لعبة مقياس توافق الاسماء في الحب والزواج 2014 العاب فلاش عربية

نشر وتحرير: في Sunday, January 5, 2014, 15:50
هذا المقال نشر في قسم: العاب فلاش جديدة, توقعات الابراج وحظك اليوم 2014 | ويحتوي على: 2,020 تعليقات فقط .
لعبة مقياس الحب

لعبة مقياس الحب الحقيقي بالعربي

لعبة مقياس الحب

مصريات

اذا داخل في قصة حب وغرام ومواويل وخلافه وعايز تعرف الطرف التاني بنت او شاب بيحبك ولا لا .. جرب حظك مع اجمل و اجمد لعبة حاسبة درجة الحب الحقيقي بالعربي اون لاين وبدون تحميل يعني لعبة مقياس الحب الجديد وبمنتهى السهولة وتعرف انت بتعيش في حالة من الحب الحقيقي ولا مجرد غلطة وكله بيعدي وكلب وراح يا هوا والى اخر الشريط.

ازاي تجرب لعبة مقياس الحب وحساب نسبة  او درجة توافق الحب بينك وبين الحبيب او الحبيبة اون لاين: اكتب الاول اسمك الحقيقي وممكن بالمرة اسم العيلة عشان الدقة في لعبة الحب وبعدين ع الجنب التاني حط اسم حبيبك او جوزك او مراتك  المهم ثم اضغط  لتعرف في التو والحال وبدون اي تأخير ولا تفكير ما هو مقدار العواطف المتبادلة بينك وبين الشخص التاني وفي حالة طلع 0% متزعلش و جرب حظك مع لعبة توافق الاسماء في الحب لكن مع بني ءادم اخر وخيرها في غيرها يا مان ..

وشوف دلوقتي احلى العاب فلاش لعام 2014 حصرية مصرية ومش هاتلاقي غير هنا بس واوعى تغير المحطة.

فلاش لعبة مقياس الحب 2014 حاسبة توافق الاسماء في الحب بالاسماء العربية اون لاين

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Sponsored links


2,020 التعليقات في “لعبة مقياس توافق الاسماء في الحب والزواج 2014 العاب فلاش عربية”

  1. رماس الحب
    2014.07.28 07:53

    صحيح  انا  بحبو  وهو  انشاءالله  اتكون  اللعبة  حقيقية

  2. رنا
    2014.07.27 23:46

    اللعبة دى حقيقية انا فعلا بحبه وهو بيحبنى

  3. foufana montaha
    2014.07.24 16:20

    hada echiy ktir 7elou merci beaucoup hada chiy raw3a bijannen chi bijannen ana halla 3refet kol chiy 3ala 7ayati merci

  4. احمد سمير
    2014.07.24 12:29

    البرنامج دة مش كداب حقيقيى بيعرف درجة الحب

  5. اعتماد
    2014.07.23 17:58

    انا حبى 100% ويا رب تكون لعبه حقيقة وحبيبى اسمه محمد

  6. اسراء السيد كمال السيد
    2014.07.23 05:31

    هو في حب

  7. badr elkhach
    2014.07.21 09:01

    هايدا ايشي اكتير جميل وي بتمانا انو بر عنجد بحبني

  8. monya
    2014.07.21 08:35

    waw lo3ba zwina yarit tkon sah  ana jarabta kam man mara tal3ate  nhna nhab ba3da 100 bi 100

  9. فخورة بديني
    2014.07.20 14:45

    اجمل حاجة في الحب اني الاءي حبيبي واءف جمبي لما احتجلو كلها حجات مطلخبطة من وحدة مطلخبطه

  10. بحر الهموم
    2014.07.19 22:11

    اريد ان احمل اللعبه كيف

  11. الحب المستحيل
    2014.07.19 22:09

    اللعبه كتتتتتييير حللللللوة وووومسليه حد الولع

  12. israe khana
    2014.07.19 16:18

    لشي الوحيد الي ممكن اني انصحه لكل بنت مراهقة بان تحب وتعشق الي يحبه لانوا الي ما بيحبها وهي بتحبوا رح تنجرح يوما ما من قبلوا بس فهالحياة لازم نحب الي يحبنا ويخاطر منشانا ومنشان سعادتنا يقدم لنا اكبر تضحيات ويدعيلنا بالحياة السعيدة وخا كنا ملكه او لا انا هاد رايي بالحب والله قد ما انا جربت وخسرت وتعذبت مافي اي صبر بيتحملوا نصيحة لا تكونوا متلي وتركضوا ورا قلبكم

