هدف محمد زيدان | اهداف مباراة مصر وانجلترا | فيديو

نشر وتحرير: في Wednesday, March 3, 2010, 23:17
هذا المقال نشر في قسم: ياواد يالعيب | ويحتوي على: 28 تعليقات فقط .

هدف محمد زيدان

اهداف مباراة مصر وانجلترا

فيديو هدف زيدان اهداف مباراة مصر وانجلترا

مصريات

احزر محمد زيدان لاعب اول اهداف مباراة مصر وانجلترا لتصبح نتيجة المباراة قبل انتهاء الشوط الاول 1-0 لصالح المنتخب المصري .

اهداف مباراة مصر وانجلترا

هدف زيدان الدقيقة 25

مشاهدة فيديو اهداف مباراة مصر وانجلترا

مشاهدة فيديو يوتيوب زيدان | تباراة مصر وانجلترا

YouTube Preview Image

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Sponsored links


28 التعليقات في “هدف محمد زيدان | اهداف مباراة مصر وانجلترا | فيديو”

  1. مصرى ولى الشرف
    2010.11.13 19:22

    يا جماعه لاعبينا انبهرو بوينبلى ومصدقوش نفسهم انهم فايزين على انجلترا فى عقر الدار وبداو يفكرو فى الحتراف عشان كده احنا اتهزمنا مش عشان منتخب الانجليز كان افضلمننا

  2. رؤى
    2010.06.10 16:52

    مبروك لمنتخب مصر و ربنا يوفق محمد زيدان

  3. ميدو
    2010.05.13 10:29

    كان نفسى العب فى كاس العالم بس الحمد لله

  4. سلام مربع .. يا بلدى
    2010.03.05 15:05

    الخسارة بشرف تعنى أن تلعب وتكون الاقرب للفوز ولكن تحدث الخسارة .. اما ما حدث فى تلك المبارة فلم تكن خسارة مشرفة .. بل خسارة مقززة ولا تستحق اى تعليق .. دعونا نعالج أخطأنا بصراحة ونترك سياسة المطيباتية اللى تودى فى داهية .. الفريق ده نقوله شكرا عملت اللى عليك وحققت انجاز لم ولن يتحقق .. يجب دعم الفريق بعناصر شابة شيئا فشيئا حتى نصل بفريق متوسط اعماره 25 سنة على الاكثر .. كرة القدم ليس فيها لاعب اوحد بل لاعيبة متكاملين يعلبون بجماعية .. نفسنا نبطل المنظرة والفشخرة الكدابة .. الوصول للقمة سهل ولكن الاصعب المحافظة عليه .. كنت اتمنى ان تشاهدوا مبارة سلوفانيا وقطر .. حتى تعرفوا ما اقصده واعنيه .. انا مصرى أيوه .. لكن مش منافق ولا احب الخداع

  5. محمد سعيد
    2010.03.04 22:35

    كانت مباراة كبيرة والفريق المصري اداء ولا اروع المهم خسارة بشرف

  6. احمد سعد لبشبيشى
    2010.03.04 21:50

    مش مهم ان احنا اتغلبنا المهم ان احنا لعبنا لعب يليق باسم مصر

  7. سليم عبدالباسط
    2010.03.04 18:47

    يارب مصر تعيش فرحنه ومنصورة ان شاء الله واشكر الكابتن مدحت شلبى

  8. سليم عبدالباسط
    2010.03.04 18:46

    يا الله

  9. سليم عبدالباسط
    2010.03.04 18:45

    ان مصر قويه بس انجلترا كسبنا ظلم لاان الجون الاخير كان تسلال واتنمن النصر لمصر ان شاء الله وان تكسب القضايا التى عملته فى الجرائر و شكرا

  10. أنيس
    2010.03.04 17:18

    لمادا هدا التطاول يا ضياء؟؟؟؟؟ هدا يؤكد فقط أن المنتخبات العربية مازالت بعيدة كل البعد عن استحقاقها لأضواء المنافسات العالمية … كلها بدون استثناء… ألم تهزم قطر بثلاثية أمام سلوفينا كدلك؟؟؟؟؟ علينا بمراجعة الأمور نحن العرب و لا داعي للمسخرة من الأخرين … كلنا في الهم واحد

