طبيبة بالاقصر تتهم زميلها بالتحرش بها وتصويرها داخل الحمام

طبيبة بالاقصر تتهم زميلها بالتحرش بها وتصويرها داخل الحمام

طبيبة بالاقصر تتهم زميلها بالتحرش بها وتصويرها داخل الحمام

مصريات

اتهمت طبيبة بمحافظة الأقصر زميلاً لها بالتحرش بها والتلصص عليها وتصويرها بالموبايل.
الطبيبة “ن” تقدمت بمذكرة لمديرة الرعاية الأساسية بمديرية الشئون الصحية بالمحافظة اتهمت فيها الطبيب “أ” بالتحرش بها والتلصص عليها وتصويرها في دورة المياه خلال حضورها لدورة تدريبية شارك فيها 33 طبيباً وطبيبة بوحدات طب الأسرة.

ذكرت الطبيبة في مذكرتها أنها دخلت الى حمام السيدات خلال مشاركتها في الدورة التدريبية فشاهدت كاميرا موبايل تقوم بالتقاط صور لها من فوق الباب وحينما خرجت مسرعة شاهدت الطبيب “أ” يخرج مسرعاً من حمام السيدات . رفعت الطبيبة مذكرة لمديرية الشئون الصحية ضد الطبيب المتهم وجاري التحقيق معه في الواقعة.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

طبيبة بالاقصر تتهم زميلها بالتحرش وتصويرها داخل الحمام

13 comments
  1. وحيد الكاشف 16/03/2011 21:56 -

    حسبى الله ونعم الوكيل فكيف نستأمن هذا الرجل على نسائنا او على اطفالنا اقسم بالله لو انا اللى هحاكم هذا الانسان على فعلته لقتلته حفاظا على المجتمع من الفاسدين ……..وشكرا ………….

  2. ايهاب حسن - قوص 11/12/2010 12:20 -

    اللهم لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم وحسبى الله ونعم الوكيل

  3. ايهاب حسن 11/12/2010 12:16 -

    الطبيب دة اكيد مريض نفسيا ولا بد من القصاص العادل له وعن نفسى اناشد السيد وزير الصحه بمنع هذا الطبيب من ممارسه مهنته مرة اخرى وهذا خير جزاء له

  4. رافع 28/11/2010 19:35 -

    اهو معظم المصايب دلوقت مبتجيش الا من ورا الدكاتره ربنا المنتقم الواحد دلوقت لو اخته او امه او زجته مرضت بيخاف يوديها لدكتور ليكون عديم الشرف والامانه….. مش كدا ولا ايه

  5. ابويوسف 15/11/2010 12:06 -

    ما اقدرش اقول غير علي الدنيا السلام

  6. ماهر 13/11/2010 22:06 -

    دة ملوش غير معنى واحد ان الطبيب غير قادر على التحكم بشهوتة الجنسية وارادتة العقلية فابتالى معرفش يمسك نفسة لما شاف الطبيبة وهى متعرية فى حمام السيدات

  7. بنت الاقصر 09/11/2010 11:39 -

    مهما كان الخلاف فلا يصلح ان ناخز حقوقنا بهزه الوسيله المتدنية احنا مصريين واهم حاجه الشرف والعرض. طالبه 4 طب اسيوط

  8. مواطن مصرى 08/11/2010 10:17 -

    الموضوع يعنى شكله فى انه ياريت نعرف الحكايه كلها من الاول … واشمعنا الدكتوره ده والدكتور ده…ياريت يتنشر الخبر كامل بعد التحقيق ومعرفة رد الدكتور الاخر يمكن يكون مظلوم وزى ما المثل بيقول ( ضربنى وبكى وسبقينى واشتكى )

  9. ابوعمر 01/11/2010 19:35 -

    عيب وحرام والمفروضيندب فى عينه سيخ من نار
    لكن

    ؟
    لكن ؟
    باسال نفسى هو الدكتور لما اخذ الصور ياترى مافيش مقدمات ولا ابتسامات سابقة او غمزات او همسات يعنى نظام تراعينى بعين اراعيك باثنين

  10. البرديسى 31/10/2010 23:09 -

    دة المفروض يكون عبرة لغيرة

  11. الاحمدى 30/10/2010 21:56 -

    منتهى الامانة 
    عاوزين نعرف مين هذا الطبيب حتى نتجنب التعامل معة ومع امثالة
    من عديمى الامانة .

  12. تركي 30/10/2010 09:14 -

    هذا والله آخر الزمان
    كيف يكون طبيب مئتمن على حياة الناس أو على نساء وبنات يدخلون عندهـ للكشف عليهم أدعو الله سبحانه وتعالى ان يأخذه اخذ عزيزا مقتدر لانه حلف اليمين

أضف تعليقاً