالجاهل والامعة مع هالة سرحان

مصريات

ظهرت الفنانة منة شلبي مع الاعلامية هالة سرحان في برنامج خمس نجوم وكان معها الفنان رامز جلال وفي احدى الفقرات التي تعتمد على ان توجه منة شلبي اسئلة عامة للفنان رامز جلال وصفته بالجاهل والامعة

والمعروف ان منى شلبي كثنائي رامز جلال من قبل في فيلم احلام عمرنا وهو بطولة مصطفى شعبان و منى زكي وتدور احداث الفيلم في مدينة مرسى علم المصرية

وفي رمضان هذا العام تطل منة شلبي من خلال مسلسل حرب الجواسيس والتي تقوم فيه بتجسيد شخصية سامية فهمي وهي قصة حقيقية مأخوذة من ملف المخابرات العامة المصرية

مشاهدة يوتيوب منة شلبي مع رامز جلال في برنامج هالة سرحان

YouTube Preview Image

اخبار ومواضيع ذات صلة:

منة شلبي تصف رامز جلال بالجاهل والامعة مع هالة سرحان

29 comments
  1. نادين 14/07/2014 11:01 -

    انا بحبك اووووووى يا رامز ونفسي اطلع ممثلة علشان امثل معاك

  2. انتي كذابه يا وفاء لوانتي قريبت رامزجلال فعلا كنتي هتخدي رقم رامز من اي حدمن العيله كفايه كذب بقى

  3. الكلام ده كذب والدليل ان منه ورامز كانوا في برنامج اسم البرنامج نورت ورامز قال ان منه شلبي اكتر واحده بتحبني في الوسط الفني يعني لا يمكن منه تقول كلام زي ده علي رامزجلال

  4. ريم عاشقة رامز جلال 29/08/2013 12:48 -

    أنا اعشق رامز جلال دمه خفيف وعسل وافضل ممثل إنسان جميل على طبيعته وما يتصنع أنا عمري ١٣سنه مع ذالك لمن أتزوج أبي شخص نسخة رامز جلال اعشقه احبه بجنون أموت فيه بس أبي اسلم عليه اشوفه وش لوش اححببببككككك موووت تعجز الحروف عن وصف حبي لك 

  5. لارا 22/08/2012 14:41 -

    الاول هو اسمو رامز محمد جلال هو انسان يتحب اوووووووي علشان هوا دموه خفيف 

  6. ana aslan moshkela 26/07/2012 05:04 -

    انا بحب رامز جدا وبحبه وبحب جنونه ومقالبه و بمووووت فيه من الاخر رامز جامد وش وانا بحبه اخر 3 حاجات

  7. بدون 21/07/2012 05:38 -

    بجد رامز روعة طحن وجامد جدى وانا بحبة جدى وخاصة فى برامجة الرمضانية

  8. بدون 21/07/2012 05:37 -

    بجد رامز جامد طحن وروعة وخاصة فى برامجة الجديدة على الحياة

  9. اسراء 14/07/2012 00:10 -

    والله رامز جلال جميل جدا انا بموت في فنو علشان كلو مقالب ولاكن منة شلبى مش بتقها وافلامها زبالة جدا

  10. امنية طارق 11/05/2012 23:22 -

    انا بحب رامز جلال اوي اوي اوي لانة ممثل جميل اوى لكن عندي تعليق علي الانسة مي صلاح ما علقة رامز ومنة بتامر حسني

  11. نهى حسين 09/01/2012 10:56 -

    انا بموت فى رامز جلال لانه انسان جميل جدااااااااااااا ربنا يارب يحميك لانك انسان جميل وانا بموت فيك

  12. اسماء 17/12/2011 18:14 -

    واللة انتا يا رامز اخف دم في الدنيا دي وبحبك جدن واللّة انا واسرتي كلها ويارب اشوفك ناجح علي طول

  13. اسماء 17/12/2011 18:09 -

    الفنان رامز جلال واللة احلي من االعسل ربنا ينجحك واشوفك دايمن في نجاح وانا واللة بحبك اوي

