اخبار الانتخابات فى مصر|اخر اخبار الانتخابات المصرية 2011

نشر وتحرير: في Sunday, December 5, 2010, 19:18
هذا المقال نشر في قسم: اخبار الانتخابات فى مصر, انتخابات مجلس النواب 2014 | ويحتوي على: 141 تعليقات فقط .
اخبار الانتخابات

اخبار الانتخابات

اخبار الانتخابات

تغطية اخر اخبار الانتخابات في مصر 2011

اخبار انتخابات مجلس الشعب المصرية 2011

مصريات

حالة استفار عامة تحيلها مصر الان في ظل زيادة الاهتمام باخبار الانتخابات ومحاولة الجماهير المشاركة السياسية في عملية صنع القرار باختيار ممثليهم بالدورة القادمة .

تابعوا معنا تغطية لجميع اخبار الانتخابات 2011 الخاصة بمجلس الشعب المصري والمعركة البرلمانية ,,

وحاليا قبل اعلان النتائج فإن هناك حالة ترقب امني لحدوث اي اعمال عنف او شغب من قبل بعض المرشحين او انصارهم اذا لم يكونوا ضمن اسماء النواب القادمين ..

تعرف على اخر اخبار انتخابات مجلس الشعب وجميع اخبار الانتخابات التي تهمك على الاقسام المخصصة بـ اخبار الانتخابات انتظروا نتيجة نواب مجلس الشعب ..متابعة حية لاخر اخبار الانتخابات على

موقع الانتخابات المصرية

فيديو اخبار الانتخابات : القاهرة

YouTube Preview Image

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Sponsored links


141 التعليقات في “اخبار الانتخابات فى مصر|اخر اخبار الانتخابات المصرية 2011”

  1. ali
    2012.06.21 18:50

    كان زمان وجبر

  2. J
    2012.06.19 19:09

    ربنا وحدة يستر علي البلد من الاخوان

  3. حمادة الرشيدى
    2012.06.18 19:00

    لازم نقف وراء الدكتور مرسى عاشان نبنى بلادنا ونكون اعظم دولة فى جميع التخصصات

  4. mokhtar
    2012.06.18 18:56

    ان شاء اللة مرسى هياخد الكرسى ولازم كل مصرى يقف جنب الحق ونقف لكل فل فل او بلطجى تابع للفل فل

  5. خايف علي بلدي
    2012.06.18 15:03

    مبروك عليكي يامصر العهد الجديد الشريف

  6. يحى المصرى
    2012.06.17 18:40

    السراع لاجل الكرسى وليس من اجل البلد

  7. elfareselwahed
    2012.05.26 23:33

    سوال ارجوا طرحة على الشعب هو اين القيادات الشعبية الشباب اللى كانوا بيصتضفهم التليفزيون وكانو ا يتكلمون كانهم هم اللى هيقودوا سفينة مصر الى بر الامان اين اين اين

  8. خالد احمد
    2012.01.27 02:53

    ان شاء الله حزب الحريه والعداله يحققوا الخير أولا لرفع الدين الذي هو الغايه العليا لنا في هذه الحياه ثم يحققوا لنا العزه والكرامه التي عشنا سنين لم ننعم بها في وطننا الحبيب ثم يحققوا لنا العيشه الطيبه لجميع المصريين مسلميها ومسيحها ذلك لاني اثق انهم لم يهملوا حق مواطن في هذا البلد الحبيب

  9. حسن رزق
    2012.01.23 14:00

    فى رجالة

  10. محمد عبد الحميدمرعى وانتصار عزت
    2012.01.20 15:58

    اتمنى لك التوفيق فى الانتخابات لاننا بنحبك يا اجدع رجل فى مصر بتقول كلمة الحق للدكتور توفيق عكاشة

  11. محمد سمير
    2011.12.29 15:33

    كل الاحترام الى الاخ صلاح احمد محمد وشهرته صلاح عبد المريد الكل معه يوم 3/1/2012 والله يستحق صوتك

