عشيق الزوجة قتل نقاش القناطر الخيرية بالقليوبية

مصريات

القليوبية مجدي الرفاعي:
كشفت مباحث القناطر لغز العثور على جثة شخص بها عدة طعنات وملقاه بأحد المصارف.

كان اللواء محمد الفخراني مدير أمن القليوبية قد تلقي اخطارا من اللواء محمود يسري مدير المباحث بالعثور على جثة شخص بكامل ملابسه بمصرف بناحية القناطر. تبين من تحريات المقدم عبدالحميد بدر رئيس مباحث القناطر الخيرية بمعاونة النقباء حسام قرطام واشرف علاء واحمد دياب بأن الجثة لشخص يدعي صبري عبده الشيخ 32 سنة نقاش مقيم بقرية الاخنيين التابعة لقرية الخرقانية وان وراء الحادث المتهم محمد خلف الله الدكروري “37 سنة حداد” وشقيق زوجته عماد كامل وابن عم الزوجة ويدعي أحمد عبدالحميد وشهرته “عربي” حيث شك الزوج “المتهم الاول” في وجود علاقة بين زوجته وبين المجني عليه فاتفق مع شقيق زوجة المتهم الثاني “عماد” وابن عم الزوجة المتهم الثالث “أحمد” على قتل النقاش فاستدرجوه ثاني أيام عيد الاضحي لمنزل والدة المتهم الاول بشلقان وقاموا بطعنه عدة طعنات بالصدر والبطن حتى لفظ انفاسه وقام المتهم الاخير بنقل الجثة بسيارته وألقاها بالمصرف.

ألقي القبض على المتهمين الثلاثة بعدما ارشدوا عن السكين المستخدم في الحادث وبعرضهم على النيابة امر محمد صلاح الدين مدير نيابة القناطر الخيرية بحبس المتهمين الثلاثة 4 أيام وندب الطبيب الشرعي لتشريح الجثة.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

عشيق الزوجة استعان باصدقائه لقتل نقاش القناطر

9 comments
  1. زاهرعلوان الهتيمي 31/12/2012 17:04 -

    ماذا اقول. امنا حوا اخرجت ابونا من الجنه. فا المراه وابليس. حليفان  الي يوم القيامه. ولاغنات لبعضهما عن الاخر.في كل شي. مادام يرضي  ابليس الذي اقسم امام الله. ليكيدن  لنا. علي هذه الدنيا التي وصفها. با الفانيه. اي انها خربه ومن عليها خرب. فلا قرار فيها ولاعمار. 

  2. خالد البرى 08/12/2011 17:14 -

    اللهم احفظنا من هؤلاء الشياطين

  3. سعيد 28/03/2011 12:04 -

    الستر من اللة ولابد الاتجاة الى اللة وحب اللة

  4. حماده الظابط 01/12/2010 18:36 -

    عادى بتحصل كتير اووووووووووووووى

  5. رافع 28/11/2010 19:16 -

    مبدئيا حسبنا الله ونعم الوكيل فى الواحده الى بتدى فرصه للشيطان انه يدخل حياتها
    – اما ثانيا عمر الواحد فينا ماحيشوف واحده محترمه مهما كانت لابسه وانه يحاول انه يتجرء ويعاكسها او يقل ادبه اكيد هيا مبدأ قله الاحترام واجباره كلى كلى حاجه

  6. مومن الروش 22/11/2010 22:30 -

    اللة منتقم جبار منهم للة

  7. صلاح الوسيمى 22/11/2010 20:40 -

    عملتو أيه بقى مازلت هى حيه ترزق واكيد لو خاينه هتعرف غيره هو مات وانتو هتدخلو السجن يعنى الجو هيفضى ليها تعمل اللى عوزاه وده كله من البعد عن الدين ربنا يحفظنا ويستر علينا وعلى جميع المسلمين وياريت اى حد قبل ما يفكر يعمل كده سواء كان رجل او أنثى يفكر الاول فى ربنا أذا كان محدش شايفه اكيد ربنا شايفه ويتقى الله فى اهله وناسه / حسبى الله ونعم الوكيل

  8. حسبى الله ونعم الوكيل ..من قتل يقتل ولو بعد حين…

أضف تعليقاً