دوللي شاهين وزوجها

دوللي شاهين وزوجها

دوللي شاهين وزوجها

قصة حب دوللي شاهين وزوجها بدأت من كليب جديد عليا

مصريات

زي أي بنت رومانسية كانت دوللي شاهين بتحلم انها تلبس فستان الفرح.. وبرومانسية قررت أنها تصور كليب «جديد عليا».. وفكرت أنها تلبس في الكليب فستان فرح.. وفعلا تم تحديد ميعاد بينها وبين المخرج اللبناني باخوس علوان اللي كانت قابلته من فترة في إحدى المناسبات الاجتماعية الفنية في بيروت.

وفي الميعاد اتقابل دوللي شاهين وباخوس علشان يناقشوا تفاصيل الكليب.. ولكن المقابلة طولت قوي وابتدت الساعة تجر الساعة اللي وراها واتكلموا في كل تفاصيل حياتهم.. وكانت نتيجة المقابلة قصة حب جميلة توجها حفل زفاف دوللي شاهين وزوجها اللي شهدته كنيسة الروم الملكيين ببيروت، وقد اقتصر الحفل على الأهل وبعض الأصدقاء من الوسط الفني.

وكانت الشبكة عبارة عن خاتم واسورة الماظ، وقد قامت دوللي شاهين وزوجها بعد إتمام مراسم الزفاف بالتوجه الى حفل خاص بأحد المطاعم المطلة على البحر ببيروت، وغنت دوللي شاهين مجموعة من أغنياتها.. وقضت دوللي شاهين وزوجها باخوس اسبوع عسل في احد الجزر اليونانية.. وبكده تكون دوللي شاهين لبست فستان الفرح مرتين.. مرة في كليب جديد عليا اللي أخرجه لها زوجها باخوس علوان ومرة في حفل زفافها وده لأن دولى شاهين غير كل البنات.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

قصة حب دوللي شاهين وزوجها بدأت من كليب جديد عليا

3 comments
  1. أمين 28/06/2010 07:37 -

    ههههههههه حب ايه اللى انت جاى تقول عليه…بالذمة دى خلق…سبحان الله ..فيلم هندى!!!!

أضف تعليقاً