  12. محمد سمير
    2011.12.29 15:26

    كل التوفيق الى الاخ صلاح احمد محمد بالتوفيق فى انتخابات مجلس الشعب فعلا رجل له كل التقدير من ابناء قوص يجب الوقوف بجواره

  13. مصطفي
    2011.12.22 10:54

    احنا عايزين انتخابات نزيهه شريفه
    الافضل هو الذي يولي المصلحه

  14. مصطفي
    2011.12.22 10:51

    ربنا يحمي مصر ويولي عليها من يرعي شعبها ويعبر بها الي طريق الامان والصلاح

  15. محمد ضرغام
    2011.12.20 20:40

    كلنا معاك وباذن الله ربنا هيوفقك وتكون فرحه كبيره نفرح بيها

  16. خالد ضرغام
    2011.12.20 20:37

    ربنا معاك يا استاذ ايمن يا ابن منشاه سلطان وان شاء الله ناتى لنهنئك بالنجاح ان شاء الله

  17. ملكة الرومانسية
    2011.12.18 13:56

    يارب نجى امتنا من المهالك واحميها من كل المعارك بنت مصر(ملكة الرومانسية)

  18. يسرى
    2011.12.16 15:44

    ربنا يولى من بصلح انشاء الله وياخد الى امام مجلس الوزره تجلهم مصيبه من عند ربنا بعيد عن الآمن علشان ميرموش بلاهم على الأمن ويطلبو الحكومه بتعويض واهليم الى سيبنهم يبلطجو فى البلد يقولو عليهم شهداء شارع مجلس الوزراء هم كمان ونقضيا دفع تعويضات للبلطجيه الى مافيش حد عارف يلمهم؟؟؟؟؟؟؟

  19. علي مصر ي
    2011.12.15 11:02

    يارب الانتخابات تعدي علي خير ويكون المرشح ينفع مرشحيه وينفع البلد وحسبالله ونعم الوكيل فيه اذا ظلم بلده علي المصر ي وشهر ته الصعيدي

  20. المان بوجى
    2011.12.10 19:54

    لازم يكون فى الوزارة شباب اقل من اربعين سنة والتعليم يتغير تماما انا افترض ان يكون التعليم من المرحلة الاولى الابتدائى يكون فى نشاطات جديدة ذى حصص فى جميع انواع الرياضة +و ممكن اليوم الدراسى مدة الوقت اكثر فاذن ينتقل الطفل الى المرحلة الاعدادى نشيط ويستوعب اكثر وممكن نستغل الشاب وهو فى المرحلة الاعدادى فى تاءهيل اولمبيات رياضية وصناعية ويتاءهل الى الثانوية وهو الذكاء موجود والياقة البدنية موجودة فابلتالى يتاءهل الشاب الى الجامعة وجة مشرفة ويقل تعاطى المخدرات والسجائر ارجو من يقرا هذة الرسالة ويستطيع العرض على المسؤلين اكون ممنون لة وربنا معاة

  21. اشرف نصر
    2011.12.09 03:09

    المرشحين ياريت يكون عندهم كرامة وبلاش يزغليلو عين الناس الغلابة بى رشاوى عينية او مادية ويسيبو الناس تخطار بحرية وبقول لى اصحاب الصوت فى جميع الدوائر اذا احد عرض اى رشاوى من اى نوع فتعلمون انا هذا الشخص لا ينفعكم بشىء لان اشترا صوتكم ودفع حقة مقدم اشرف نصر

  22. اشرف محمد الطبهاري
    2011.12.07 16:54

    اختار صح قبل فوات الاوان

  23. محمد
    2011.12.07 01:30

    انا باتمنى انتخابات مجلسى الشعب والشورى يعدى فترة دى على خير اما انتخابات رئاسة يارب تعدى على خير انا واحد من الشعب بقول كلمة واحدة بس يارب اسطرهاها على مصريارب احمى مصر يارب هيدى الاخوان والسلفين

  24. شعبان ابراهيم / العدوة / المنيا
    2011.12.06 11:40

    لماذا الهجوم الاعلامي علي حزب الحرية والعدالة ؟ ألسيت هناك ديمقراطية واحترام رأي الاغلبية

