علاء مبارك : مش عايزين اي جزائري يدخل مصر | احداث مباراة مصر والجزائر

علاء مبارك و احداث مباراة مصر والجزائر في السودان

علاء مبارك و احداث مباراة مصر والجزائر في السودان

علاء مبارك : مش عايزين اي جزائري يدخل مصر | احداث مباراة مصر والجزائر

مصريات- عادل حسين

اعلن علاء مبارك عن غضبه من كل احداث مباراة مصر والجزائر في السودان و اعتداءالمشجعيين الجزائريين بمهاجمة المصريين في السودان وفي العديد من دول العالم ومنها باريس و لندن معتبرا ان ذلك يدل على طبيعة وتركيبة هذا الشعب لكن اخلاق المصريين لا تسمح لهم بالقيام بتلك الاعمال العدوانية .

وانتقد علاء مبارك التحريض الذي قام به بعض السفير الجزائري وبعض الصحف الجزائرية وعلى رأسها جريدة الشروق وما اشاعوه عن قتل جزائريين في مصر بعد مباراة مصر والجزائر يوم 14 نوفمبر.

واتهم علاء مبارك الشعب الجزائري بالهمجية والوحشية وان الكل يعرف انه دائما ما تكون هناك احداث شغب وقتل في الدوري الجزائري بعكس المصريين الذين يتعاملون مع تلك الاحداث الرياضية بشكل حضاري .

وعبر عن رفضه لاي نشاط رياضي او فني مشترك بين المصريين والجزائريين وقال لا نريد ان يدحل اي جزائري الى مصر ولا ان يذهب اي مصري الى الجزائر و أيد ما قامت به نقابة الممثلين من مقاطعتها لاي مهرجان في الجزائر وعدم قبول فنانين جزائريين في مصر وقال انه قرار سليم .

وقال ان احد اصدقائه تعرض مع عائلته لهجوم من بعض الجمهور الجزائري قبل مباراة مصر والجزائر في السودان وقاموا بضربه واهانته امام زوجته وابنته .

اما بالنسبة لرد فعل الحكومة المصرية عن احداث مصر والجزائر قال علاء مبارك ان عليهم ان يتعاملوا مع الموقف بدبلوماسية اكثر وليس بحماس وعصبية كما يفعل المواطن العادي ، لانهم يضعون في الاعتبار ابعاد اخرى وهم يعرفون كيفية اتخاذ القرار السليم للرد على الجزائر .

واضاف انه يشجع التظاهر بشكل حضاري الذي قام به المصريين امام سفارة الجزائر لكن في نفس الوقت ضد اي اعمال شغب وتدمير للتعبير عن الغضب .

فيديو علاء مبارك : مش عايزين اي جزائري يدخل مصر | احداث مباراة مصر والجزائر

اخبار ومواضيع ذات صلة:

183 comments
  1. سمية الجزائرية 21/11/2009 18:05 -

    شكرا محمد ناصر الزعبي على فكرة راح يغيرو منك لانك مش جزائري و معنا

  2. محمد ناصر الزعبي 21/11/2009 17:47 -

    والله العظيم يصعب علي مبارك… يقولك بو تفليقه خرج المساجين الجزائرين و بعثهم للسودان عشان يظربو المشجعين المصرين، طب انت يامبارك المره الجايه ابعث المساجين الي عندك كمان، بس المشكله في مصر ان كل المساجين من اخوان المسلمين لو خرجهم حينقلبو عليه و يرموه في مزبلة التاريخ هو و العيلين الي حتوه… شفتوا الورطه الي فيها اخونا مبارك، الله يكون في عونه.

  3. محمد ناصر الزعبي 21/11/2009 17:28 -

    برافو عليكي يا مثقفه عربيه… نسيتي كمان (تجمعهم الطبله و تفرقهم العصا). تحياتي.

