مي عز الدين و محمد زيدان تفاصيل العلاقة و فسخ الخطوبة.. فيديو

نشر وتحرير: في Tuesday, September 15, 2009, 9:20
Advertisement
هذا المقال نشر في قسم: سكوت حنصور | ويحتوي على: 126 تعليقات فقط .
مي عز الدين

مي عز الدين

مي عز الدين و محمد زيدان تفاصيل العلاقة و فسخ الخطوبة ..فيديو

مصريات

خطوبة مي عز الدين و لاعب منتخب مصر المحترف في الخارج محمد زيدان كان هذا هو الموضوع الاكثر الحاحا في برنامج فيش وتشبيه عند استضافته للفنانة مي عز الدين و تعرضه قناة القاهرة والناس

حرص البرنامج على التنويه على ان الحلقة التي اذيعت  في شهر رمضان قد تم تسجيلها قبل اعلان خبر الانفصال و فسخ خطوبة مي عز الدين و محمد زيدان واخر الاخبار انه تجري حاليا محاولات للصلح بين  عائلة مي عز الدين و عائلة زيدان في الاسماعيلية بعدما اجتمع مندوبين من العائلتين وحاولوا انهاء الخلاف بينهما .

تكلمت مي عز الدين عن كيفية تعرفها على محمد زيدان قالت انها تعرفت عليه من صديق مشترك بينهم وهو المطرب محمد فؤاد والتقت به بالصدفة ولم يكن هناك اي لغة مشتركة بينهما ولكن توثقت العلاقة بينهما عندما قابلته بالصدمة قبل مباراة مصر و زامبيا في تصفيات كأس العالم

اما عن شائعة ارتباطها وعلاقة الحب بين عماد متعب و مي عز الدين فانكرت معرفتها باللاعب عماد متعب لاعب منتخب مصر تماما وانها لا تعرفه نهائيا ولا تعرف مصدر الشائعة .

وعن اعتراف محمد زيدان لها بالحب فقالت انه كان بعد شم النسيم هذا العام و تطرقت مي عز الدين الدين عن موقفها بعد ان اشيع ان مجموعة من لاعبين منتخب مصر اصطحبوا بنات ليل الى الفندق الذي يقيمون فيه اثناء بطولة كأس القارات وهل شكت في محمد زيدان وقالت انها استقبلته في المطار بعد عودته من جنوب افريقيا

وقالت مي عز الدين انها تكبر محمد زيدان بسنتين وانه لا يعنيها هذا الفرق في السن واضافت انها اتفقت مع محمد زيدان انها لن تترك عملها في التمثيل وهو متفهم ذلك .

وبالنسبة للفن قالت مي عز الدين ان جمالها سلاح ذو حدين لانه اول ظهور في فيلم حالة حب مع محمد فؤاد هاجمها النقاد بانها جمال بلا روح وانها مجرد تمثال من الشمع و قالت مي عز الدين ان هذه الانتقادات دفعتها الى التدقيق في اختيار اعمالها الفنية بداية من مسلسل الحقيقة والسراب مع فيفي عبده

وردا على كلام الاعلامية لميس الحديدي للفنانة مي عز الدين انها لم تظهر ولم يهتم بها المنتجين و المخرجين الا بعد ان اتجهت الى التوليفة السائدة في السينما التجارية بداية من فيلم بوحة مع محمد سعد و فيلم ايظن وان الرقص وارتداء الملابس الشعبية و الغناء في الافلام هو الذي جعلها تصعد سريعا وتصبح نجمة شباك ، اجابت مي عز الدين : انا كنت اعاني من فترة ضعف ايام فيلم بوحة واتجهت الى التمثيل مع محمد سعد حتى تكسب مجموعة من جماهيره ، واستفدت من محمد سعد ، وانها استخدمت نفس التوليفة في فيلم بوحة وايظن

واضافت مي عز الدين ان فيلم ايظن كان خطوة مهمة في حياتها كونه اول بطولة مطلقة لها وانها بذلك سبقت الكثير من الفنانات لانها قامت بتمثيل اول فيلم بطولة بنت في السينما المصرية في الوقت الحالي و تدين بالفضل للمنتج محمد السبكي الذي اعطاها هذه الفرصة ولكنها اختلفت في فيلم ايظن معه على كلامتها والتي منها : ابقى تعالى بالليل وانا اوريك الويل و اه يا ناري اصله مولع ناري ، لكنها قبلت تمثيل دور راقصة درجة تالتة في الفيلم .

وقالت مي عز الدين للاعلامية لميس الحديدي في برنامج فيش وتشبيه انها ترفض مصطلح السينما النظيفة لكنها لن تقبل تمثيل اي مشهد ساخن و مشاهد الاغراء و ترفض ارتداء المايوه في السينما لانها لا تلبس مايوه في الواقع وبالمنطق نفسه فهي تقبل ان تقدم مشهد به رقص لانها تحب الرقص و ترقص دائما في الحفلات .

