احدث مسجات عيد الام 2014 رسائل تهنئة قصيرة للام بعيدها

نشر وتحرير: في Wednesday, March 19, 2014, 9:48
هذا المقال نشر في قسم: رسائل عيد الام | ويحتوي على: 154 تعليقات فقط .
اجمل مسجات تهاني بمناسبة عيد الام 2014 قصيرة

رسائل مسجات تهنئة بمناسبة حلول عيد الام 2014 بجميع اللهجات العربية

مسجات تهنئة عيد الام قصيرة 2014

مسجات تهنئة عيد الام 2014

مسجات عيد الام 2014

لمحبي التحديث وكل جديد وحتى قديم المهم لازم  من اليوم تستعدوا بالمزيد من رسائل الموبايل تهاني عيد الام 2014 لان العيد خلاص قرب وعموما ما تنستناش عروض على رسائل قصيرة بعيد الام للموبايل جديدة جدا لعام 2014.

ابعت لكل قرايبك  بداية من امك وخالتك وعمتك وستك ومرات ابيك مش اباك وهكذا اجدد رسائل عيد الام 2014 جديدة قصيرة مضحكة جدا وغير مضحكة ايضاً ويعني كل واحدة تختارلها مسجات عيد الام اللي بتناسبها وبلهجتها سواء كانت مصرية او سودانية، ليبية او مغربية، تونسية، جزائرية، او مسجات عيد الام العراقية، اردنية، سورية، لبنانية، فلسطينية، وباللهجات العربية الخليجية: سعودية، كويتية، اماراتية، قطرية، عمانية، بحرينية، اماراتية.

يعني للست الوالدة من غير للي ما تتسمى حماتك وهكذا ويجعل كلامنا خفيف عليهم  تابع وشوف:

اجمل رسائل موبايل عيد الام 2013 قصيرة للموبايل

  • * ياريت عيدك علينا يا امي يعود .. يا قلبا من وفا يا أصل كل الوداد .. مهما وصفت مهما قلت فيك زود … ابقى بحقك مقصر قدام رب العباد ..لولاكي يا امي ما كان لي بالدنيا وجود .. وازاي انساكي يا امي باحلى الاعياد
  • * أمي .. من لي بهالدنيا غيرك .. أشكي له وأبث له همومي .. كثر الله خيرك .. مالية أفراحي بيومي .. كل عام وإنت بألف خير يا أمي
  • * سامحيني لو كنت عنك غايب .. يا امي يا ست الحبايب .
  • * لو كان عندي كتير هموم … وكان عندي الشغل بالكوم … بين حضنك كل شئ بيهون .
  • * ماما .. أنتٍ بنظر الناس أمي .. لكن بنظري أروع ملاك .. و لو اقدر لأهديك عمري .
  • * تهئنة مليانة ورد وفل .. أرسلها قبل عيدك ما يهل .. يا أمى علشان أكون قبل الكل .
  • * كل ما تمر سنة و يجي عيدك .. أدعي ربي بالسنة الجاية تبقيلي ماما العزيزة .
  • * ابنك بيطلب منك ترضي عنه ودعيت ربنا من طول العمر يديكي ولو ياخد من عمري ويديه ليكي.
  • * بحبك يا امي وهمي في الدنيا رضاكي يا اغلى من عرفت بعمري وحياتي.
  • * أمي دنيتي معاكِ حلوة وفي شفاهي إنتِ غنوة وفي يومك يا أجمل وردة  لو أقدر هديك عمري فدوة.
  • * أمي عساكِ سالمة سنة بعد سنة وأحتفل بيومك كل سنة أجمل من سنة من دونك أنا دوم يا أمي بنكسة ورى نكسة كل عام وانتِ بألف خير سنة بعد سنة.
  • * أمي أحبك مثل ما إنتِ في العطف واللين والقسوة لإني أعرف في كل الأحوال  إنتِ ما يهمك غير مصلحتي كل عام وإنتِ بخير يا أمي .
  • * احترت بيومك إيش أهديك  عمري الي بحضنك ربيتيه  ولا قلبي الي علمتيه الحب.
  • * يارب يخليكي ليا .. يا امي يا اغلى من عنيا . رسائل عيد الام
  • * ازاي اهديكي دهب وانتي أغلى او أهديكي ورد وانتي أحلى بهديك عمري و ياريت يسوى.
  • * بدعي ربنا يا امي يجمعني في الجنة معاكي ويفضل حبك يا امي دايما ساكن بذاتي.
  • * ياست الكل واحشانى بجد مونساني ومصبرانى على كل مشكله مقبلانى يارب يخليكي ليه.
  • * الى اغلى .. واعز الناس .. سنه مباركه يا تاج الراس
  • * انا لي قلب ما يقسى .. ولي عقل ما ينسى .. ولي ام بدونها ما اسوى
  • * الليل له آخر .. والعمر له آخر .. بس بصراحه حبك لينا ما له اخر .. بنحبك يا ماما
  • * أمي جايلك بأطلب رضاكي بيومك يا روحي وأقول سامحيني بعيدك يا أمي .. وكل عام وإنت بألف خير يا عيوني
  • * أمي يارب تكوني سالمة سنة بعد سنة .. وأحتفل بيومك كل سنة أجمل من سنة .
  • * من غيرك أنا دايما يا أمي حياتي كئيبة .. كل عام وانت بألف خير سنة بعد سنة .