  4. سمسم 21/11/2009 17:18 -

    والله مصر اللي فازت بأخلاقها ورجالهاوادبها مفروض علي كل المصريين عمل مسيرة وتهليل بفوزنا نحن الان فائزين علي الهمج اللي ما يعرفو لا دين ولا رب اسما بس عرب فين الكلام بالعربي فين الصلاة شعب لا يعرف الله كانو يتشطرو علي الفرنساويين الكلاب اللي كل كلامهم فية سبالهمدمرهم بتدبيرهم

  5. مثقفة عربية 21/11/2009 17:11 -

    لما سُئِل عن مصر، قال عمرو بن العاص: على سكان مصر هذا ما اجاب
    ترابها ذهب ونيلها عجب ونساؤها لعب وصبيانها طربوأمراؤها جلب ورجالها عبيد لمن غلبوالداخل إليها مفقود والخارج منها مولود
    وكررها الحجاج بن يوسف الثقفي واصفاً مصر بمدينة الفاسقين

  6. محمد ناصر الزعبي 21/11/2009 17:04 -

    طب انا مش من الجزائر… و فرحان اوي عل الى عملو فيكم الجزائريين، و سمعت كلام من اخوانا الجزائريين يقولون فيه… الى شفتوه ده مزحه، و في امم افريقيا الجايه حنوريهم الجد على اصوله، ممدوح بلاش تروح المتش الجاي خليك في البيت يابني.

  7. سمية الجزائرية 21/11/2009 17:03 -

    لا اري داعي لكرهنا يا اخت هل كل هدا من اجل اننا ربحناكم للاسف اشفق عليكم وعلى خسارتكم

  8. ممدوح ممتاز 21/11/2009 16:57 -

    بس يابتاع بوتفليقة القذر علاء سيد بوتفليقة ياللى ابوك من فرنسا

  9. محمد ناصر الزعبي 21/11/2009 16:54 -

    مش دي الحقيقه ياممدوح… ولا صعبه شويه عليكو، و جهو الحقيقه و فيقو من احلامكم النرجسيه يا فراعنه

  10. ممدوح ممتاز 21/11/2009 16:51 -

    الى محمد ناصر اسكت يا اهبل

  11. محمد ناصر الزعبي 21/11/2009 16:42 -

    ياعم علاء… اوعقد عوق و اتكلم عدل, دول الجزائريين مرمطو فيكو الارض و بهدلو امكو و ضربكو و العوكو هدومكم… و انتو بس فالحين بالكلام زي النسون.

  12. سعيد ابراهيم 21/11/2009 16:40 -

    انتبهوا يا عرب ؟ والله انا راجل معدى الستين من العمر وليس لى فىالكورة ولا  فى اى احزاب سياسيةولكن احب ان انصح الجميع من المصريين والجزائريين والاخوة السودانيين ايضا كل الاحداث التى حصلت هى مخطط يقف من ورائه اسرائيل والموساد الصهيونى وبدات اللعبة من البرامج الرياضية والفضائيات والجرائد فى كل من البلدين والسيناريو لن اتدخل فيه لانكم تعرفونه جيدا ولكن السيناريو الذى لم يحدث هو ان يوم هزيمة مصر وعودة المصريين حصل ما حصل على اساس ان تسمع القيادة السياسية فى مصر بالاحداث وتخشى على المصريين فى السودان وينفلت الغضب فى الشارع المصرى ويضغطوا على القادة السياسين فيضطر الرئيس المصرى الى ارسال قوات فورية الى السودان لحماية المصريين فتقع الواقعة بين مصر والسودان وايضا الجزائر وهنا تنقسم دول المغرب العربى والمشرق العربى الى نصفين وتبدء اسرائيل دورها فى السودان عن طريق اثيوبيا  وتتحكم فى منابع النيل بالطبع امريكا تعلم كل شىء ولكن حكمة البشير وايضا حسنى مبارك وثقتة فى البشير واللة رحمنا من الفتنة الكبرى ووالله انا اقول لكم الحقيقة ملعون ابو الكرة التى تجعلنا نتقاتل ونعاير بعضنا البعض  حكموا عقولكم  وحسبى الله ونعم الوكيل اللهم انى بلغت فاشهد ولا اله الا الله محمد رسول اللهواللهم انصر المسلمين جميعا ووحد بينهم وارحمنا برحمتك

