نكت مضحكة اخر حاجة

نكات واتس اب مضحكة اخر حاجة

نكت مضحكة اخر حاجة

مصريات

يعني بما انه الواحد مش لازم ياخد الحياة قفش، او على رأي المثل المصري “محدش واخد منها حاجة”.

فاكيد لازمن تعمل ايقاف مؤقت لكل المشاكل اللي بيواجهها، وينسى الدنيا ويفرفش مع اجمد نكت مضحكة اخر حاجة منها مصرية او حتى نكت محششين واجمل نكت صعايدة.

وكله كوم و اجدد اخر نكت رسائل واتس اب والفيس بوك موال لوحدها، يلا شوف وهيص مع نفسك:

  • مرة واحد راح لمقام شيخ وقال له يا سيد ان نجحتلى ابني هاحطلك فى الصندوق 5 جنيه ..وبعدين لما ابنه نجح راح للمقام وقال ياسيدنا البنزين غلي والدنيا نار خد 2 جنيه واسكت ..حط ايده فى الصندوق ايده اتحشرت .. قال سيب ياسيد وهديك الباقى
  • واحد صعيدى إشترى مصفة لقاها مخرمة رجعها.
  • مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم
  • مرة واحد صعيدي ماشي في الشارع ومعاه شوية مسامير فوقع منه واحد قعد يندهله و يقوله تعالى و مفيش فايده آخر ما زهق رما شوية مسامير و قالهم هاتوه
  • عريس عصبي يوم فرحه كتب في بطاقةالدعوة: الزفت اللي هايجي ميتأخرش…واللي مش جاي في ستين داهية … والعيال الرذلين الصغيرين يتخمدوا فى البيت….. و اللي هاتجيب موبايل كاميرا هفقع لها عينيها الاتنين….وابقوا اطفحوا فيبيوتكم .. كفايه اللي دفعته للموكوسه العروسه…. اللي هتمد ايدها عالتورته هقطعهالها ..وابقى حلي في البيت ياختي انتى وهى .. منتو زي القطط تاكلوا وتنكروا …. الرقص ممنوع .. الضحك بصوت ومن غير صوت ممنوع…… وابقى عيل لو اتجوزت تانى
  • مرة ثلاتة بلدياتنا راحوا يسرقوا بنك … واحد دخل يسرق و التانى وقف يراقب و التالت راح يبلغ الشرطة
  • واحد سوداني اتجوز واحدة سودانية خلفوا ولد أشقر و عينيه زرقا سموه رجل المستحيل
  • واحد سكران فتح التلاجة لقي الجيلي بيترعش .. قاله ماتخفش حاخد عصير
  • فيه واحد بلديتنا قرا حكايه ان واحده في امريكا قتلت جوزها والبوليس اكتشف الجريمه بعد 40 سنه لانها دفنت جثه زوجها فى غرفه النوم المهم اخونا عتريس قتل مراته ودفنها فى ارضيه الاوده وتانى يوم البوليس اكتشف الجريمه عارفين ليه مش عشان البوليس شاطر عشان عتريس كان ساكن فى الدور الخامس
  • جورج قرداحي بيسأل واحد صعيدي ببقوله الحج فرض ولا سنه قاله هتصل بصديق أتصل بهريدى صديقه وقاله الحج فرض ولا سنه هريدي قاله لا الحج قرعه .

اخبار ومواضيع ذات صلة:

نكت مضحكة اخر حاجة جامدة اكيد مصرية إنسى المشاكل والهموم

438 comments
  1. Moftah Mamdouh 06/02/2018 23:44 -

    مره واحد قال لصاحبه انا رايح فرنسا رد صاحبه وقاله ياراجل انت بتعرف فرنساوي فقاله هي دي عاوزه لغه انت بس كل كلمه تضيفلها اون في الاخر تلاقيها اتحولت فرنساوي الرجل راح فرنسا حب يطلب قهوه جاله القرصون وساله تشرب ايه قاله قهوون القرصون مافهمش حاجه وقاله باردوون فرد بلدياتنا عليه وقاله لا سخنوون

  2. Moftah Mamdouh 06/02/2018 23:23 -

    مره واحده كانت حامل في تؤام راحت عند الدكتور بتولد .الدكتور مسك اول طفل من رجليه بالمقلوب وضربه علي ضهره الطفل التاني لما شاف اخوه بينضرب رجع بطن امه بسرعه واستخبي لما شاف التمرجي المساعد جه طلع وسال التمرجي ياعم ياعم الراجل اللي بيضرب العيال مشي??

  3. ملك الضحكه 17/02/2016 18:39 -

    مره وحده سوده وشكلها وحش دخلت الحمام وقالت اعوزب بالله من الخبث والخبائث طلع الشيطان وقال شخى شخى وانت سكته 

  4. ملك الضحكه 17/02/2016 18:38 -

    معلش يا جماعه النكته قبيحه شويه هههههههههههه

  5. محمد عادل عبد العظيم 04/06/2015 01:54 -

    مرة واحد محشش فتح صيدلية كتب عليها الى هيكشف يدفع 100 والى ميخفش هدفعلة 200جنية فراح لية نصاب قالو مبحسش با لطعم قال للشغل عندة روح هتلى العلاج رقم 20راح وجبهولة قال للمحشش جربة جة يدوقة لقاة شطة ام تفة قال للدكتور طعمة واحش قالة مبروك بئيت بتتذوق طعم الاكل فذهب النصاب ورجع مرة اخرة قال للدكتور فقدت الزاكرة الدكتور قال للمرض روح حات العلاج رقم20 الحشاش النصاب قالة مش دية بتاعت الشطة الدكتور قالة مبروكة رجعتلك الذاكرة

