نتيجة جامعة حلوان

نتائج كليات طلاب جامعة حلوان 2019 مركز تكنولوجيا المعلومات

نتيجة امتحانات جامعة حلوان

مصريات –  يمكن لجميع الطلبة معرفة نتائج جامعة حلوان بالنسبة للفرقة الاولى الثانية الثالثة الرابعة في كليات تربية رياضية بنين و بنات- تربية موسيقية – تربية فنية – فنون جميلة – فنون تطبيقية – تربية – آداب – الحقوق- الهندسة بالمطرية – السياحة والفنادق – اقتصاد منزلي – العلوم  – التجارة وادارة الاعمـال – حاسبات و معلومات – خدمة اجتماعية – الصيدلة – التمريض – التعليم الصناعي – الهندسة بحلوان وذلك بعد اجتماع مجلس الجامعة والاتفاق على الانتهاء من اعمال تصحيح نتيجة جامعة حلوان وذلك على مركز تكنولوجيا المعلومات.

ومن ناحية اخرى تقوم الجامعة حاليا بالاعداد لمجموعة من النشاطات الطلابية وبنفس الوقت يستعد مكتب شئون الطلاب لوضع نتيجة امتحانات كليات جامعة حلوان على الموقع الرسمي مركز تكنولوجيا المعلومات الذي يقدم نتيجة جامعة حلوان للعام الكاديمي 2018 – 2019 وذلك من خلال موقع موحد لعرض النتائج ويمكنكم الوصول اليه بواسطة هذا الرابط http://www.helwan.edu.eg

اخبار ومواضيع ذات صلة:

نتيجة امتحانات جامعة حلوان لعام 2019 نتائج كافة الاقسام الان

177 comments
  1. بدر من الكويت 31/03/2012 20:14 -

    السلام عليكم اخواني وخواتي  من مصر الشقيقه 

    اقسم بالله الجامعه دي لعبت باعصابنا 
    اتمنى اعرف ليش التاخير هذا 
    لو جميع طلبه مصر بالجامعه هذي كان ظهرت النتيجه 
    بالتوفيق الكل 
    طالب بكليه الحقوق في سجن حلوان مش جامعه سجن 

  2. محمد المقراني 31/03/2012 08:27 -

     لو سمحتوا النتيجه هتظهر امتا بالظبط في ناس قالت انها ظهرت وخاصة كلية اداب الرجاء من عنده اخبار يفدنا 

    وشكرا لتعاونكم 

  3. محمود 31/03/2012 01:16 -

    دي جامعة المنيا .. اللي بنقول عليهم صعايدة و فلاحين ظهرت كل كلياتها

  4. gemy 7arkat 28/03/2012 23:54 -

    ما تريحوا دماغكوا النتيجة هتظهر وكلنا هنزعل منها هتروح تكلم اى دكتور يقولك ما احنا كنا بنرفعها وانتوا اللى مستعجلين دا على اساس انهم لو عاوزين ينجحونا ما كانوا نجحونا من الاول اشتغالات وربنا شبعت منها وارفت من اسلوبهم

  5. هى نتيجه تجاره سنه رابعه طلعت ولا لسسسسسسه

  6. شيري 27/03/2012 21:38 -

    يا جماعة لو حد عرف نتيجة كلية التربية الفرقة الاولي يقول علشان انا خلاص زهقت

  7. مانشيستر 27/03/2012 20:25 -

    انا عايز عارف النتيجه لو سمحتوا

  8. kalamy entaha 27/03/2012 19:37 -

    بجد والله حرام ايه الزل دا ولا احنا عشان خدمه

  9. اللهو الخفي 27/03/2012 15:26 -

    انا هدمر الجامعة لو النتيجة ما ظهرتش احسن ليكم نزلوها ودلوقتي

  10. هدي محمد 27/03/2012 15:24 -

    والله احنا احسن نعم مظاهرات علشان انتم مينفعش معاكم الا العافية وانا والزملاء ها وريكم

  11. hossam hassan 27/03/2012 15:19 -

    احنا الي خلناهم يعملوا فينا كده احنا اللي المفروض نتظاهر من بكره ونطالب بحقنا يارت الكل يشارك معنا

  12. حازم 26/03/2012 14:27 -

    اللهم نجحنا جميعا ووفقنا جميعا

  13. محمد على 25/03/2012 14:47 -

    والله العظيم دى جامعة زبالة انا زهقت منها

  14. محمد على 25/03/2012 14:47 -

    يلا بقى بالنتيجة انا زهقت والله

  15. محمد 22/03/2012 18:20 -

    اللهم وفق الجميع لما تحبه وترضاه

  16. AHMED ROMIOOO 20/03/2012 23:45 -

    يا جماعة انا بقالى سبع سنين حاليا بقيت معيد عايز اعرف انا بقيت دكتور ولا لسااااااااااااااا