  13. الجزائر ابو الدنيا 21/11/2009 16:22 -

    خولقو المصريين خصيصا لترفيه عن العرب بافلامهم الرخيصة والمثيرة والشيطان بنفس فقط الوحيد الذي يشجع المصريين الذين يعتبيرون انفسهم هم الذين غزو العالم العربي بفنهم الذي هو في الاساس لا قيمة له عالميا ولا عربيا ومن كثرت جوعهم يلقون بانفسهم في ملذات الاثارة الرخيصة ليشبع خبز واكل وكل افلامهم تحكي ذال معشتهم المخزاية برائحة الفول . و القصة قصة كرامة في الاول والاخير وليس معنى انكم متفوقون عن العرب بافلامكم المخزية لعادل امام وليلى علوي انكم نجحين بل العكس منغطوش الشمس بالغربال لازم تفوق من هذا الحلم ولاتخسرو دينكم .اليوم فزنا عليكم في الكرة وغدابلد اخر يفوز عليكم في مجال اخر وانتم تعودتم انكم الاقوى والارق منعرف في واش خيلتو لنفسكم هذا الشئ لذلك لم تقيرو بنتيجة المبارات .

  14. الطاهر ريمو 21/11/2009 16:19 -

    إن المتتبع لأحداث المبارة الفاصلة بين الأشقاء المصريين والجزائريين وهذا إن صح التعبير ليبقى مدهوشا من الإخوة المصريين الذين صخروا جل إن لم نقل كل وسائل إعلامهم للشماتة بإخوانهم في الجزائر (معقل الأبطال والشهداء كما قالها الزعيم الألماني الأديب الفنس كار) وصدق البروفيسور جوهو مورو الذي أكد أن الإعلام المصري لو إستعملوه في مجزرة غزة لعاد كل يهودي إلى موطنه الأصلي..ولكن بصفتي محايد ومليش دخل في كل هذا العالم كله شاهد مقابلة نظيفة سواء بالقاهرة أو الخرطوم والعالم كله يعرف أن الاعبين الجزائريين رشقوا بالحجارة في بلدهم الثاني ولم نرى غير ذالك أما مادار بين المناصرين وإن كان فالجمهور يبقى جمهورحتى من أسال دم اللعبين الجزائريين جمهور غبي ولا يؤخذ عليه أيها الإخوة من الجزائر أو مصر حذاري ثم حذاري إن إعلام مصر به صهايينة يعملون لحساب إسرائيل ومن بينهم صاحب قناة النيل صبور فهذا خطير على الأمة الإسلامية وإن كان مسلم يبرهن على ذالك ….أخوكم المسلم لأمر الله الطاهر ريمو..للإشارة أن المشجعين الجزائريين سيدخلون إلى جنوب إفريقيا لتشجيع فريقهم دون تأشيرة وإن لم يصدقوا الإخوة المصريين شاهدوا قنوات الجزيرة ولي ماعندوا شاهد كاذب هذا الجمهور الرائع الذي سميتموه بالبلطجية

  15. ممدوح ممتاز 21/11/2009 16:12 -

    يا مراقب محايد مفيش راجل يرد يا اوساخ ياكلاب

  16. مراقب محايد 21/11/2009 15:48 -

    مراقب محايد
    كشف حقيقة المصراوية
    الجميل في الأمر أن المصاروة ظنوا أن الكام مكالمه مع كام فنتان و كليب مفبرك عل يوتيوب سيخدع العرب و يجعلهم ينضمون مع البروباجاندا المصريه ركيكه الإعداد و الإخراج …!! الواضح أن الجزائر بحكمتها المعهوده إلتزمت الصمت بعد السودان وتركت كل العرب يتفرجوا على التمثيليه الهزليه المصراويه … و النتيجه هي تأييد عربي واسع للجزائر من بلاد المغرب العربي الكبير بالإضافه للسودان الحبيب و بلاد الشام و العراق و الخليج .. الجميع ترك مصر .. وحيدة .. تلعق جراحها المفتعله … و رفض الجميع تأييد أو حتي تأييد الموقف المصري الضعيف في التصعيد والتأجييج .. مصر هي التي خسرت مرتين .. الأولي عندما أطاح محاربوا الصحراء الأشداء بالمنتخب المصري .. والثانيه بافتعال أزمه مع الجزائر و هم بدأوهم أول مره بحجاره في القاهره …داء الكذب المزمن الذي يعاني منه المصاروة لا علاج له إلا بفضحه وتشره علي الملأ .. فكما يقول الإعلام المصري .. فلسطين بأحسن حال و غزه ليست محاصره وأطفالها يستمتعون بالكريم كراميل و الفراوله و ليسوا هم من يغلقون معبر رفح و لم يمدوا إسرائيل أبدا بالغاز للمصانع الإسرائيليه و المؤن للجيش … لم تعلن ليفيني بدء الحرب من القاهره .. أبدا فمصر تعتني بقاده المقاومه جيدا و توفرلهم العنايه الطبيه وتمدهم بالمال والسلاح ، لا تهدم الأنفاق على رؤوسهم أبدا … مصر تقول الحقيقه دائما .. و كذاب ابن كذاب من لم يقف مع مصر … فيجب على السي إن إن و البي بي سي و العربيه نشر صور السكاكين و السيوف التي يحملها أناس يقال أنهم جزائريون (رغم عدم وجود أي علم جزائري قط) في سماء تظهر أنها لا تمت بصله للسودان .. ال كذبه كبيره شويه .. لا يهم .. فمع شويه طبل و زمر على كام تصريح يمكن أن نقنع الفيفا بشطب الجزائر من الفيفا .. لا بل الأمم النتحده نفسها .. و نطالب أوكامبو بإصدار مذكرة إعتقال للجزائريين جميعا .. أينما وجدوا …… بالنهايه نقول عيب عليكي يا مصر … إنتي النهاردة .. لوحدك … لوحدك تماما باللي بتعملي …. فوقي بقه !!!