بطاقة فلاش مضحكة بمناسبة عيد الام 2014

اخبار ومواضيع ذات صلة:

Sponsored links


154 التعليقات في “احدث مسجات عيد الام 2014 رسائل تهنئة قصيرة للام بعيدها”

  1. ايه طه
    2014.07.19 21:28

    مامى احبك كتير جداجداجداجداجدا♥♥♥♥♥

  2. sif eddine zakani
    2014.05.29 23:35

    امي انت اغلا شيء في عمري

  3. ماسي
    2014.04.08 21:44

    الام تستحق كل خير في الحياة

  4. ماسي
    2014.04.08 21:41

    يا امي العزيزة يا امي الغالية انت هي نور حياتي انت هو الهواء الذي اتنفسه انا لن ابدلك باي شيا حتى ولو كان كونا من ذهب وكل عام وانت بخير والى اللقاء.

  5. اسماعيل
    2014.03.24 20:53

    يارب يخليكي لينايا ست الحبايب يا ست الحنان كله عزيزتي(امي الغاليه)

  6. marayam
    2014.03.21 16:25

    انتي امي انتي الحنان كله و الرضاء يا امي و عيد سعيد يا امي ارسل هاذه الرسالة الحنونة لكل امهات الذين تعبو على اطفالهم

  7. marayam
    2014.03.21 16:23

    الام هي الحنان كله هي التي ربتني و علمتني و كلمتنا انها امي الحنونة عيد سعيد يا اغلى ام في الدنيا

  8. Bonne Chance
    2014.03.21 13:05

    ربي يخليكى ليا ياامى ويجعلك في احسن حال (كل سنة وانتى طيبة)

  9. انا دلوعت ماما
    2014.03.20 21:47

    في عيد الأم تبقي الكمات عاجزة في سطورها عن التعبير عن مكانة أمي و تبقي الحروف الصغيرة جداً,,,,عن تكوين كلمة شكر اتجاهها . أمي مخلوق من نور يعيش في عالمي و هي دنيا من الحب أسكنها,,,,,و عالم من العشق تربيت في أحضانه منذ خروجي إلي هذا العالم علي يديها . الله يطول في عمرك يا أغلي الناس,,,,,الام اغلى مافي الوجود وتكريمها حق علينا في كل يومهذا اقل شئ تستحقه مننا،ونحن اليوم سنكرم الامهات,,,
      الى الشمعة التي أنارت لي طريقي أهديك سلامآ لو رفع إلى السماء لكان قمرآ منيرآ لو نزل الى الأرض لكساها سندسأ وحريرأولو مزج بماء البحر لجعل الملح الأجاج عذبأ فراتأ سلسبيلا اليك يا أمي أقول حفظك الله لنا دومأ نور يضي لنا الحياةبحبك امى