اما عن علاقة مي عز الدين بالفنان تامر حسني فقالت ان تامر حسني له  جمهور كبير جدا وانها قبلت التمثيل معه كذلك حتى تكسب من جمهوره واضافت ان فيلم عمر وسلمى فيلم جماهيري تجاري فني وليس فيه اسفاف ولا الفاظ خارجة وان فيلم عمر وسلمى 1 و 2 نجح فنيا كما نجح جماهيريا .

مي عز الدين تتحدث عن بدايتها الفنية مع لميس الحديدي في برنامج فيش وتشبيه

YouTube Preview Image

مي عز الدين تتحدث عن محمد زيدان وتامر حسني و عماد متعب

YouTube Preview Image

مي عز الدين و محمد زيدان و تفاصيل العلاقة بينهم قبل فسخ الخطوبة

YouTube Preview Image

اخبار ومواضيع ذات صلة :

Sponsored links


126 التعليقات في “مي عز الدين و محمد زيدان تفاصيل العلاقة و فسخ الخطوبة.. فيديو”

  1. NOOR
    2013.09.03 22:49

    ربنا يوفقكم انتوا الاتنين فى حياتكم الجايه ان شاء الله

  2. مونى
    2013.07.19 05:47

    انا بحب الفنانة مى عز الدين وهى فنانة جميلة جدا وكل حاجة نصيب وانا عايزة رقم تليفونها

  3. ايمان
    2012.12.29 22:37

    بحبك يا مي ونفسي في رقم تلفونك ولو عايزة رقم تلفوتي

  4. منى
    2012.07.17 00:52

    ربناياخدك يامحمد زيدان وياالبنت **** الدنمركيه البقره الكافره دي وحده بقي تستاهل انك تسيب مي الحلوه عشانهاااا\\\ربنايعوضك يامي احسن من الزفت زيدان واللهي ده وااد يلوووع الكبد مافيه من الجمال شعره ههههه

  5. يسرا
    2012.06.17 05:25

    انا اسمى مجنونه مى عزالدين ومش بجدب ونفسى فى رقم تليفونها

  6. yoyo
    2012.01.31 11:37

    مي عز الدين فنانه موهوبه وكلنا بنحبها وزيدان كمان كلنا بنحبه وبنحترمه وكل الحكايه قسمه ونصيب ربنا يوفقهم في حياتهو هما الاتنين

  7. sparo
    2011.11.04 15:29

    مي مين قصاد البنت الدنماركية

  8. أيمن من اليمن
    2011.09.07 22:33

    مي انتي ومحمد في قلوبنا بجد ربنا معكم

  9. أيمن من اليمن
    2011.09.07 22:32

    انا مش قادر اوصف حبي لمصر رغم انا يمني مش حب بس هذا عشق يمصر انشالله احقق حلمي وزرورك يا مصر

  10. ميرنا مجدى
    2011.08.17 01:13

    مى انتى حلوة كتير وتستهلى اكيد احلى واحلى بس مفيش نصيب عادى مش انتى الى تندمى او تقعدى بكرة تعوضى ونشوفك احلى واحلى نصيحة اوعى تنكسرى

  11. ايتن
    2011.06.10 16:18

    الى كل من كتب تعليق انتو مالكم ياتلمه بتدخلوا فى حياة الناس ليه انتوا ق5ريتم الخبر وعرفتم اللى انتم عايزينه مش عارفه انتى بتكتبوا التعليقات دى ليهع علشان تهدوا النفوس ولاايه والعكس صحيح

  12. ملاك
    2011.05.23 16:37

    والله مي عز الدين فنانه جدا رائعه

  13. ملاك
    2011.05.23 16:36

    انا احب واعشقها مي عز الدين وهيا تستأهل احسن من محمد زيدان وانتي يامنى ياسامجه روحي شوفيلك واحد سربوت زيك ههههههههههههههه امزح

  14. مصطفى محمود محمد
    2011.02.22 11:59

    انا بحب محمد ذيدان اولا الكابتن محمد زيدان محترم ومتزوج من شيتا محمد ذيدان احسن واحد فى منتخب مصر لو كان مش مصاب كان احترف فى ارسنال انا من المنصوره وبحب محمد ذيدان اوى وشكر

  15. عاشقة تامر ومي
    2011.02.21 17:27

    انا بحب مي كتير كتير وبحب كمان تامر وزيدان كمان بس لامي تستاهل زيدان ولا زيدان يستاهل مي وانا بدي علق على الي حكتو توتة لان توتة ما بتفهم شي وانا بعرفها