  17. ممدوح ممتاز 21/11/2009 15:38 -

    123 VIVA LANGERYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYوالمعنى واضح اى الUNDERWARES

  18. تحيا الجزائر 21/11/2009 15:30 -

    يا عملاء اسرائيل يلي مهانش عليكم تطلعو في مضاهرة من اجل غزة بلاش غزة بلاش غزة رفح المصرية قصفة ولم يخرج هاذا الحمار ولم يقل كلمة حتى لتعزية المصريين في ابنائهم الشهداء من هاذا ومنذ متى تعرف مصر يا ماسح احذية اسرائيل يا خونة يا عملاء

  19. ممدوح ممتاز 21/11/2009 15:20 -

    فين نسوانك ياجزائر هو العشرين مليون نجسة كلهم مع الرئيس الوسخ ابوفلقتين(بو تفليق)

  20. مصرية جدا 21/11/2009 15:17 -

    انا مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل فيكم يا جزائريين وحقنا هناخدوا هناخدوا ومستنييكم وانتو راجعيين بخيبه الامل وانتو راجعيين من اول دور في المونديال ومصر فوق دماغ الكل احنا الفراعنة اللي هنعرفكم مقامكم

  21. ممدوح ممتاز 21/11/2009 15:16 -

    ال الاخت جزائرية وافتخر بتتوجعى اوى فى الرسالة هو الباشا علاء كيفك للدرجة دى اجدع من الفرنساوى

  22. ممدوح ممتاز 21/11/2009 15:14 -

    الى الخ مولود تعالى وانا اطاهرك

  23. مولود 21/11/2009 15:11 -

    علاء مبارك يتكلم باسم من. باسم مصر. ام باسم والده. ام ياسم امه. ام باسم اسرائيل .ام انه ورث الحكم عن ابيه..اه هو يتكلم باسم المصري الشريف الذي لا يقبل الاهانة.نسيت انكم عرب و تغارون .وعلاء يغار على المصري لا بل يغار على صديقه لا بل غلى زوجة صديقه .. يا له من رجل انظرو الى الرجولة ابن الرئيس يغار على زوجة صديقه .تعرفون لماذا .لانها يهودية و ليست عربية هو يغار على اليهود لا عليكم افيقو ايها المصريون المساكين

  24. ممدوح ممتاز 21/11/2009 15:10 -

    ياعملاء فرنسا الوفياء ولابلاش اوفياء الكلاب تزعل

  25. تحيا الجزائر 21/11/2009 15:06 -

    شكرا مولود والله الفنانون السوريو قررو اليوم مقاطعة المهرجانات المصرية ادخل على شبكة الانباء سلمى المصري دريد اللحام سامر المصري منى واصف وغيرهم كثير

  26. مولود 21/11/2009 15:04 -

    لن تهزو من الجزائر شعرة واحدة لو اجتمعتم كلم حاشى الرجال منكم لانكم لا تحسنون الا هز الخصور

  27. مولود 21/11/2009 15:02 -

    اللم كله يهنئ الجزائر اتعرفون لماذا لان العالم كله يذهب الى مصر ل…… لا اريد ان كمل لان في مصر احرار حاشاهم ان يكونو ا مثلكم