  11. وفاء
    2010.03.04 17:16

    شرف ايه ههههههههه والله مافي شي انا قلتها بقالي زمان وبعيدها وبكررها الكرة العربية ماتزال لم تصل للمستوى العالمي وخصوصا الاوربي يعني الفرق بينا وبينهم بعد السما عن الارض لازم نطور حالنا ونشتغل ونجتهد لحتى نوصل ليلتنا فل في ملاعب جنوب افريقيا احنا مش احسن منكم ماانتم قبلنا كانت ليلتكم فل وورد وياسمين وبردو في ملاعب جنوب افرقيا بس في كاس القارات يعني بطل لعبة الاستفزازات لانو المستخبي بان لا الفريق المصري ولا الجزائري نفس مستوى الكرة الاوربية…………….. مع تحياتي الخاصة للفنك الليبي…………

  12. gladiator2009
    2010.03.04 17:04

    الفريق المصري عمل الي عليه المهم نستفيد من التجربه و نتدارك اخطاؤنا

  13. اسلام
    2010.03.04 16:32

    مصر .. التلات أحرف الساكنة اللي شاحنة ضجيج

    زوم الهوا وطقش موج البحر لما يهيج

    وعجيج حوافر خيول بتجر زغروطة

  14. اسلام
    2010.03.04 16:32

    يارب مصر تعيش

  15. ضياء الحق فرعونى اصيل
    2010.03.04 16:28

    سورى كلمة ذلك تملى بكتبها زلك لقرب الزين وبعد حرف الذال عن زر الكيبورد ههههههههههههههههه بحب اقصر ههههههههههه بس يعنى من باب العلم بالشئ لتقولو علينا تعلبم تحت بير السلم هههههههههههههههههه ………………………………………. سلامى لكل المصريين ومنهم امين وبنت بلدى وجانا .. الخ وبرضوا هبارك كل المصريين على اداء منتخبنا المصرى الرائع وهارد لك وطبعا مش من حقنا نزعل لان المباراة وديه ونهايتآَ لا تعنينا فى شئ يعنينا فقط ان نقدم مباراة بصورة لائقة مشرفة بحجم وتاريخ منتخب مصر العظيم وهذا حقآَ ما حققناه ..

  16. ضياء الحق فرعونى اصيل
    2010.03.04 16:22

    الجزائرين طبعا مفيش اى تعليق ليهم خالص وطبعا حقهم يتكثفوا ويستخبو وميجوش يشمتوا فينا لانهم عارفين ومتأكدين ان المثل اللى بيقول …….. لا تعايرنى ولا عايرك الهم طايلنى وطايلك ………. حتى مينفعش يتقال ولا ينطبق علينا لان الهم طالهم بس ولله الحمد مطلناش انهزمنا بشرف جبنا جون ولا اروع هوا هدف المباراة وباقى اهداف الخصم ملهاش طعم ومنها وحده جايه تسلل وبهدلنا الانجليز وفوزنا عليهم فى 66 دقيقة وف عقر دارهم وبين جمهورهم اللى شعارر woooooooooo شغال عاللعيبه الانجليز طول المباراة من ادائهم الهزيل امام المصريين الا ان ارتكبنا خطأ اسمه التكريم او المجامله لبعض اللعيبه المصريين_ ولا ننسى ان الاسم مباراة وديــــــــــة _ اللى دخلوا الملعب وغيروا اداء المصرى للاسف للاسوأ لانهم لم يكونوا على الاستعداد الكافى لمواجهة الانجليز وايضا استنزاف المجهود البدنى وباسراف فى الشوط الاول ولا لوم لزالك لانهم يوجهون الانجليز وفى دارهم وبين جمهورهم ومعروف عنهم الصرامة والقوة البدنية واللياقة واثبتوا زالك فى النصف ساعه الاخيرة من المباراة _____________ اما بخصوص الجزائرين اللى اسمهم رايحين كاس العالم وفين فى بيتهم وبين جمورهم اتمسخرووو من بدايه المباراة لاخرها من صربيا ودخل فيهم ثلاث اهداف ومفيش حتى هدف يشرفهم ويأكد احقيتهم برحلة كاس العالم وما زالت الانتكاسات متتاليه وتصرحيات سعدان تظل كما هى لم تتغير … هى اخطاء وساحاول تصحيحها … هههههههههههههههه الله يخربيت كده ……. وليلتكو فل ان شاء الله فى ملاعب جنوب افريقيا