  16. انس محمد امين الباز
    2010.10.23 22:29

    يبقى الحق على زيدان لماذا يبوس صاحبته التى عايشة فى المانية و هو خاطب مى هى مى مش خطيبته

  17. سمر
    2010.09.23 11:03

    اصلا من الاول قلنا مى لآودلوقتى بنقول لعماد يارا لآديه بنت مش كويسة دا طلع مش راجل ابدا كان يروح يتجوز رقاصة احسن اصل هى اسخم من الرقاصين حسبى الله ونعم الوكيل الكرامة والرجولة راحت فينربنا مايبركلكوش فى بعض يارب اتقبل روح اتجوز واحدة فى ادب حنان ترك دلوقتى مش زمان اصل انت بتموت فى البنا اللى مش محترمة

  18. شاهى
    2010.09.13 00:59

    كل شى قسمة ونصيب وهما الاثنين كويسين جدا

  19. الفس
    2010.08.25 16:26

    كويس انو فسخ الخطوبة احسن

  20. ايمان حامد عبد ربه
    2010.08.17 13:53

    يسلام لما الواحد يعيش لمستقبله وربه وبلا ش يغلط فى حد حتى الى بيكره مايشتموش
    صعب فى الزمن ده يحصل والله بدام فيه غش وخداع والى عايز يستفسر فى اى حاجة هذا ايميلى e_a606

  21. ايمان حامد
    2010.08.17 13:52

    يسلام لما الواحد يعيش لمستقبله وربه وبلا ش يغلط فى حد حتى الى بيكره مايشتموش
    صعب فى الزمن ده يحصل والله بدام فيه غش وخداع والى عايز يستفسر فى اى حاجة هذا ايميلى ***

  22. ايمان حامد
    2010.08.17 13:50

    ياجماعة حرام عليكو تعملو كده فى بعضكو بلاش عشان ربنا يبارك فيكو فيه ناس كويسة وفيه ناس وحشة مفيش حد احسن من حد الا فى التقوى والعمل الصالح وربنا يهديكو ويهدينا جميعا

  23. قوت القلوب
    2010.08.14 01:57

    دعو الخلق للخالق وكل شىء قسمة ونصيب وبلاش غلط فى الناس اتقو الله

  24. SOMA
    2010.08.10 21:01

    مى تستاهل كل الخير و كمان زيدان ولو ليهم نصيب محدش هيقدر يعمل حاجا

  25. SOMA
    2010.08.10 21:00

    انا عايزه اقول ان دي حياتهم الخاصه و احنا المفروض مندخلش فيها و كل واحد ميدخلش فى حياه حد لان دى كده تبقى غيره و حقد و انانيه وانا بجد مقدره شعور مى و زيدان و تامر الى فيه الخير يقدمه ربنا.

  26. هند
    2010.08.10 16:46

    حد يطول يكون مخطوب لزيدان انتى اصلا يا مى مبتفهميش وهو احسن منك يا غبية وانا مش بحبك خالص بس بموت في زيدان

  27. مي محمد
    2010.08.04 13:55

    ليه ما بنقول كلمت الحق مي ومحمد موش لبعض مي بتستاهل سيد سيدو

  28. منى
    2010.07.28 14:47

    انا بحبك يا زيدان تتجوزنى بحبك موت واللة هههههههههههههه بموت فيك

  29. منى
    2010.07.28 14:41

    والفنانة مى محترمة بردة بس معلش وربنا يوفقق يا مى بواحد ابن ناس زيك وانا واللة بحب تمسيلك دة وحضرتك بين عليكى بنت ناس بس ميصحش كدة متزعليش منى اصل الكلام النا بقولة دة صح مش غلط

  30. منى
    2010.07.28 14:37

    يا مى ميصحش كدة زيدان دا احسن لاعب فى مصر زيدان كلنا بنحبة ومينفعش تتكلمى علية بشكل دة زيدان عمرة معمل حاجة وحشة زيدان طيب واب ناس وعماد متعب ربنا يخلية لينا كلنا وشكرا

  31. DANDOONH
    2010.07.09 17:12

    محمد زيدان لاعب كتير كتير محترم ومؤدب وان شاء الله يلاقي اللي تسعده دي قسمه ونصيب

    ثانيا مي عزالدين فنانه محترمه جدا وادورها جميله اوي يعني مش زي غيرها دلوقتي وربنا يسعدها هي كمان
    واللي بيشتم حد فيهم دا من غيرته منهم بس زيدان جاااااامد اوي ومي كمان متغلطوش في حد يا امامير سيبوا الناس في حالها بئه دي الرخامه دي اتقوا الل

  32. shimo
    2010.07.06 15:29

    ربنا يرجعهم لبعض تانى وياريت ياجماعة محدش يتكلم على مى وزيدان تانى وانتو متعرفوش اية الظروف لكنى انا بحب زيدان جدا وبموت فى مى