  28. مصر فوق الجميع 21/11/2009 14:41 -

    اطمنو ياولاد مصر اقسم بالله والله العظيم مافيش حد هيسكت حقنا هيجي هيجي ماتستهونوش وماتنفعلوش حسابهم ويومهم جاي زي ما حصل في ايلات في قلب اسرائيل نقدر نعمل فيهم اوحش من اللي حصل هناك لكن كل حاجة وليها اسلوب وربنا يسهل والله العظيم ماحدش ساكت وكل حاجة هتتحل ودم ولادنا غالي جدا جدا جدا والله اكبر والعزة لمصر

  29. عربي محايد 21/11/2009 14:37 -

    انا بصراحة استغرب موقف علاء مبارك وغيرته على الشعب المصري …!

    وين كلامه واتصالته عندما ماتوا المصريين بالعبارة و بالقطارت ولا موت المصريين مش مهم المهم ماتش كورة

  30. تحيا الجزائر 21/11/2009 14:36 -

    هههههههه صح يا جزائرية وبمجرد مالتقاه مدلسي باش يغسلو اصيب بالحساسية وتلقى لقاح الانفلونزا

  31. دعاء ينت مصر 21/11/2009 14:34 -

    بشكر استاذ علاء مبارك يسلم فمك انت 100100

  32. جزائرية وافتخر 21/11/2009 14:29 -

    هههههههههههههه والله معك حق يا اخير علابالك جا فيه جرب وبراغيت تاع الكلاب ديناه ودخلناه في ماشينة لافي ودرنا زوج قوابس اومو و5 صابون وممبعد زدناه قوطي جافال وخاليناه يدور

  33. تحيا الجزائر 21/11/2009 14:24 -

    انا اريد ان افهم لماذا اعدتم سفيركم نحن لانريد ذلك الحثاله اخذتوه لماذا اعدتوه مثل الكلاب وحدكم ولكن بوتفليقة استقبله استقبال حار وبهدله وغسله بالصابون كما انه وضح في الحجر لانه عاد بانفلونزا الخنازير المنتشرة في مصر

  34. ومن هذا 21/11/2009 13:53 -

    في الحقيقة يؤلومني ان تكون دولة عربية مثل مصر سباقة لهذه الافعال الشائنة والقبيحة
    ولم نتعود منها هذا ولكن ماذا نقوول خير مصر في شعبها وشرها وصهيونيتها في حكومتها التي تحب علاقاتها مع بني صهيون وتبوس الارجل لترضي بني صهيون ….
    وماذا نقول غير حسبنا الله ونعمة الوكيل

  35. مصري 21/11/2009 13:50 -

    بسم الله
    مين الاخ الي بيقول انو فلسطيني يروح يشوف الاسرائيلي عامل فيه ايه يالي نصفكم جاسوسيه لليود ممكن تبيع اخوك يا كلب عشان الفلوس ويا خنازير مفيش ترابط بنكم يا خنزير يا كلب يالي ملكش وطن ربنا يعينك علي مخ يا مجنون

  36. Djazairi 21/11/2009 13:45 -

    حتى وزير الإعلام المصري وصف الشعب الجزائري بأنه شعب البلطجية··! وهذا ليس غريبا على العقل المصري·· فقد كانت مصر تصف إسرائيل بالعصابات وهي تهزمها في 4 حروب كاملة··! فإذا كانت الجزائر لا تستحق لقب الشعب والدولة، فكيف انتصرت على مصر في الكرة إذاً؟! أليست مصر في هذه الحالة أقل سوءا من حالة الجزائر؟! لقد هتف لي مصري حر قائلا: لقد حررتمونا من حالة استغلال بشعة لنصر مفتعل في كرة القدم كان سيؤدي إلى توريث جمال لحسني·· وتأكدوا أن اجتماع المجلس القومي للأمن هو لدراسة كيفية تأديب المصريين الغاضبين على النظام وليس لتأديب الجزائر على فوزها في الكرة··!
    لكننا نقول لفضائيات العار المصري: الجزائر لا تهزها غازات أكلة الفول المنبعثة في الهواء··! فذاك شأن من شؤون منظمة الأمم المتحدة المختصة في الحفاظ على البيئة حتى ولو كانت هذه الغازات صادرة من فم وزير إعلام مصر!؟