  17. عـامر منيب
    2010.03.04 14:39

    هو احنا لعبنا الشوط التاني ولا جبنا الخالة نوسة؟

  18. مصري
    2010.03.04 12:28

    خيرها فى غيرها إن شاء الله

  19. سلطان الغرام
    2010.03.04 07:56

    ((( وكفايه اصحى على ابتسامتك))) …………………………………………………………………. في واحد محشش اتصل على الشرطة قالهم تعالو في حادث كبير100سيارة منقلبة جاو الشرطةحصلوه منسدح في التشليح………..
    خنفس امه تعبانه راح يجيب لها الدكتور .. جا لقاها ميته ..قال ياباااايخه……………..
    واحد نذل عرف رقم موبايل عفريت بقى كل شوى يبعتله بسم الله الرحمن الرحيم……….
    في وحدة أتعرفت على واحد صعيدى سألها إسمك ايه ؟ قالتله( أسماء )قلها يعني مفيش إسم محدد………………….
    صرصار يجرى ورى سيارة مجاري سالوه ليه قالهم شفط مراتى ابن الكلب……………..
    حشاش سألوه ايه رايك فى الجواز المبكر ؟ قالهم يعنى الساعه كام كده ؟

  20. سلطان الغرام
    2010.03.04 07:51

    على اسم مصر

    مصر .. التلات أحرف الساكنة اللي شاحنة ضجيج

    زوم الهوا وطقش موج البحر لما يهيج

    وعجيج حوافر خيول بتجر زغروطة

    حزمة نغم صعب داخلة مسامعي مقروطة

    في مسامي مضغوطه مع دمي لها تعاريج

    ترع وقنوات سقت من جسمي كل نسيج

    وجميع خيوط النسيج على نبرة مربوطة

    أسمعها مهموسة والا أسمعها مشخوطة

    شبكة رادار قلبي جوه ضلوعي مضبوطة

    على اسم مصر

    وترن من تاني نفس النبرة في وداني

    ومؤشر الفرحة يتحرك في وجداني

    وأغاني واحشاني باتذكرها ما لهاش عد

    فيه شيء حصل أو بيحصل أو حيحصل جد

    أو ربما الأمر حالة وجد واخداني

    انا اللي ياما الهوى جابني ووداني

    وكلام على لساني جاني لابد أقوله لحد

    القمح ليه اسمه قمح اليوم وأمس وغد

    ومصر يحرم عليها .. والجدال يشتد

    على اسم مصر

    لللشاعر الكبير عم الشعراء صلاح جاهين

  21. مصريه وافتخر ببلدي
    2010.03.04 05:44

    مش مهم النتيجه المهم انعا كانت وديه الله يكون في عونكم يا الجزائر الله معاكم ياللة يا جزائر يالله يا رجالة انتو دلوقتى ممثلى العرب والحمل على اكتافكم ….

    ادعو الله ان يوفقكم وينصركم باذن الله فى المونديال لانكم فعلا بعيدا عن اى خلافات قدمتم كرة عالمية

    واتمنى لكم كل التوفيق

  22. بلدى ام الدنيا
    2010.03.04 04:34

    هاردلك لمصر ..كنتم رجاله..وبرغم الخساره برده شرفتونا

  23. نور المصريه
    2010.03.04 04:10

    طبعا المباراه ما كانتش سهلة ابدا و فريقنا لاخر وقت كان كويس بس للاسف مكملش
    و بدل ما يحافظ على الهدف و يحاول يزوده نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    وصحى وصحانا كلنا على هزيمة بس يلا حظ اوفر فى المرات القادمة
    ويارب نتعلم من اخطائنا حتى لا تتكرر فى المرات القادمة

  24. brave heart
    2010.03.04 03:15

    يا جماعه انتوا ناسين اننا بنلاعب انجلترا الاب الشرعى لكرة القدم لكن احنا النهارده كان اداءنا مشرف وجيد جدا خاصه فى الشوط الاول ولكن لاتاتى الرياح بما تشتهى السفن وهى فى الاول والاخر مباراه وديه تجريبيه لمنتخب مصر للوقوف على السلبيات والايجابيات فى الفريق 00وعموما انا توقعت الهزيمه فى الشوط التانى 0

  25. محمد اشرف النجار
    2010.03.04 00:55

    هدف ولا اروع من كده بس خساره الفرحه مكملتش يلا خيرها فى غيرها

  26. ابراهيم عارف
    2010.03.03 23:57

    ان شاء الله النصر لمصر

  27. يحيى ابراهيم
    2010.03.03 23:42

    تمام جدا

  28. ابو كريم المصرى
    2010.03.03 23:36

    مصر مصر مصر تعيشى يامصر خسارة كاس العالم ان مفيهوش مصر ربنا بيثبت كل يوم ان مصر تستحق يارب الشوط التانى نجيب جونين كمان ونكسب تلاتة لمصر لاشيىء انجلترا


    

أكتب تعليقك