محافظ القليوبية يطالب بمسائلة جمال زهران بعد وصفه بالفاسد الفاجر

جمال زهران وصف محافظ القليوبية عدلي حسين بالفاجر

جمال زهران وصف محافظ القليوبية عدلي حسين بالفاجر

حسن صالح
طالب المستشار عدلي حسين محافظ القليوبية د.احمد فتحي سرور رئيس مجلس الشعب بمسائلة النائب جمال زهران رئيس كتلة المستقلين في مجلس الشعب ، فيما وصفه خروجا عن كل القيم والاعراف البرلمانيةالرصينة بعدما قام جمال زهران بنعت عدلي حسين بالفاجر الفاسد وقال المحافظ في رسالته الى دكتور فتحي سرور ” إنني اتقدم بخالص الشكر الى مجلسكم الموقر على ما تفضلتم به من حذف كلمتي الفاسد والفاجر من مضبطة المجلس ” .

وأضاف محافظ القليوبية في رسالته ” إنني أترك لكم وللمجلس الموقر الاسلوب المناسب لمسائلته على هذا السلوك الذي خرج عن كل القيم والاعراف الرصينة للبرلمان .

اخبار ومواضيع ذات صلة:

4 comments
  1. محمد عادل 25/11/2010 02:02 -

    كفاية علينا كده لابد فيها ليه بتمص دم الناس الغلابة يا سيدة المستشار اتق الله فينا وافتح الكهرباء وبلاش محاربة للدكتور جمال زهران النائب الشريف

  2. أمين 11/12/2009 02:06 -

    المستشار عدلى حسين محافظ القليوبية يعنى النائب جمال ظهران صغير لدرجة انه يقول كلام مش عارف معناه أكيد فيه حاجات يعلمها عن سيادتك والا مكانش يقدر ينطق بكلمة غلط .بعدين اتقوا الله فى شعب مصر كفايه 80% من شعبنا بطل يلبس ملابس داخليه من الغلا والكوى ومش لاقى. خفوا بقى وكفاية حتى العضم اتمصمص يا عالم فيه يوم أسمه يوم الحساب والكفن مفيهوش جيوب حتقابلوا ربنا بأى وجه وحتقولوا ايه …..حسبنا الله ونعم الوكيل. 

  3. الفنك الليبي 11/12/2009 01:13 -

    يعني الموضوع كله اتنسي ووجعاك كلمه فاجر وفاسد ناقش الموضوع كله وبعدين فصص متجيش للهيفه وتتصدر.

أضف تعليقاً