  14. ان بحبك يارامز جداااااا وبحب تمثيلك ودمك الخفيف يارب تكون ناجح دايما وانت الوحيد الى بحب اشاهد افلامك والبرامج كلة ضحك وربنا معاك دايما  ilove ramz

  15. وفاء مدحت عبد الرحمن وصفي محمود 04/08/2011 02:40 -

    الاهتمام

  16. وفاء مدحت عبد الرحمن وصفي محمود 04/08/2011 02:39 -

    ياجماعه انا قريبت رامز ياريت بجد اكلمو علشان بقالي 5 سنين مشفتهوش ياااااااااااااااااريت رقمو حتي اعرف منو في ايه وايه الي حصل مع ولدي
    وفاء وصفي عمي يبقي رأفت عبد الرحمن ارجو الاحتمام

  17. مصريه 18/07/2011 18:11 -

    كل الفنانين وسخييييييييييييييييين شوهو صورة المصريين المسلمين ربنا يشغلهم بانفسهم

  18. بجد انا بموت فيك يارامز لانك اخف دم وفتو في حياتي ربنا معاك انا بدعيلك من كل قلبي

  19. رامز جلال 29/10/2010 00:24 -

    رامز بحبك قوى بس فالله وانتا اجمل ممثل في مصر كلها وهما حسدينك

  20. ريما 16/09/2010 21:25 -

    انا بحب الممثل الجامد جدا رامز جلال لان بجد دمه خفيف جداااااا وتمثيله اكتر من رائع وبجد هو انسان كويس وجميل جداا ربنا يحميه ويوفقه يا رب

  21. وئام 27/06/2010 02:58 -

    يا منة مسلسل حرام الناس ماشوفك مسلسل لانة مسلم خاف من الله وتعالي بس انتي ما خاف من الله انا الحمدالله ايصلي والله انا احب الله وتعالي من بس انتي يا منة

  22. ههههههههههههه ايه ياتوته انتى عايزه تاخدى ارقام فنانيين مصر كلهم ولا ايه

  23. احمد حسني 11/05/2010 22:14 -

    يارمز انا نفسي اكلمك وبحبك اوي والله عشان دمك خفيف اوي نفسي اكلمك ونبي

  24. توته 03/12/2009 21:00 -

    منه انا بحبك اوى انا استغليت الفرسه دى علشان ابعتلك رساله انتى بجد فنانه مفيش منك انا مش عارفه اقولك ايه انا بحبك اوى وبحب تمثيلك خالص ونفسى تدينى رقم تليفونك ياريت يعنى انتى دمك خفيف اوى لما احب اضحك اتصل بيكى وانا والله اسرتى كلها بتحبك وبتحب تمثيلك اوى ونفسهم يشوفوكى ربنا معاكى ودايما ناجحه ان شاء الله

  25. توته 03/12/2009 20:57 -

    رامز انا اسمى توته انا بصراحه بحبك اوى وبحب تمثيلك ودمك خفيف فعلا بجد وبذات فى فيلم غاوى حب مع الفنان محمد فؤاد والفنانه حلا شيحه بصراحه انت تحفه انا بحبك اوى وياريت
    الرساله دى انت الى تقراه ربنا يخليك يارب ودايما ناجع ان شاء الله ممكن رقم تليفونك علشان لما احس انى مديقه بدمك الخفيف تولى كلمه حلوه اضحك على طول انا اسرتى كلها بتحبك والله وبتحب تمثيلك ربنا معاك ان شاء الله

  26. ايمى نور 24/10/2009 15:29 -

    مش عاجبنى الكلام اللى انتو عملتوه عنوان للموضوع

    انا ما شوفتش اليو تيوب بتاع منة ورامز بس عندى احساس انه تهريج

    منة فنانة رائعة مش ممكن تطلع كلام من غير حساب وخصوصا على فنان جميل زى رامز

أضف تعليقاً

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>