اخر اخبار هشام طلعت مصطفى

اخر اخبار هشام طلعت مصطفى

اخر اخبار هشام طلعت مصطفى

هشام طلعت مصطفى يرشح نفسه في انتخابات الشورى

مصريات

تقدمت مجموعات من سكان دائرة هشام طلعت مصطفى «الدائرة الاولى» التي تضم المنتزه والرمل وسيدي جابر بطلبات للمسئولين عن مكتب هشام طلعت مصطفى الخاص بمتابعة شكاواهم بأن يتقدم للترشيح على مقعد الفئات في انتخابات مجلس الشورى المقبلة.

وصلت الرغبة الى هشام طلعت مصطفى وهو في محبسه ولا أحد يعرف هل سيستجيب أم سيجد أن الظروف لا تسمح؟

المعروف أنه بعد نقض الحكم بإعدامه عاد متهماً ورد اعتباره ومن حقه الترشيح وممارسة حقوقه السياسية، لكن ذلك يتوقف على مدى قبول قيادات الحزب الوطني للفكرة.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

هشام طلعت مصطفى يرشح نفسه في انتخابات الشوري

5 comments
  1. حمدي بيرو 30/06/2010 13:58 -

    ليست القصية ان هذا الرجل رجل اعمال و اقتصادي ام خفير—-انما القصية قضية حق او باطل فان كان مظلوم و بريء في هذا القصية فهو صاحب حق ولو كان افجر الناس —و ان كان ظالم فهو يستحق العقوبة ولو كان اتق الناس و الامر للقصاء و الله المستعان—فاتقوا الله و اتركوا الامر لاصحاب الحكم و لا تتدخلو و تسبوا الرجل فان كل شيء سيكتب عليكم

  2. الماجيك 23/05/2010 13:48 -

    والله حرام شوف هشام طلعت فاتح كام بيت في مصر وشوف منطقة المطار والخشب الى عايشين في خيرة

  3. أمين 19/03/2010 23:39 -

    ما شاء الله القاتل كابونى نهب الأراضى وتسقيعها بتوع النسوان السفهاء اللى بيصرفوا الملايين فى الهواء .يبقى أهبل ومجنون ومعندوش أهليه لو حد أعطى صوته لهذه النوعية من الناس د.عادل وحياتك بلاش مغالطة تاريخ هذا الشخص ملوث مين حيدبر لهشام طلعت مكيدة دى البلد بلده وطايحيين فى مصر لحد مخربوها وقعدوا على تلها شريف مين حضرتك جاى من المريخ يعنى واللى بيحصل ده من نوعية هشام خافى على حد فى مصر ..بعدين حقول لسيادتك كلمة فى ودنك كده الحداية مش بترمى كتاكيت ..

  4. د عادل الجندى اسكندريه 15/03/2010 14:59 -

    اتق الله يا سيد………. هشام طلعت انسان محترم واقتصادى وطنى دبرت له مكيده ويجب ان يقف خلفه كل مصرى شريف وان شاء الله الحق حيبان وخلى الكلام ده عن الحراميه اللى نهبين حتى العلاج على نفقة الدوله وشوف انجازات هشام حتخزق عين المعتدين……………أتق الله

  5. سلام مربع .... يا بلدى 15/03/2010 14:22 -

    من شعب لشورى ويا قلبى لا تحزن .. لايمنى عالحصانة .. وكله فى نهب مصر يهون

أضف تعليقاً