فيلم حمادة هلال الجديد

فيلم حمادة هلال الجديد

فيلم حمادة هلال الجديد

فيلم حمادة هلال الجديد العفريت

رامز جلال يشارك في بطول فيلم حمادة هلال الجديد

مصريات

يبدأ خلال ايام تصوير فيلم حمادة هلال الجديد الذي تم الاتفاق على اسم العفريت له .

فيلم حمادة هلال الجديد العفريت من تأليف يوسف معاطي و اخراج علي ادريس .

سوف يقوم السبكي بانتاج العفريت فيلم حمادة هلال الجديد كما قام بانتاج فيلمه السابق حلم العمر .

لم يتم الاستقرار الا على رامز جلال للمشاركة في فيلم حمادة هلال الجديد ويتم حاليا اختيار باقي فريق عمل فيلم حمادة هلال الجديد وخاصة الوجوه النسائية .

يؤدي المطرب في  قصة فيلم حمادة هلال الجديد دور شاب جامعي مشاكس ولهذا يطلق عليه لقب العفريت .

وحاليا يتبع حمادة هلال نظام غذائي خاص لانقاص الوزن الزائد حسب متطلبات الدور وحتى يظهر في فيلم العفريت بعمر اصغر من عمره الحقيقي .

اخبار ومواضيع ذات صلة:

فيلم حمادة هلال الجديد العفريت

23 comments
  1. الجميلة 07/11/2011 15:42 -

    فى النجاح دايما يا حمادة وربنا يوفقك

  2. صفاء 07/11/2011 15:39 -

    حمادة هلال ممثل جميل جدا وانا نفسى اقولله حاجة تنفعة ياريت تخليك مع اللة وربنا معاك

  3. احمد المصرى 06/11/2011 09:28 -

    والله بجد انتا فنان بحب اغنيك القديمة يا فنان بزات ديما دمع وياريت ما تعملش اغانى مغرية او افلام

  4. ربنا يوفقك يا حمادة ويارب على طول بالنجاح انا بحبك اوى ى ى ى ى وبحب اغانيك كلها وافلامك كلها

  5. جمال 01/10/2011 18:44 -

    ربنا يوفقك فالفلم ده و احنا كلنا بنحبك اووي و حبايبك كتيير …

  6. محمد محمد احمد عبد الجواد 22/02/2011 19:21 -

    يا رب التوفيق

  7. رمى محمد عبد الفتاح 14/02/2011 10:54 -

    لا احد يتصور اعجابى لك يا حمادة اد ايه نفسى فى رقم تليفونك انا عارفة انك لاتحب اسم حمادة وانا عارفة اسمك الحقيقى علشان كدة انا اسفة يا محمد اسمك محمد

  8. هدير علاء 14/02/2011 10:46 -

    انا مش بحب حد فى الدنيا كلها زى حمادة حمادة انا بموت فيه لانه انسان رقيق جدا بجد انا بتمنى نتقابل وانا من اعجابى بيه جمعت له اكثر من 100صورة بجد نفسى نتقابل ولكن عندى طلب بسيط جدا اذا كان دة مش هيزعجك يا حمادة انا شوفت زوجتك وهى بجد زيك زى القمر لكن عايزة اشوف بنتك رمى يارب تبعت لى صورتها على ايميلى لان اكيد هى طالعة زى القمر زيك يا حمادة وزى واسما زوجتك

  9. هيما 17/11/2010 10:58 -

    السلام عليكم بجد بجد حمادة هلاال زى العسل وبحب اغنية الفار السندس وشكر اواتمانى لهو التوفيق

  10. احمد الشهير ب السكرى 10/11/2010 15:25 -

    انا احمد الشهير ب السكرى ربنا يوفقق و الف مبروك بصراحة انا عندى طلب انا الفت اغانى كتير و مش عارف اوصل للوسط الفنى يا ريت تساعدنى

  11. الفندى 31/08/2010 09:30 -

    يارب يوفقق ياحمادة ويريت يكون معاك فى الفيلم رامز جلال ياريت اوى وانا مش بحبك انا بموت فيك يامعلم ويارب الرسالة يارب باااااااااى

  12. رضوى 22/07/2010 18:48 -

    ربنا يوفقك يا حماده يارب ونشوف حاجات جديدة دايما وانت وحشتنا اووووي

  13. انا من الاقصر ومن اشد المعجبين بحماده هلال واتمنى انى فيلمه الجديد يكون هو المركز الاول من افلام اللى هتعرض بس لى طلب بجد نفسى اشوف بنت حماده هلال هى اكيد جميله جدا زى بابها وامها لان الاثنين ماشاء الله جميلين فبجد نفسى تبعتلى صورتها على اميلى وربنا يوفقك فى كل اعمالكز

  14. مروة 23/04/2010 00:10 -

    انا بحب حمادة هلال جدا لانة انسان رقيق جدا وحساس ورمانسى يابخت مراتة بية

  15. مروة 23/04/2010 00:10 -

    انا حمادة هلال كل دنيتى بحبة موت لانة انسان رقيق وحساس جدا

  16. سمسم 23/04/2010 00:06 -

    بجد اغانيه جميله جدا بس يارب يفضل افلامه حلوة كدة على طول مشزى الافلام التانيه

  17. سمسم 23/04/2010 00:05 -

    ياه والله بحب حمادة هلال جدا ونفسى فى رقم تليفونه وبتمنى انه يعمل حاجات جميله

  18. ياسو 22/04/2010 15:56 -

    اكيد هيبقى في اغاني تحفة وطبعا هكسر الدنيا

  19. ميرو 22/04/2010 14:03 -

    انا بحب حمادة هلال جدا جدا وبحب اسمع كل اغنية

  20. مصرية في غربة 22/04/2010 13:33 -

    حمااادة هلال احسن مغني في مصر

أضف تعليقاً