  33. shimo
    2010.07.06 15:26

    وكمان مى محترمة جدا دة قسمة ونصيب وربنا هو اللى عاوز كدة وربنا يهدية انا مسمحش حد يقول على زيدان كدة ولا مى كمان زيدان لعيب كويس ومحترم

  34. shimo
    2010.07.06 15:24

    اية اللى انتى قولتية دة يامها دة زيدان مهما عمل متقوليش علية كدة وانتى اصلا مين عشان تحسبنى علية كدة

  35. اسراء
    2010.07.05 17:55

    انتى مالك يا سهام بطلى محن

  36. اسراء
    2010.07.05 17:55

    ما تزعليش يا مى لبكرة يجيلك احسن منة

  37. اسراء
    2010.07.05 17:53

    اصلن محمد مى ما تستهلوش

  38. الأمورة مي
    2010.07.03 17:46

    والله مي غلطانة إذاأخذت محمد زيدان مي احلى منه كتير وإنشاء الله مي لي انا 

  39. 1997
    2010.06.26 13:59

    انا شايفة ان الاتنين محترمين وممكن ربنا عمل كيده علشان شايف ان كل واحد فيهم ممكن يحب حد تاني ويعيش حياة سعيدة

  40. سوسوالا سكندرنية
    2010.06.25 15:22

    انا بحب محمدزيدان اوى وبصراحه خساره فى مى مش كفايه انها كانت اكبرمنه فى السن هو اصلا معرفش يختار صح

  41. ريرو الاسكندرنيه
    2010.06.25 15:17

    انا بحب مى اوى لانها من بلدى وبردو بحب زيدان بس بصراحه هما اصلا مش لايقين على بعض خالص لانه زيدان بيحب بنت دنماريكه ومى بتحب تامرحسنى

  42. يويو
    2010.06.24 12:52

    متزعليش يا مى احنا كلنا بنحبك جدا وملكيش دعوة بكلام الناس اللى يمشى ورا كلام الناس ويسمعلة يبقى مش هيعيش حياتةوحياتك دى ملكك لوحدك مفيش حد لية دخل فيها وربنا يوفقك

  43. يويو
    2010.06.23 18:57

    يا جماعة احنا ملنا بكلام الناس كل واحد يعمل اللى هو عايزة وشايفة فى مصلحتة احنا مش هندخل فى قلوب الناس كل واحد عارف مصلحتة فين وانا بحب زيزو وبحب مى وشايفة انهم ليقين لبعض

  44. منار
    2010.05.28 03:16

    معلش يا مونمون انتى عسل وسكر ومتزعليش هيجيلك احلى منو اى واحد يتمنى يتجوزج وانتى فنانة محترمة اوى وربنا يخليكى يا مى معلش ومتزعليش وانتى اتشهرتى اكتر بفيلم عمر وسلمى وهو جميل وانتى ال محليا وانتى طلعاا فى كويس مش قايلة القدب
    انتى طلعا فى محترمة ولو عايزة منى حاجة واو الناس دة اميلى manar566عايزة حاجة وسلام عليكو ورحمة الله وبركاتة

  45. مى
    2010.05.24 00:23

    اية الغيرة من البنات دى اية زنبها انى هياحلوة جدا وجميلة كفاية حقد وغيرة بنات بقى ومتو من الغيظ واتفرسو منها هيا انسانة محترمة جدا وعندها سخصية وكرامة

  46. ناسي اسمي دلوقتي بس لما افتكر هقوله
    2010.05.20 15:47

    مش معقول محمد زيدان
    الراجل
    هيتجوزا واحده بتتباس
    وتتحضن
    في الافلام
    كلام فاضي
    الطيبون للطيبات
    مي بقا تشوفلها ممثل زيها
    او واحد ديووس

  47. واحد
    2010.05.15 20:46

    بغض النظر عن ان محمد زيدان لاعب كبير ومي فنانة كبيرة الحقيقة الي الكل عارفها ان هما اللتنين شوية صيع حطو انفسكم مكانهم وشوفو الناس هتحتقركم قد ايه ايه الاحضان دي والبوس ايه الصياعة دي ضاع الدين اليهود بقو احسن مننا بجد

  48. 2010
    2010.05.03 13:47

    انااحب زيدان و مىlove you

  49. ندى
    2010.05.02 17:15

    انا بحب زيزو اوى وياريت ميجبش طفل من شتانيا لانها ملهاش امان انامن السويس

  50. ندى
    2010.05.02 17:13

    انابحب زيزو اوى و مى لكن انا دلوقتى بكره مى ومشى عايزه زيدان يجيب طفل من شتاينا لانها ملهاش امان وبحبك يا زيزو وعلى فكره انا من السويس



أكتب تعليقك