مرشحين انتخابات مجلس الشعب 2010 دائرة القناطر الخيرية

مرشحين انتخابات مجلس الشعب 2010 دائرة القناطر الخيرية

 

مرشحين انتخابات مجلس الشعب 2010 دائرة القناطر الخيرية

اخبار الانتخابات القادمة بالقناطر الخيرية

مصريات

ادعم مرشحك الان في دائرة القناطر الخيرية على

موقع مرشحين مجلس الشعب

المنافسة بين مرشحين انتخابات مجلس الشعب المصري 2010 في دائرة القناطر الخيرية هادئة نسبيا وذلك بسبب الاجماع على النائب الحالى منصور عامر.. والذي استطاع من خلال مؤسسته الخيرية ان يقدم الكثير من المشروعات الخدمية لابناء دائرة القناطر الخيرية وصار منصور عامر نجماً مطلوباً داخل القليوبية من سائر مرشحين انتخابات مجلس الشعب القادمة  بدائرة القناطر الخيرية وحتى في الدوائر الأخرى . الكل يخطب وده. وزادت شعبيته بشكل ملحوظ. لكن ولكي لا يفوز منصور في المجمع الانتخابي الخاصة بـ الحزب الوطني بالتزكية. تم الدفع بثلاثة مرشحين قدموا أوراقهم في اللحظات الأخيرة هم محمد كامل شفيق ومحمد المفتحجي غضو مجلس محلي المحافظة وصلاح عبدالعظيم رئيس مجلس مركز طوخ.
أما مرشحين انتخابات مجلس الشعب 2010 بالقناطر الخيرية على مقعد العمال  فهناك استقرار على اللواء محيي عبدالعاطي والذي نجح بصحبة منصور عامر في الانتخابات الماضية بالدائرة منذ ما يقرب من عام ونصف العام فقط.

تابع مزيد من الاخبار عن البرلمان في القسم المخصص اضعط على

انتخابات مجلس الشعب 2010

اخبار ومواضيع ذات صلة:

مرشحين انتخابات مجلس الشعب 2010 دائرة القناطر الخيرية

458 comments
  1. اسلام علام 16/12/2010 14:57 -

    ألف مبروك للحاج نصر همام علي النجاح وربنا يجعله عامر

  2. ابن شبرا شهاب 12/12/2010 11:41 -

    الى بلاب موسى:
    أشكرك بشدة على فهمك المحايد لم كتبتة لان اللة يعلم بأن كل ما كتبتة حقيقة ولا فية مراء وهو للصالح العام – بس عاوزين ندعى الدعاء اللى إنت بتقول علية دة وفى نفس الوقت ناخد موقف عملى – ما ندعيش بس ونقول يارب – زى بقية العرب والمسلمين دلوقتى بيدعوا إن فلسطين تتحرر من غير ما ياخدوا موقف أصلاً (إن اللة لا يغير ما بقومٍ حتى يغيروا ما بأنفسهم” صدق اللة العظيم – إدعى وقول يارب وخد موقف إنك تساند اللى يستحق فعلا ويقدر يخدمك لما تعرف توصلة وما يكسفكش وترجع من عندة مكسور ودة أقل حاجة من المرشح عننا إن ما يرجعش أى محتاج مكسور الخاطر – بالتوفيق للسيد منصور عامر والحاج نصر همام.

  3. بلال موسى 09/12/2010 04:44 -

    (بن شبرا شهاب) انا معجب بفكرك وبكلامك والله اتمنى ان اكون فى ربع تفكيرك بس للعلم مينفعش اى شخص يعيب فى حد فى دعاء اسمة اللهم اهدى فلان واو عجل بهلاكة ان كان ظالم وربنا يكتر من امثالك (ا ابن شبرا شهاب)

  4. ابن شبرا شهاب 08/12/2010 10:42 -

    الى (بلال موسى):
    للعلم أنا واحد من الفريق اللى كان بيسوق لمنصور عامر بشكل علمى قوى من خلف الستار وبعيد عن الجماهير ومعايا ماجستير فى التسويق من إحدى الجامعات الاجنبية فى مصر (Master of Business administration in the Marketin Track) اللى هو إختصارها MBA in Global Marketing. – ودى معناها حاجة كبيرة اوى انت ما تفهمهاش ولا إتنين تلاتة فى شبرا شهاب يفهموها، دة مش غرور ولكن ثقة بالنفس – دة بس أولاً.

    ثانياً وبشكل علمى الحد الادنى للتفكير فى الترشيح للإنتخابات أن يكون لدى المرشح على الاقل أرضية تسمح لة بالدخول فى ذلك المعترك ونزية ما عندوش اى حاجة خالص بمعنى خالص فداخل الانتخابات لية- يبقى دى إسمها وكسة بالبلدى ولا لأ.

    تم التخطيط لترشيح نزية بشكل مقلوب يعنى الناس بتعمل لنفسها ارضية الاول وبعدين تترشح هو عمل العكس “إنتخبونى ومش حاتشوفوا عيونى .!)

    وبعدين اية علاقة اللى انا باقولة بكونى من عيلة كذا ولا كذا – اللى انا بتكلم فية كل الناس بتتكلم فية فى شبرا والناس مستغربة جداً من دخولة الانتخابات.

    نيجى لحتت إنة أخد 5000 صوت: أولاً وفعلياً هو ما أخذش اكتر من 2000 صوت والباقى تم تسويدة ودة أنا شفتة بعينى من جوة اللجان ، ومعظم الناس اللى هما 2000 لو سألتهم حايقولوك “إبن بلدنا يعنى حاندى للغريب!!!” ودة أعتقد إنة منطق(عبيط) من زمن بعيد أما الشباب المتعلم (الجيل الجديد) فحاجة تشرف ردود تنم عن فهم ووعى.
    أما عن إن نصف الدغايدة كانت واقفة مع محيىونصفها التانى كان مع نصر – فدى حقيقة واضحة لكل اللى كان فى اللجان (وبعدين اية العيب فى كدة ناس بتظبط وتربط هنا وهنا ودة عادى فى الزمن الاغبر دة)!.
    يا بلال ياخويا يشرفنى أقولك إنك مغيب وفاقد الوعى لغنك كنت بتساند مرشح ما ينفعش يقعد الا على الدكة اللى أُدام بيتهم مش تحت قبة البرلمان أكيد الناس دى عايشين فى وهم كبير -“ودمتم”.

  5. حافظ محمود فاضل 07/12/2010 06:56 -

    الف الف الف الف مبروك ياحج ناصر
    و انا هنا في السعودية بحي جميع ابناء ابو الغيط العظيم و الف مبارك ياح ناصر

  6. محمود شحات الشريف 06/12/2010 23:11 -

    الحمدلله وربنا يوفق الحاج نصر والف مبروك
    وعقبال ما تدخل الوزارة ودائما بالتوفيق وربنا يعينك

  7. محمود شحات الشريف 06/12/2010 23:08 -

    الف الف مليون مبروك لكل اهل دائرة القناطرالخيريه
    وكل اهل ابوالغيط المخلصين

  8. بلال موسى 06/12/2010 22:52 -

    (ابن شبرا شهاب) انتا من عيلة اية علشان تتكلم كدة

أضف تعليقاً