  25. kambora
    2011.12.01 08:34

    مصر هتفضل غاليه علينا
    ويااااااااااااارب يكون المرشح الفائز هو الى يكون الخير فيه
    وترجع مصر احسن من الاول يارب

  26. مصطفى الطيب
    2011.11.30 21:07

    انشاءالله الحق والعدل والحريه ستكون اولى سمات الشعب المصرى وباخلاص مسئوليها ستنهض مصرنا كما كانت منذ امد التاريخ وانا بحب الناس دى ………… الشيخ حسان .د.سرحان…الجنزورى..

  27. مصطفى الطيب
    2011.11.30 20:59

    انا بحب مصر وارى ان نجاح الحريه والعداله مع النور فيه خير لمصر لان هدين الحزبين قهرا فى النظام السابق لانهم علي الاقل سيتقون الله فى مصرنا الغاليه توقيع ابن بسيون ……… مصطفى الطيب

  28. samah
    2011.11.29 22:52

    مبروك لصاحب اي كرسي في المجلس ( … ) انا غير متفائلة … الانتخابات … الشعب … المستقبل … احنا فين … وريحين علي فين …………!!!

  29. بنت مصر
    2011.11.29 22:04

    اللهم أحمى مصر من الفتن ولى علينا من يصلح فى بلادنا ونرتقى وأجعل اللهم أنتخابات المرحلة الثانية والثالثة تمر بخير وأمان

  30. asraa
    2011.11.29 21:11

    نسائل الله ان يولى الاصلح لخدمة البلاد والعباد

  31. محمد صديق الخولى
    2011.11.29 14:17

    يارب التوفيق لاهل بلدى فى الانتخابات ويعدى الايام الجاية على خير لان البلد بتضيع ومحدش حاسس بحاجة والكل عايز يخرب فيها ومحدش حاسس بقيمة البلد دى ومش هنعرف قيمتها الا لما تضيع مننا (الشهداء-منوفية)

  32. ابوعلاء
    2011.11.29 13:53

    اللهم احمى مصر من الاعداء

  33. قدري الشافعي
    2011.11.28 23:22

    الانتخابات سوف تمر بخير وسلاموالجميع يعمل لبناء مصر المستقبل

  34. قدري الشافعي
    2011.11.28 23:18

    التوفيق لجميع المصريين والله ينصر مصر الدقهلية بخير ومصر بخير والله الموفق للجميع @@@@@@@@

  35. ريتاج احمد
    2011.11.28 14:59

    ياجماعه كل واحد يحاول يعمل لجان شعبيه امام ديرته يحميها
    ياريت كان فى تصويت عبر النت

  36. ريتاج احمد
    2011.11.28 14:50

    ياجماعه لو فى بلطجيه احنا لازم نوقف ضدهم لازم نكون ايد واحده مش هنوصل لبر الامان غير بكده فى مرشحين اكيد شرفاء ومحترمين

  37. ريتاج احمد
    2011.11.28 14:45

    السلام عليكم اليوم اكيد الكل هينتخب مش مهم مين المهم اننا نحقق حلمنا الديمقراطى وياريت المرشحين يكونو قد ثقتنا وثقة الشعب فيهم ياريت يتذكرو انهم عايشين ف مصر بياكلو ويشربو من خيرها ولازم يساعدوها ويساعده اهلها

  38. alaa
    2011.11.28 14:17

    رغم شدة الظلام الذى نحيا فيه الأن إلا إن هناك بصيص من النور لابد أن نتعلق به و الأمل فى الله كبير

  39. حسن صبري
    2011.11.28 08:57

    والله اتمني ان يسود الهدوء للشعب المصري وعلي كل من بحمل بطاقه انتخابيه اوبطاقه رقم قومي فليدلي بصوته من اجل مصر والله الموفق والمستعان

