صور زوجة المشير عبد الفتاح السيسي

صور يوتيوب زوجة المشير عبد الفتاح السيسي للمرة الاولى

 زوجة السيسي

اخبار مصر تكتبها اليوم: نيفين عطية

اصبح ظهور زوجة المشير عبد الفتاح السيسي اليوم خلال حفل تكريم قادة الجيش الذي انهوا مدة خدمتهم بحضور اسرهم حديث المصريين، خاصة انها المرة الاولى التي يظهر بها احد افراد عائلة المشير السيسي علانية.

وفي صور زوجة المشير عبد الفتاح السيسى التي تناقلها البعض على مواقع التواصل الاجتماعي الفيس بوك وتويتر كتب عليها سيدة مصر الاولى خاصة مع اقتراب الانتخابات الرئاسية في مصر ، وكون ترشح السيسي للرئاسة اصبح امر مؤكد ، وهو اكثر المرشحين المتوقعين شعبية واقربهم الى الفوز.

والامر اللافت ايضا والذي تناول الكثيرين هو ظهور زوجة السيسي بالحجاب واعتبروا ذلك حجة على الاكاذيب التي رددتها جماعة الاخوان عن زوجة السيسي في الفترة الماضية بأنها يهودية.

لكن رأى كثيرون أن تواجد زوجة السيسي في الحفل كان امرا طبيعيا ، وخاصة ان اسر القادة المكرمين كانوا متواجدين وكذلك زوجة الفريق صدقي صبحي رئيس اركان القوات المسلحة.

فيديو يوتيوب كلمة المشير السيسي اليوم وظهور زوجته في حفل التكريم

اخبار ومواضيع ذات صلة:

بالصور والفيديو ظهور زوجة المشير عبد الفتاح السيسي للمرة الاولى

48 comments
  1. محمد حلمي السيد 24/05/2019 22:11 -

    انا حضرتك يا معالي الريس بقدم في وظائف من سن 28 ولم يسبق لي الدور انا باريس عاوز حضرتك تعتبرني زي ابنك انا بحبك اوي ياريس اقسم بالله العلي العظيم انا بحبك لأنك انتا إنسان عادل وإنسان كويس وحد بيخاف علي بلدنا مصر انا بكتب الكلام دا مش عارف حضرتك هاتشوفه ولا لا بس أنا حاسس أن في حد ابن حلال ه ايوصل صوتي لحضرتك وتنفذ اسره محطمه واللهي واللهي وربي العظيم اني عاوز أطلق مراتي عشان ظروفي الصحيه من علاج واولاد أرجو النظر لي ولمظلمتي 01023472729

  2. محمد حلمي السيد 24/05/2019 22:10 -

    السلام عليكم الرساله دي لابوي الروحي والاخ الكبير السيد الرئيس عبد الفتاح السيسي انا أكتب لحضرتك الكلمات دي وأقسم بالله العلي العظيم أن ربنا هو اللي حاسس بي انا من دموع انا ياسياده الريس اعول اسره مكونه من 5 أفراد وعندي ظروف صحيه كسور في الشريان التاجي وعندي 37سنه وأرجو من سيادتكم التكرم والنظر لي بعين الرحمه انا اقسم بالله ظروفي المعيشيه صعبه انا وربي العظيم عاوز أطلق مراتي عشان تعيش هي وولادي بمعاش أبوها وامها انا مش طالب منكم عطف ولا شفقه انا طالب طلب صغير اني اشتغل سواق في اي شركه من شركات البترول ولكم جزيل الشكر 01023472729

  3. مصطفى كمال حسين الجندى 13/07/2015 16:20 -

    أسرعوا فى انقاذ شارع المعهد الدينى فى منطقة العصافرة قبلى السكة الحديد بالاسكندرية ( شارع المعهد الدينى عبارة عن قنبلة موقوتة والندم لاينفع بعد ان تقع المصيبة )

  4. mohmed reda 13/06/2014 04:21 -

    ربنا يحميك لولادك ولشعبك اللى بيحبك  وعوزين بايدك مصر تبقى بلد الامن وتعلى وتبقى فوق الكل 

  5. حمامة السلام 02/06/2014 23:03 -

    مرحبا سيدة مصر الاولى مرحبا سيادة الرئيس السيسي ربنا ينصرك —–من بورسعيد

  6. مواطن مصري 27/05/2014 18:11 -

    كله بيبقي ليه دور بطولي في الاول بعد كده ربنا يحفظنا

  7. حامد 27/05/2014 11:12 -

    امر بالنسه للمشير السيسي فانا احبه كثيرا وادعو له بالتوفيق والنجاح وان يصل بمصر الي بر الامان لاني كنت واحدا مة ابطال اكتوبر المجيده واعرف كيف اتحدث عن قادة الجيش وربنا يحمي مصر وينصرها