  13. اسلام
    2014.07.19 13:19

    انا بحب واحدة اسمها اجلال ونسبة حبى ليها 100% واللعبة دى جميلة جدا جدا

  14. KOKO
    2014.07.18 21:40

    انا بحب الولد كلها و حبيبى بيغير علية اوىىىىى و هو امووور جدا وعيونو ملونه بس بقه علشان حبيبى ميتحسدش

  15. نور
    2014.07.18 16:52

    العبة حلوة اوي وانا ابصراحة حبيتها عيزة اشكر كم احبكم اوي باي

  16. فاطمة
    2014.07.18 08:47

    انا احب واحد يبدا اسمة بحرف m بس ما اعرف بيحبني لو لاء

  17. فاعل خير
    2014.07.18 07:27

    انتوا في سن اسموا سن المراهقة 
    والمراهقه بتبقي بين سن عند البنات من 11 الي سن 18او19
    والصبيان من سن 12 الى سن 18او19 يعني بيبقي في تذبذب في العواطف والمشاعر ممكن الواحد من البنات او الصبيان يحب اكتر من مره وده ميبقاش حب حقيقي اما تكبروا هتعرفوا ايه هو الحب يعني نادر اما يكون في حب حقيقي ي المرحله دي
    وبعد كده حتى لو حبكم لبعض حقيقي
    اللي في القلب في القلب يا حلوين
    وبدل متفكروا في الحب فكروا في المذاكره
    وانا بقول برضه ان الحب ميقدلرش عليه سلطان ولا انس ولا جان
    بس انتوا بتكتبوا اسمائكم مثلا  رنا و هايدي هو في اسم رنا في الدنيا وهايدي بس بيحبوا بعض 
    للتكوا بتضحك 
    هاهاهاهاها
    مع تحيات
    البرنس

  18. ميسو العسولة
    2014.07.17 23:32

    اللعبة حلوة اوي والنسبة بيني وبيت صديقتي 95 ميساء من فلسطين وانا بحبك يا ايناس

  19. اجمل شي الحب
    2014.07.17 23:28

    احلى شي في الحب الصدق والوفاء والامانة واسوء شي في الحب الخيانة

  20. اجمل شي الحب
    2014.07.17 23:27

    انا مو بحبك انا بعشقك يا عمري لان العشق اكبر من الحب

  21. اجمل شي الحب
    2014.07.17 23:26

    اللعبة جميلة جدا وكانت النسبة بيني وبيه 98ويا ريت هذه لعبة تكون حقيقية

  22. نور
    2014.07.17 23:18

    اناكثير بحبك يا مصطفى انا ما بعرف اذا بتحبني ولا لاء وانا حاسة انو رح يجي هذا اليوم الي رح تعترفلي بحبك واذا كنت بتحبني ولا لاء انا قلبي مارح ينساك ابدا

  23. شوشو
    2014.07.16 02:49

    انا بنت من الجزائر بحب شاب كتير وهو بيحبني عملنا التست وتلعت 100/100
    لهيك بتمنى تكون على حق ويشتمع كل العشاق لان الحب مافي متلو الحب هو اللي عايشين على شانو

  24. احمد
    2014.07.15 22:15

    احلى شيء بالدنية هوة الحب والله  حبكم الله

  25. احمد
    2014.07.15 22:14

    الحب ——! والله عــــذاب ——الحب بس المحظوظ  يحصل الحب الحقيقي ونشاء الله لك يحصل على الحب الحقيقي —-

  26. ماريام
    2014.07.14 15:19

    محمد ايوب سوالم انا بحبك موت انت اغلى شئ في حياتي من اول ثانية شفتك انا ادرس معك يا ريت تكون تحبني انا اعشقك انا khouloud من الجزائر يا حبيبي الحب صعب و لكنه زينة الحياة