  40. ا احمد شخبة
    2011.11.19 20:54

    واللة مصر سوف ىنصرةا اللة ولكن بالنصرة للة كىف كل ىزةب الى الانتا ج وعبا دة اللة بحق اسال اللة ان ىجعل مصر امنة وارجوا من المصرىن ان ىتحدوا على قلب رجل واحد لموا جة الحرب القادمة ضد العدو الاول وةوا النفس البشرىة المتقلبة وشكرا

  41. محمد عبد الحكيم توفيق
    2011.11.19 01:22

    محمد عبد الحكيم توفيق رمز زجاجة المياه رقم 93 مدينة نصر

  42. محمد عبد الحكيم توفيق
    2011.11.19 01:21
  43. مجدى ميلاد حلمى قلدس
    2011.11.18 23:31

    عاوز اعرف مقر دائرتى

  44. bidohomus
    2011.11.17 00:26

    تحيا الثورة وتسقط ايام الظلم والنهب والاستبداد

  45. bidohomus
    2011.11.17 00:23

    باتمنا من ربنا ان كل شىء يتغير للا حسن وكل مرشح يحس باهل دايرته ويسعى لمساعدتهم وتلبية طلباتهم حتى نشعر بان دم الشهداء لم يزهب هباء 0000

  46. احمد جمال بركات اورين البحيرة
    2011.11.16 01:50

    احمد جمال بركات اورين الى النجاح باذن الله عن دائرة(شبراخيت-الرحمانية-ايتاى البارود)مستقل……………باذن الله ناجح لانك من الاحقين بالمقعد والله انك الاحق

  47. بسنت
    2011.11.14 15:44

    السلام عليكم ربنا يوفق الجميع لما فيه الخير لهذه الامه وكان نفسى كل مرشح قبل ما يتقدم للترشيح يعمل حاجه ملموسه مثلا يساهم فى حمله نظافه يجمع تبرعات للاسر الفقيره يوفر فرص عمل ل عشر شباب مثلا المهم الاقى حاجه تميزه عن غيره من المرشحين بدل ما كلهم بيقولو ها هانعمل هابنيلكوا لن يهان مصرى وفى الاخر بيطلع كله هاهاات والشعب مابيستفدش حاجه على العموم كان نفسى نعمل كده بس نتلافى الخطا ده فى الانتخابات القادمه لان الشكل العام انتخابات السنه دى الضرب فيها هايبقى كتير وربنا يسلم البلد دى من الفتن قولوا امين

  48. نجاح فهمى عبدالوهاب
    2011.11.13 00:55

    ياناس والله العظيم حرام عليكم اللى بيتعمل فى هذا الوطن الغالى مصرنا الحبيبه كل من يرى فى نفسه انه لايصلح بالعضويه يسيب البلد لمن يصلح ويتكلم باسم الشعب اللى اختاره ،وعندى رجاء من المجلس العسكرى لو بيحب البلد وهو أن يشطب كل اسماء مرشحى الحزب الوطنى المنحل من أجل نظافة البلد من الداء السابق الأن كل اللى ملوش فى السياسه ولا يعرف يتكلم رشح نفسه طيب ليه مرشح نفسه علشان يبقى من اصحاب الأموال احيط هذا المرشح والله مالك فرصه للسرقه لأن الشعب استوعب الدرس وعلى حق مش هيعطيك فرصه لتحيق حلمك على حساب غيرك فان كان معاك قرشين حافظ عليهم واسكت لأنك مش هتلاقيهم ولا هتلاقى غيرهم وسيب السياسه للسياسيين اللى يفهموا يرجعوا حقوق الناس الغلابه المطحونه من 30 سنه ولا عوزينهم ينطحنوا كمان 30 سنه مثلهم بس لا دابعيد عن عقولكم فالناس أصبحت أوعى منكم وشكرا واللى عنده دم وعارف انه مترشح ليكون غنى ده بعيد عن شنباته كما يقول المثل الفقير
    .

  49. محمد صلاح عبد الحق
    2011.11.11 20:47

    بالتوفيق يعشماوى

  50. محمد صلاح عبد الحق
    2011.11.11 20:46

    نعم لابن محرم بك احمد عشماوى @@@@

    رقم 12 &&رمز الراديو



أكتب تعليقك