  10. دونا
    2014.03.20 21:45

    امى يا اغلى من نور عينى
    اهديكى حياتى 
    اسألوا دمي .. وسعادتي وهمياسألوا التوفيق ..والكدر والضيقاسألوا الطيب في صفاتي ..والدعاء اللي في صلاتيواسألوا شهودي ..الدموع اللي في سجودياسألوهم .. واسألوا دمي ..عن غلاوت أمي

    احبك كتير ياااا امى يا احلى واحن واجمل قلب 
    يا صحبتى وامى واختى وكل حاجه بدنيتى 
    ربى لا اتحرم منك 
    ويديكى طوله العمر يااااااااااا امى 
    انشالله  امين يارب 

  11. محمود
    2014.03.20 10:41

    يا امى انتى احلى شئ فى عمرى كل وانتى بخير يا ست الحبايب ربنا يطول فى عمرك يا امى

  12. هيثم
    2014.03.15 18:50

    كل سنه وانتى طيبه يا امى

  13. omnua
    2014.03.14 14:31

    ماما .. أنتٍ بنظر الناس أمي .. لكن بنظري أروع ملاك .. و لو اقدر لأهديك عمv

  14. يوسف تامر
    2014.03.14 14:21

    * من غيرك أنا دايما يا أمي حياتي كئيبة .. كل عام وانت بألف خير سنة بعد سنة .

  15. يوسف تامر
    2014.03.14 13:11

    انا لى قلب مايقس .. ولى عقل ما ينسى.. ولى ام يدو نها ماسوى

  16. امنيه محمد عبد العظيم
    2014.03.14 13:08

    اليل له اخر .. والعمر له اخر بس بصراحه حبك لينا ماله اخر .. بنحبك يا ماما

  17. الطير المسافر
    2014.03.07 17:44

    الى اغالى ام واحنا ام كل سنه وهى دائما بخير وسعيدة على طول

    ومائة بواسه على الخد لكى ارى الابتسامة على وجهه المضئ زى 

    ضى الشمس

  18. هدى محمد على
    2014.02.21 16:50

    بجد انا مبسوطة من انكم علقتم تعليقات جميلة اوى وشكرا

  19. FATMA
    2013.07.06 16:30

    ما في احن من امي

  20. saàdia
    2013.05.30 23:17

    ان احب امي كتيرا

  21. امي الغالية
    2013.05.26 15:16

    عيد سعيد يا احلى ام بالكون وكل عام وانت بالف خير وانشاء الله يجمعنا ربنا في الجنة يا اغلى واحن ام بالكون كل عام وانت طيبة وبالف خير 

  22. doudou lakamora
    2013.04.23 17:49

    اليوم قد انتهز هده الفرصة لاعبر لك عما في قلبي كل سنة وانت بالف خيرررر احبك يا امييييييييييي

  23. حب جميل
    2013.04.12 11:32

    عيد الام يوم الاحد اهنيك قبل اى احد وادعوالواحد ا لاحديحفظك دوم للابد

  24. عاشقه حمودي
    2013.04.06 17:33

    اغلى الناس امي  

  25. youssef
    2013.03.24 16:34

    ماما يا ست الحبايب يالي مفيش احسن غيرك في الحنيا والجمال لو اقدر اهديكي قلبي وعمري هديهمليك

  26. khalednger
    2013.03.22 17:23

    نور عينى ومهجتى…وحياتى ودنيتى…..لوترضى تقبليهم///دول هماهديتى ياست الحبايب يا حبيبه

  27. نورهان
    2013.03.22 11:51

    يا ريت عيدك علينا يا امى يعود ..يا قلبا من وفا يا اصل كل الوداد ..مهما وصفت مهما قلت فيك زود ..ابقى بحقك مقصر قدام رب العباد ..لولاكى يا امى ما كان لى بالدنيا وجود ..وازاى انساكى يا امى باحلى عيد

  28. عمانية وافتخر
    2013.03.22 06:58

    ابي00

    حبر قلمي لايستطيع التعبير عن مشاعره نحوك فمشاعري أكبر من أسطرها على الورق ولكني لاأملك إلا أن أدعوا الله عزوجل أنيبقيك ذخرا لنا ولايحرمنا من ينابيع حبك0000000000