  37. Djazairi 21/11/2009 13:34 -

    أنتهى الدرس يا أيها ا الأغبياء الأن أعدرونا لم تعودو في مستوانا لنتكلم معكم
    أحنا فريق سيلعب مونديال و أنتم فريق التقاعد المبكر
    بعد المونديال أتصلو بالسكريتارية و خدو موعد

  38. مصريه تكره الجزائر 21/11/2009 13:08 -

    وبرده هناخد كاس الامم وسلملى على كاس العالم اللى هتطلعوا فيه من الدور الاول هههههههههههههههههههههه

  39. مصريه تكره الجزائر 21/11/2009 13:07 -

    من حظ الجزائر انها مش طلعت معانا فى القرعه فى كاس الامم الافريقيه والله كنتوا هتتقطعوا يا حمييييييييييييييييير يا اغبيه يا بلطجيه

  40. مصريه تكره الجزائر 21/11/2009 13:06 -

    يلا ياض بدل ما يجيلك واحد اسرائيلى يخلص عليك وعمر ما اسرائيل هتخرج من فلسطين عشان انتوا كلاب ومش كويسين وهتفضلوا طول عمركوا كده فى احتلال الواحد كان متعاطف معاكوا بس طلعتوا مش تستهلوا اى تعاطف ولا زفت طلعتوا تستاهلوا انكوا تاخدوا بالجذم يا حيوانات يا خنازير

  41. فلسطيني و نص و نصين 21/11/2009 12:49 -

    رئيس مصر يهودي و ولادو كمان يهود و المصريين معضمهم يهود و احنا متشرفوناش لافي اسيا و لا افريقيا اوكي يا صياع مصر روحو لامكم تربيكم يا سفلة يا اولاد الخنازييييييييييير

  42. مصرية جداااااااااا 21/11/2009 12:18 -

    وعاشت مصر ام الدنيا

  43. مصرية جداااااااااا 21/11/2009 12:17 -

    واشوفكم على لسه لينا كلام تانى ويارب كل مصرى يكون بخير فى كل مكان وتحيا الجمهورية المصرية العربيه

  44. مصرية جداااااااااا 21/11/2009 12:16 -

    واللى يفكر ويقولنا انهم ضربو المصريين والمصريين جريو عمر ما المصرى ما كان جبان المصرى معروف شجاع على مر الزمان لكن متجيش وتضربنى فى ظهرى بخنجرك وتغدر بيا وفى الاخر تقول عليا ضربتنى لو كنت راجل من ظهر راجل كنت قولى هستناك بسيفى وسنجتى وشوف ساعتها هعمل ايه ان مخلتكش زى اللب وازازتك ساعتها كنت هتقولى ايه هتقول ارحمنى وعرفت بغلتطى ولانى الكبير هفضل كبير بمواقفى وقوتى و يوم ما قلتو انى جريت فانا جريت احمى اختى وبنتى ومراتى وجدتى وحتى بخوفى عليهم كنت راجل بغيرتى ونخوتى

  45. مصرية جداااااااااا 21/11/2009 12:09 -

    الكبير دايما متشاف ولولا ان مصر كبية مكنوش عملوا كدة زى العيال اللى لما بتحس انها كبرت اول بتكبر بتكبر على امها وفى الاخر بيجى العيل يبكى فى حضن امه ويقولها سامحينى بجد محتجلك

  46. مصرية جداااااااااا 21/11/2009 12:07 -

    حبيت قبل ما اروح جامعتى اسلم على كل مصر على محمد واحمد وحسين ومينا ميخائيل وعلى خديجة وعائشه ومريم ودميانا على كل اهلى واهلى فى مصر فى كل مكان وعاوزة اول لما ندخل تبقى اول حاجه نكتبها هى سلامنا وتشجعينا لبعض

  47. الرجل لم يقل مش عايزين اي جزائري يدخل مصر بل قال عنصر الامان قبل الرياضه لانه لا نعرف ماذا سيحدث للرياضين بالجزائر

  48. مصر فوق الكل 21/11/2009 12:02 -

    يسلم فمكل ياعلاء كلامك صح الصح والمفروض اى كلب جزائرى يخرج ميجيش ولا يدخل مصر تانى شوية خنازير احفاد ابليس قصدى احفاد نابليون كلاب لالالالالالالالالالا مع ان الكلاب هتزعل منى بس انتوا حاجة اكتر من الكلاب

أضف تعليقاً