اجمل صور منة فضالي منذ بدايتها حتى اليوم يوتيوب فيديو

مصريات – الفنانة المصرية منة فضالي اشتغلت في بدايتها كموديل في الاغاني و كومبارس بتلعب ادوار بسيطة واحيانا كان منة فضالى كومبارس صامت ويمكن اول اغنية ظهرت فيها هي اغنية في ايه للمطرب الشعبي شعبان عبد الرحيم و فرقة ميامي الكويتية.

منة فضالي

منة فضالي

ومثلت منة فضالي ادوار صغيرة فظهرت في فيلم الباشا تلميذ مع كريم عبد العزيز و غادة عادل و اتجهت للتمثيل في الدراما التليفزيونية وده اللي عملها انتشار من مسلسل اين قلبي، و الناس في كفر عسكر مع صلاح السعدني و داليا عبد العزيز الى ظهور منة فضالي في مسلسل يا ورد مين يشتريك.

وكمان شاركت منة فضالي في مسلسل سكة الهلالي و عملت دور بنت يحيى الفخراني.

اكتر ادوار منة فضالي تميز هو دورها في مسلسل الملك فاروق مع تيم حسن ومثلت فيه دور الملكة فريدة.

وبالنسبة لادوار منة فضالي السينمائية فهي مقلة فيها، لكن اخر ظهور ليها كان في فيلم الشبح مع الفنان احمد عز ومثلت فيه دور بنت شعبية.

اخبار منة فضالي اليوم

بتشارك منة فضالي في تمثيل فيلم الديلر مع احمد السقا و مي سليم، و قدمت في رمضان مسلسل قاتل بلا اجر في دور بنت فاروق الفيشاوي و كانت منة فضالي حبيبة حسين فهمي في المسلسل.

بيعرض ليها حاليا مسلسل نساء لا تعرف الندم.

حيلهم بينهم ومنة فضالي

ظهور منة فضالي في برنامج حيلهم بينهم وعصبيتها الزايدة في الجزء الاول اثار انتقاد كثيرين ليها و ده اللي خلى رد فعل منة فضالي في حيلهم بينهم كمان وكمان بارد في الجزء التاني.

منة فضالي وخطيبها

منة فضالي اعلنت خطوبتها في البداية للمنتج عادل حقي لكن حصلت بينهم خلافات ادت لفسخ الخطوبة لكنها اعلنت علاقتها بالملحن محمد ضياء الدين وقالت انها بتستعد حاليا للفرح وانهم هايتجوزا في بداية العام الجديد

فيديو يوتيوب صور منة فضالي

اخبار ومواضيع ذات صلة:

3 comments
  1. مصراوى 25/12/2010 03:24 -

    ممثلة خليعة……..يا ريت تتوب قبل الا تستطيع ان تتوب…………

  2. مصراوى 25/12/2010 03:23 -

    ممثله فاشلة وخليعة….ويا ريت تتوب وتعود لربنا……….

أضف تعليقاً