  17. الموقع مقفول ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فى ناس جابت النتيجه

  18. bent mama 19/03/2012 18:04 -

    يا جماعة الموقع مقفول حد يعرف حاجة عن النتيجة ؟
    برجاء الرد

  19. tota eldieb 17/03/2012 17:33 -

    نتيجة كلية التجاره وادارة الاعمال هتبان امتي قالوا لنا انها هتظهر يوم15/3والنهارده17/3 حد يعرف هتظهر امتي

    لو حد يعرف يقول من فضلكوا

  20. يارب نتجية كلية حقوق علشان نطئمن يارب ننجح كلنا

  21. يحيي شعبان 17/03/2012 01:02 -

    اقسم بالله من ازبل جامعات البلد والله العظيم حرام اللى بيحصلنا ده يا جدعاااااااااان يعنى القاهرة ظهرت وعين شمس ظهرت ده حتى جامعة السويس وجنوب الوادى ظهرت هو احنا كلاااااااااااااب يعنى ولا ايه اتقوا ربنا فينا حسبي الله ونعم الوكيل فى كل من هو السبب فى تأخير ظهور النتيجة وينتقم من كل دكتور افترى علينا ومتقاش ربنا فى التصحيح وخان ضميره

  22. أحمد 01/03/2012 23:25 -

    أنه أتخنئت من الجامعه دي هو تعذيب لينا وله أيه متريحونه يا جماعه وتخلصو الموضوع ده ما يصحش الي بتعملوا , أتقوى الله فينا

  23. علي ويكا 25/02/2012 17:19 -

    يارب ننجح كلنا ومن غير مواد

  24. عبدالسلام جغرافيا 18/02/2012 16:27 -

    اتمنى الر سوب الجماعى لجغرافيا حلوان انشاالله

  25. الوزه الحلوه 15/02/2012 20:19 -

    يا رب النتيجة تطلع كويسة

  26. بسمة 03/08/2011 05:03 -

    نتيجة
    كلية تربية ظهرت بس في الجامعة

  27. احمد 31/07/2011 02:38 -

    يا جماعه النتيجة ظهرت   انا نجحت

  28. بجد انا قلقانة جدا النتيجة اتاخرت اوى يا رب نجحنا جمعيا يارب استر يارب انا خايفه اوي من النتيجه مع اني حليت كويس في الامتحانات بس خايفه الاقي نفسي معايا مواد يارب انا هموت من الانتظار ده وعلي راي المثل وقوع البلاء ولا طول انتظاره

  29. انا قلقانة اوووووووى عايزة اعرف نتيجة كلية تجارة بجد يارب استر يارب انا خايفه اوي من النتيجه مع اني حليت كويس في الامتحانات بس خايفه الاقي نفسي معايا مواد يارب انا هموت من الانتظار ده وعلي راي المثل وقوع البلاء ولا طول انتظاره

  30. ولاء 30/07/2011 19:34 -

    عايزة اعرف هي نيجة تجارة حلوان هتظهر امتي
    انا تعبت من الانتظار

  31. دودو 30/07/2011 19:01 -

    ياااارب النتيجه تظهر بقي انا اتخنقت بجد حرام عليهم والله يارب تظهر بقي ياجماعه لو حد عرف اخبار 2خدمه انتساب ياريت بجد تقولو

  32. محمد 28/07/2011 00:28 -

    انا عايز النتيجة بقى انا فى تجارة انجزو بقى

  33. يااااااااااااا رب النتيجه تظهر وننجح يا رب كلنا عشان انا اتخنقت من الجامعه دى ف كل حاجه

  34. انا عايزه اعرف النتيجه تانيه اداب تاريخ احنا زهقنا بقي

  35. ساره محمد عبده الوهدان 22/07/2011 00:37 -

    انا نفسه اشف النيجه

  36. امل محجوب 21/07/2011 11:55 -

    والنبى بينوا نتيجة 2 خدمة بقى ارحمونا

  37. suhila saeed 21/07/2011 07:46 -

    أصبروا و ما صبركم إلا بالله النتيجة تطلع ما تطلع كله مقدر و مكتوب. اثار مصر إتسرقت والناس غنيت منها واحنا الله في عونا حنشيل المسئولية

  38. amro gamil 20/07/2011 23:27 -

    يااااااااااااااااااارب  ننجح كلنا

  39. يارب النتيجه تطلع بقى ويخلصونا الواحد ع اعصابه بجد زهقت

  40. عبدالرحمن صابر 17/07/2011 01:35 -

    اهلا ندى صابر معنا وبالجميع

  41. عبدالرحمن صابر 17/07/2011 01:32 -

    النتيجة امتى لاداب فلسفة جامعة حلوان

أضف تعليقاً