  8. حامد 27/05/2014 11:02 -

    هذا الرجل طاعن في العمر والعقل وكما يقول المثل الناس ياولتها ياخرتها وكفي ما قالته طليقته الشابه الجزايريه انه شيطان في صورة انسان الم يكن هذا كفايه عليه هذا تعليقي علي الشيطان الاراضاوي

  9. wadi botros 20/05/2014 16:56 -

    الي الامام ياسيادة المشير والله ينصرك لرفعة الوطن والقضاء علي الرشوه والفساد مصر في جعبتك والله ناصرك 

  10. محمد نصر 26/04/2014 12:19 -

    ربنا معاك يا قا ئد مسيرتنا على الصراط المستقيم وبالعند فى الارهابيين

  11. احمد جمال 23/04/2014 14:26 -

    السيسى رئيس لمصر انشاء الله

  12. ربنا معك ياسيسي 
    وربنا يعدي الايام الجي
    علي خير

  13. محمد ابو العلا 16/04/2014 11:45 -

    الرجل المناسب فى المكات المناسب ومصر محتاجة رجل قوى والمشير عبد الفتاح السيسى  انسب رجل وظهور زوجتة الفاضلة امر طبيعى وربنا يوفقة لمصر الحبيبة

  14. اللة معاك يا سيسى 16/04/2014 11:11 -

    يا راب احمى مصر وسيا المشير

  15. عزه النجار 15/04/2014 21:07 -

    ربنا يحفظ مصر ويوفق السيسي وينصره اعاديه 

  16. أبوفهد 04/04/2014 05:14 -

    ديمن الرجل الناجح الوطنى الصادق **الخونة وجماعة الارهاب يشهروة بسوء                وراجل اليصدق معا شعب مصر عمرشعب مصر مايغزلو                                     أبوفهد محافظ بنى سويف بحب السيسى قوييييييييي

  17. meniaromany 30/03/2014 09:57 -

    رئيس الجمهوريه القادم عبد الفتاح السيسى هو من اعظم الرؤساء الذين سوف يحكمون مصر و سوف يعم الخير على ارض مصر باذن الله

  18. مصطفى مدبولى خليل 28/03/2014 14:46 -

    انا مصطفى مدبولى خليل ابارك وا اهنى الشعب المصرى لترشيح المشير عبد الفتاح السيسى للراسة الجمهرية واقوا لة ربنة يعينك علينا وى الف مبروك         محارب 

  19. ابو على البحيره 25/03/2014 06:51 -

    ابناء الدلنجات الكرام تؤيد بكل الحب ابن مصر  السيسى حماك الله بحق ماحميت مصر

  20. ابو على البحيره 25/03/2014 06:47 -

    يا اشجع رجل انشاء الله انت زعيم مصر الحبيبه انت لست فى قلوبنا فقط بل انت فى كل ابداننا نحن والله نحبك فانت قائدنا وال 95000000 مليون انشاء الله هتنتخبك يا ريس

  21. محمود ابوراتب 24/03/2014 10:07 -

    انشاء الله الفريق اول المشير ……(عبد الفتاح السيسى …) رئيس مصر القادم انشاء الله …… مصر ام الدنيا وهتبقا كد الدنيا ……..
    محمود راتب …. ……. cc …….222222222222222..

  22. nader sadek 18/03/2014 23:29 -

    ” سيسي اساسى رئيسى  ” تسلم الايادى يا سيادة الرئيس عبد الفتاح السيسي”
    انشاء الله احنا معاك اساسى

  23. اشراف المخادمة 18/03/2014 14:04 -

    اشراف المخادمة يؤيدون القائد العظيم المشير عبد الفتاح السيسى برئاسة الجمهورية

  24. اكرم حسن 14/03/2014 20:22 -

    ربنا يحميك وينصرك ويوفقك علشان مصر والعرب وان شاء الله مصر على ايدك ستبقى ابيه شامخة ربنا يجعلك عند حسن ظننا حتى لا يشمت الحاقدين عليك وعلى البلد

  25. محمد ابو غريب (الروضه) 05/03/2014 12:05 -

    السيسى هو رئيسى

  26. عبد الله 05/03/2014 07:42 -

    اللهم ولى أمورنا خيارنا ومن يطيعك فينا ويخافك وهدنا إلى ما تحبه وترضاه منا يا الله