  6. mero and som3a 29/01/2014 23:46 -

    بجد نكت تحفة اوى وبذات نكت رودى انا مت من الضحك

  7. هنودة 24/10/2013 11:10 -

    مرة واحد خياك ماشى في حتة مقطوعة خيطها

  8. قلب الاسد 14/10/2013 10:55 -

    مره واحد اتحكم علي بالاعدام بيشنقوا قلهم خلاص قلوله مالك قله يا غبي كنت هتخنق

  9. رودينا جمال 10/09/2013 22:31 -

    نكت جامده طحن حلوه اوى
    ميرسى على النكت الجميله دى

  10. سلمى 06/09/2013 20:30 -

    لو كانت عيونك بس تساوى الدنيا وما فيها
    شوف كلك على بعضك تساوى كام دنيا

  11. سلمى 06/09/2013 20:30 -

    نفسى ابوسك 99 بوسه
    وكل شويه اغلط فى العدد
    واعيد من الاول تانى

  12. محمد الهنداوى 25/08/2013 19:12 -

    وحشة النكت دى عيزين حاجة احسن

  13. مره واحد عصبي اتجوز واحده عصبيه خلفو ولد لما نزل حكى للدكتور ايدك عني بنزل لحالي

  14. مره واحده قاعده مع حبيبها حكالها بس اتشوفي ابوكي احكيلو انا اخوكي

  15. ومره واحده ختياره شافها كلب حكتلى مشان الله لا توكلني حكالها وانا ناقصني نواشف هييييييييييييييييييييييهيه

  16. خدو النكته مره واحده ختياره نزلت على البحر وشافت الدنيا بتبرق صارت تحكي يا حبيبي بلشو الشباب يصورووووووووووا ههههههههههههههههه

  17. النكت رائعه وايضا نكت رودي حلوه ووووووووووووووووشكرا

  18. اسيل حسنى 31/07/2013 00:39 -

    مرة واحد دخل الجهادية طلع من الجهه التانية

  19. بنت مصر 30/07/2013 01:45 -

    مره واحد مستعبط اتجوز وحده مستعبطه… خلفو عيال مستهبله… استعبط الاب وعمل نفسه ميت..استهبلو العيال ودفنوه

  20. بنت مصر 30/07/2013 01:45 -

       واحدة مصرية ماشية في امريكا فواحد عاكسها فقالتلو:                           (collect your self azarwise I will collect za street on you , your mother’s soul )) الترجمة بالعربي : لم نفسك بدل ما ألم الشارع عليك يا روح أمك

  21. بنت مصر 30/07/2013 01:41 -

    واحدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

  22. بنت مصر 30/07/2013 01:37 -

    احدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك >ههههههه

  23. بنت مصر 30/07/2013 01:12 -

    النكت كلها تحفه ورودي دمو زي العسل

  24. نونو 20/07/2013 21:45 -

    والرد ده لميدو الولد ده مش غلطان حط نفسك مكانه طبعا ده على حسب البنت لو كانت خطيبتك بمزاجك اكيد مش هتعمل كدا يعنى مش هتسيبها وتطلع تجرى صح كلامى ولا لا

  25. نونو 20/07/2013 21:39 -

    على فكره انا بحيى رودى على خفه دمه وبجد كل النكت جامده طحن

  26. MOHAMED KHALED 13/07/2013 12:43 -

    مره كمبلة واقعت على القوة عملت بن

  27. امير الاحزان 06/07/2013 20:44 -

    مره واحد دماغه لفت قبلها من الشارع الثانى

  28. لولو 01/07/2013 00:04 -

    النكت رائعة وجميلةجداجداجداهههههههههههههه

  29. ملكة الجمال والرومانسية 25/06/2013 14:01 -

    النكت روعة كتير وتجنن ”مرة استاذ بيسال تلميذ قالة  بتعمل ايه بعد المدرسة قالة بروح العب كوره واروح عند احمد بتاع الحشيش فسال التانى قاله بروح اكل واروح عند احمد بتاع الحشيش فسال التالت قاله بروح اصلى واذاكر وانام قاله ممتاز اسمك ايه قاله انا احمد بتاع الحشيش ”هههههههههههههههههههههههههه

  30. مره مدرس بيقول لتلميز لو عاوز تقول لواحد تعاله بلنجليزى   تقوله ازاى قاله اقول قام هير   قال المدرس لو عايز تقوله روح ازاى   قاله الف من النحيه التني  واقوله قم هير

  31. جهاد اسماعيل عبد الحافظ 19/06/2013 00:42 -

    انا من سوهاج اناعندى نكتة  مرة نملة شافت كوباية عصير فرولة قالت ياااه اخيرا شوفت البحر الاحمر

  32. مره استاذ بيسأل الطلاب مين ألى قتل جمال عبد الناصر محدش رد عليه سأل تانى محدش رد عليه وتالت مره ومجمدش رد عليه فجأه دخل المودير وقال للأستاذ بتعمل ايه قلوا شألت الطلاب سؤال محدش رد عليه قال الاستاذ للمودير السؤال المدير سأل االطلاب السؤال محدش رد عليه سأل مره تانى بردوا محمدش رد عليه
    راح المودير خد الاستاذ على جنب وقلوا هو انتا موتأكد ان حد من العيال دى أتل جمال عبد الناصر

أضف تعليقاً