التأمين على مؤخرة شاكيرا بعشرة ملايين دولار، فيديو كليب يوتيوب

شاكيرا فيديو كليب يوتيوب

شاكيرا فيديو كليب يوتيوب

مصريات – محمد عمر: من وجهة نظري المتواضعة في عالم النساء أري أن شاكيرا هي نموذج المرأة الجميلة والمثالية في العالم كله، لم يأت انبهاري بجمال وأنوثة شاكيرا من فراغ ففي كل مرة تظهر فيها شاكيرا علي شاشات التليفزيون تجد كل الموجودين في المكان في حالة عدم استيعاب لقدر الجمال الموجود أمامهم وتجد بريقاً خاصاً من نوعه يتفجر من أعينهم.

ولا اخفي عليكم فهي تمتلك ما لا تمتلكه غيرها من النساء، ودعونا نتكلم مثلاً علي منطقة واحدة من جسمها الذي حير الكون بأكمله، المنطقة هي مؤخرتها التي استطاعت بحركاتها الكهرومغناطيسية أن تسحر وتدهش شباب العالم كله، هذه “المؤخرة” التي جرت وراءها شركات التأمين حتى توصلت احداهم إلي اتفاق مع شاكيرا بلغت قيمته عشرة ملايين دولار.

وكانت شاكيرا علي حق عندما غنت وقالت “اردافي لا تكذب” وهو ما أعتبره ذكاء منها لانها تعلم مصادر قوتها الأنثوية جيداً، وذكاؤها هو السبب الثاني الذي جعلها نموذج للمرأة الجميلة بالنسبة لي، حيث لا يجتمع الذكاء مع الجمال إلا نادراً، ذكاء وجمال شاكيرا اقصد ذكاء و”مؤخرة” شاكيرا دائماً ما يسببان لي المشاكل لأن حبي وتعودي علي مقوماتها جعلوا عيني تتعود علي هذا الجمال لذلك يمر أمامي مئات الفتيات يومياً مرور الكرام حتى ولو جميلات لانهن لن يضاهين شاكيرا في جمالها، وهو ما يجعلني اقول لنفسي وقتها “فينك يا ست شاكيرا”.

مشاهدة شاكيرا فيديو كليب الجديد يوتيوب

اخبار ومواضيع ذات صلة:

17 comments
  1. ههههههههه
    راس مال
    من المفترض هذي الايام يامين الولد والبنت
    ف السعودية تامين طبي
    تامين اجتماعي
    …..الخ
    فترة ويقولو تامين مؤخرة

  2. شاكيرا 18/07/2011 14:14 -

    لا حول ولا قول الا بالله العظيم

  3. مهند من العراق 08/04/2011 16:59 -

    يا جماعة شاكيرا ملكة واللي ما يعجبة مشكلتة

  4. ريمار 31/08/2010 12:44 -

    يعني عنجد خلصت كل المواضيع بالدنيا مشان نحكي عن مؤخرة شاكيرا

  5. كاره شا كيرا 28/07/2010 18:51 -

    والله الساقطه منه شلبي كان عندها حق لما قالت ان نحن المصريين عندنا كبت جنسى والله مفكره الكاتب ده بيهظر بقا احنا نبص لساقطه زى شهيره ونسيب المحجبات المصريات المؤ منات
    لا حول الله ولا تعليق عالهيافه المصريه

  6. واللة انا مشعارفة هية بتعمل كدة ازاى بس انا بقول دى موهبة عندها وربنا يخللها مؤخرتها وربنا يهدى شباب مصر كمان اللى مشايفين غير الفيديو كليبات وبس وسايبين بنات مصر اللى احسن من الاجانب بكتير فى اخلاقهم وكمان شاكيرة مش امورة اوى يعنى فى مصريات احلى منها بكتير على فكرة بس انا اعرف ان اللى يبص برة يتعب علشان انتوا يا شباب يوم ما تفكرو تتجوزوا واحدة اكيد هتضور على واحدة مؤدبة وجميلة وبنت ناس وتئدر تشيل اسمك متاليش بقى انك ممكن تروح تتجوز واحد زى شاكيرة علشان انت لو فكرت فى كدة بس من غير ما تعمل اى حاجة ممكن تتجنن ارجو الرد من الشباب والبنات

  7. عصام 13/05/2010 16:13 -

    اله الا الله محمد رسول الله
    لا اله الا الله محمد رسول الله لا اله الا الله محمد رسول الله لا اله الا الله محمد رسول الله

  8. حسن المصرى 06/05/2010 08:29 -

    يااخى اتق الله واكتب حاجه كويسه ياخد عليها حسنه يعنى كل حاجه اتحلت فى مصر
    ومبقاش الا مؤخرة شكيرة تتكلم عنها  ليه معندكش مؤخره فى البيت ولا ايه
    الله يسامحك وحسبى الله ونعم الوكيل

  9. مجدى الاسكندرانى 06/05/2010 07:18 -

    يا راجل فى مليون شاكيرا فى مصر واحلى منها بكتير ده انت راجل نص كم

  10. أسامه 06/05/2010 00:16 -

    بصراحة شاكير عندها حق .. تستاهل !

  11. كلنا يعلم أن الله خلق الأنثى ودب فيها مع روحها الأدب والخجل والرقه والانوثه والاحساس وهذا أعز ماتملك المراه بالحياة وهو مصدر قوتها . أما فنانتنا الجميله أعز ماتملك وبحاجه للتأمين هو مؤخرتها . كنا نقرأ بالشعر الغزلي عن جمال العينين الشعر الشفاه الطول …..واليكم هذه الحقيقه : تقدم مجموعه من الشابات لشغل منصب سكرتيره ومن بينهم المثقفات والمتعلمات والجميلات وعند ظهور النتأئج تبين ان أفضل واحده لشغل هذا المنصب صاحبة أجمل مؤخره .
    وهكذا أصبحت قيمة المرأه بعصر العولمه مؤخرتها .

  12. الكاتب ده خلص حل كل المشاكل اللي حوليه يانفين ، وخليه يشوف نفسه شويه ،اصل يقول علينا اننا متخلفين ، وبلاش تدعي ليه احسن تكون ساعة اجابه …..يبقي ساعتها يقول ياريت اللي جري ماكان ………..

  13. نيفين 05/05/2010 14:07 -

    ربنا يشفيك يا كاتب المقال ان بتمدح وبتنبهر بعاهرة لها من الشرائط الفاضحة والاخبار المنيلة ما يملاء صفحااااااااااااااااااات مش عاوزة اقول لحضرتك هل تفضل ان تكون زوجتك على قدر بسيط من الجمال وتصون شرفك وسمعتك او انها تكون صورة طبق الاصل من شاكيرا فى شكلها واخلاقها
    ومش عاوزة اقول لك ربنا يديلك زيها للدعوة تلبس فيك
    اتمنى التعليق يتنشر ويترد عليه من كاتب المقال
    وعجبى على رجالة مصر والمسلمين فيها

أضف تعليقاً