  27. كيرلس 05/03/2014 07:27 -

    ربنا يخليك لينا يا ريسنا وتحمينا من البلاوي دي

  28. متشوقة للرحمن 04/03/2014 14:29 -

    ربنا يبارك فيالسيد المشير/ عبد الفتاح السيسى وينصر مصر ويحميها بأمر الواحد الاحد من الأعداء

  29. بسام حبيب 03/03/2014 05:05 -

    ادعوا لمصر الله يحميها من الخونه المرتزقه الارهابيين الصهينه المجرمين حسبى الله ونعم الوكيل فى كل الى يخرب فى مصر ويقتل الجنود الله ينتقم منكم ياكفرة

  30. بسام حبيب 03/03/2014 05:02 -

    السيسى بطل والله انقذ مصر من الخونه المجرمين الارهابيين واطلب الداخليه تحترم الشعب والى يخطئ تقضى عليه بدون محاكمات

  31. رافت المصرى 01/03/2014 00:04 -

    ربنا معك يا مشير عبد الفتاح السيسى  يقوقك على انت فية وربنا ينصر مصر ويحمها وانا بحب مصر اوى
    وانا برشح الفريق الاول عبد الفتاح السيسى

  32. بارك اللة فى مصر والسيسى هو الريس انشاء اللة

  33. soad fahmy 22/02/2014 01:38 -

    تأييد من القلب المشير/السيسي ونفديه بأرواحنا ودمائنا ونقف بجواره دائما ونبارك كل خطواته ونسانده ونكمل معه خريطة المستقبل وحقيق اهداف ثورتي 25 يناير و30 يونية العظيمتين بالجهد والعمل المستمر وان تنصروا الله فلا غالب لكم وربنا يولي من يصلح وربنا ينصرك علي اعدائك  ونحن معك  دائما حتي ينتصر الحق علي الظلم والباطل وينتصر شعب مصر علي اعدائه في الداخل والخارج وتستعيد مصر مكانتها الرائدة في المنطقة والعالم كله كما كانت من قبل علي ايدك ان شاء الله وتســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلم الاياددددددددددددددددددددددددي

  34. الفلاحون فى صعيد مصر 18/02/2014 03:03 -

    نبارك كل خطواتك يا سيسى سر على بركة الله فانك انشاء الله منصور و نحن ورائك و حولك نفديك بالارواح و الاجساد يا ابن مصر الاصيل و مبعوث العناية الاهية

  35. المهندسين الزراعيون ببنى سويف 18/02/2014 03:00 -

    نؤيد سيادة المشير /عبد الفتاح السيسى رئيساً لمصر و نقف وراء سيادته مؤيدين له
    اللهم وفقه لاصلاح احوال مصرنا الغالية و سدد خطاه و رميه فى سبيل الله ضد اعداء مصر عملاء الصهيونية و الارهاب الاسود البغيض

  36. مشايخ الطرق الصوفية ببنى سويف 18/02/2014 02:54 -

    تفائلنا بظهور السيدة الاولى حرم المشير / عبد الفتاح سعيد السيسي. اللهم وفقه الى كل خير للبلاد و العباد و انصر جيشنا و شرطتنا على العملاء و الخونه و الارهابيين الكاذبين المنافقين عملاء اسرائيل الماسونيين اللهم اصلح احوال المصريين و الامة العربية و الاسلامية على يديه و أرض اللهم عن مشايخ الازهر و خاصة الشريف الدكتور احمد الطيب و من والاه عنهم ابناء الطريقة المرازقة الاحمدية بيت نصر الدين ببنى سويف و دراويش السيدة خورية بنت الامام الحسين

  37. السادة الاشراف بنى سويف 18/02/2014 02:46 -

    ظهور سيدة مصر الاولى هو بشرة خير لك يا مصر
    يعيش المشير/محمد عبد الفتاح السيسى رئيسنا المفدى المحترم رغم أنف كل حاقد و حاسد اللهم احفظ السيسى كما حفظت الروح فى الجسد يارب العالمين
    محافظة بنى سويف

  38. الشريف/محسن 18/02/2014 02:40 -

    نؤيد المشير/السيسي قلبا و قالباً و نفديه بأرواحنا و دمائنا و اللى يرشه بالميه نرشه بالدم ابناء و رجال محافظة بنى سويف

  39. حامد محمد 17/02/2014 21:53 -

    ظهور السيده المحترمه حرم السيد المشير السيسي هو امر طبيعي نظرا لتواجد المكرمين واسرهم حتي تتخرس الافواه المغرضه وربنا يوفق السيد المشير

أضف تعليقاً