  27. sara
    2014.07.14 15:04

    انا خوخا من الجزائر .الحب زينة الحياة انابحبك موت يا ايوب سوالم

  28. samara
    2014.07.14 14:45

    سلام بنات انا ماعندي حدا من شان العب اللعبة هادي من شان الله تريخكم شوية الجزائرية

  29. شاهندة
    2014.07.14 05:58

    حلوه بس يااااااااا رب تكون حقيقيه

  30. ميرو ♥ لوگـآ
    2014.07.14 03:00

    هيييييييييييح فعلا انا بحبة وبيحبنى

    اللعبة دى فى منتهى الروعة بحبگ K

  31. hader
    2014.07.14 02:43

    حلوه اوووى بس ياريت يكون بجد <3

  32. ميدو
    2014.07.13 16:57

    الحب فرصة

  33. salwa
    2014.07.12 23:50

    ene borj el 3a9rab w rajli borj el 9aws . ama menech metfehmin w 3adne barrrrche mechekil 5ayfe le ntale9 .

  34. سلمي
    2014.07.12 06:35

    انا بحبه بس انا مش عايزاه يتعلق بيا لانه من الناس الي بتتعلق بيلي بتحبهم وانا خايفه ابقا مش ليه اعمل ايه يااااااااااااااااارب

  35. سلمي
    2014.07.12 06:33

    انا بحبه اوووووووووووووي وهو كمان بيحبني بس اختي مش عيزاني ارتبط بيه علشان هي بتقول انه كداب اعمل ايه

  36. سلمي
    2014.07.12 06:32

    انا بحبه اووووووووووووووي بس اختي مش عايزاني ارتبط بيه هو بيحبني وهي مش مصدقه امل ايه

  37. زهره الصبار
    2014.07.12 02:43

    اللعبه فعلا جامده اووووووووووووي

  38. مريم
    2014.07.11 22:38

    اللعبه قالت ان سيف مش بيحبنى سيف محمد العمده

  39. نونه نونه
    2014.07.09 19:53

    النتايج حلوه وايد 100\100اكيد لان واحد ايحب الثاني
    تيمو احبك بجنون

  40. ثامر كول
    2014.07.09 19:49

    حياتي احبج بكد الكون كلبي كام يدك يدك حياتي

  41. عاشقه ازاد الحنين
    2014.07.09 19:45

    العبه كتير حلوه اتمنا ان و انضل البعضنه طول العمر حبيبي احبك للموت

  42. لين
    2014.07.09 18:38

    انا بحب واحد اسمه توفيق وانا حاس انو بحبني

  43. مشيبي
    2014.07.09 14:22

    انا بحب حبيبتي 100 بل 100

  44. اسلام
    2014.07.08 14:32

    اناوحبيبتى 75%

  45. princessEsraa
    2014.07.08 07:19

    الحب هو اجمل شئ في الوجود

  46. بنوووشه
    2014.07.08 04:14

    احنه عدنا في العراق الحب عيب والاهل اذا سمعوو البنت بتحب بيأذوها كتير وكمان احتمال بيزوجوها لواحد متحبه خالص بس انا بحب واحد بس هو مابعرف بيحبني او لا بس في واحد بيحبني بس انا ساعات بحبه وساعات لا  والشخص الي يحبني هوو يمكن مو وفي  وهوو حالتو الماديه مش كتير عنده فلوس فأنا لهذا السبب مااحبه :*

  47. hajiba maram
    2014.07.06 00:21

    lhob 7al w a7wal yarit kol 3achi9 nta9 klmt l7ob tab9ha l7ob machi klam kant9oh bl3aks 5asna n7so bih

  48. سلمى
    2014.07.05 19:24

    ياريت لو حد فاهم مشكلتى يحلهالى والعبة حلوة عرفين له عشان تخلى الصقة بين الى انت بتحبووو

  49. سلمى
    2014.07.05 19:21

    بسوهانا بحب واحد بس هو مش معبرنى وفى واحد تانى بيحبنى وانا سعات بحبه وساعات لا بس انا نفسى الى انا بحبه افوفه حتى لو مرة واحدة

  50. احمد
    2014.07.04 03:20

    الحب شئ جميل بس لمن يستحق



أكتب تعليقك