  29. الله ما احفظ امى يرب
    2013.03.21 21:34

    الله ما احفظ امى ثم امى ثم امى يارب العلمين

  30. افراح
    2013.03.21 21:17

    كل عام وجميع الامهات بخير

  31. ياسمين العاني
    2013.03.21 20:28

    كل عام وامي بالف خير وربي يحفظج النا ياغاليه

  32. مهيمن العاني
    2013.03.21 20:26

    عيدك يا امي اجمل اعيادي كل عام و انتي ابألف خير 

  33. نور
    2013.03.21 20:18

    عيد سعيد يا احلى ام في الكون

  34. ايمان
    2013.03.21 20:16

    احبكي يامي يا روحي و كياني 

  35. ايمان
    2013.03.21 20:13

    كل عام وامي بخير يا احلى حضن بكل العالم 

  36. محمد صلاح مصطفى
    2013.03.21 17:17

    الام هى منبع الحنان وفيضانه هى الذى حملتك فى بطنها 9 اشهر فتخيل يا اخى وضع نفسك مكانها هل تسطيع تحمل شى فى بطنك ولو شهر ؟ فهذا هو اقل فضلآ لها عليك *تدخلون الجنة من تحت اقدام الامهات*

  37. محمد سلامه
    2013.03.21 17:10

    كل سنه وانتي طيبه يا ست الحبايب

  38. مغرور وبيطلعلي
    2013.03.21 17:07

    تهئنة مليانة ورد وفل .. أرسلها قبل عيدك ما يهل .. يا أمى علشان أكون قبل الكل .

  39. مدحت الجدع الدولى
    2013.03.21 15:49

    يا رب يخليكى يا امى يا ست الحبايب وصبر امهات الشهداء وام كل المصريين اقباط ومسلمين وكل عام وامهاتنا دايما بخير

  40. yasser
    2013.03.21 15:18

    الجمال الذي في الكون كله لن يفوق جمال الام
    وكما يقول المثل (الجنة تحت اقدام الامهات)

  41. هديل
    2013.03.21 13:16

    انابهديك يا امي احل التهاني وبقول كل عام وانت بخير

  42. محمد
    2013.03.21 13:08

    كل عام وانت بخير يا امي يا تاج راسي

  43. اسراء
    2013.03.21 11:51

    ست الحبايب يا حبيبة يحنينة وكلك طيبة يارب خليكى يا رب خليكى يا امى

  44. جعفر
    2013.03.21 11:30

    الأم شمعة تحترق من أجلنا … لنحافظ عليها مضيئة للأبد كل عام وكل امهات العالم بألف خير

  45. مون البونبنيه
    2013.03.21 11:29

    كل سنه وانتى طيبه ياماما فادى

  46. حسينالشريفي
    2013.03.21 11:22

     امي يا ام الوفه ياعطر من الجنه       امي احب اكلله كل عام وانتي بالف خير وان شاء الله تبقين دايمه  ياغالية

  47. احمد
    2013.03.21 11:10

    كل عام وانتي بالف الف خير يا امي الغالية فلولاك ما حييت ولولاك ما احيا ولولاك ما ساحيا

  48. فتاة الصمت ولاحزان
    2013.03.21 11:07

    كل عام وانتي بألف خير يامي الغاليه على قلبي………برنا يحميكي ويخليكي

  49. عمـانية وافتخر
    2013.03.21 10:19

    كم مره حاولنا…ان نقبل يديها…؟

    أو أن ندخل على قلبها ولو ابتسامه صغيره..؟

    كم مرة عقدنا بيننا وبين مشاعرنا جلسة حاكمنا أنفسنا فيها…

    مالذي أعطيته لأمك وما الذي أخته منها..؟

    كم مره سألنا فيها طفلاً فقد أمه عن إحساسه..؟

    أمي…حفظك الله وحماك وشفاك

    وزاد من عمرك في طاعته ورضاه..

    ~ ~ ~ ~ ~
    (منقول ) كل عام وأنت بخير

  50. محمد علي دبور
    2013.03.21 10:09

    كل سنه وانت طيبه يا أمي يا اغلي انسانه عندي



أكتب تعليقك