مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد

مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد

مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد

مصريات


تشهد الصالة الكبرى من مجمع الصالات المغطاة باستاد القاهرة الدولي جولة جديدة ومباراة جديدة بين الرياضة المصرية وشقيقتها الجزائرية..
يلتقي منتخب مصر الأول لكرة اليد للرجال مع منتخب الجزائر في الدور قبل النهائي لبطولة الامم الافريقية لكرة اليد التاسعة عشرة للرجال في مباراة مثيرة لا تقبل القسمة على اثني بأي حال من الأحوال داخل الملعب
ويمكن مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد اليوم ومتابعة بث مباشر لها على الانترنت من خلال هذه الصفحة حيث سنقوم ايضا بتغطية كافة مراحل المباراة لحظة لحظة ومتابعة الاهداف و نتيجة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد .

ويبدأ البث في موعد مباراة مصر والجزائر لكرة اليد اي في تمام الساعة السابعة من مساء اليوم الجمعة لـ مشاهدة مباراة مصر والجزائر في كرة اليد اضغط على الرابط التالي :

مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد

اخبار ومواضيع ذات صلة:

مشاهدة مباراة مصر والجزائر لكرة اليد

29 comments
  1. الفنك الليبي 23/02/2010 02:02 -

    أمين اسلوبك ساقط ورخيص…………. لالا لم تخطاء في الكلام…….اسلوبك يدل علي البيئه الموجود فيها……….. راجع كلامها كويس …………تقول موتناكم اي قتلناكم ……….يا متخلف لكن كسكسلو يرجع لاصله……صحيح مفيش فيده فيك اسلوبك رخيص مهما عملت منك لله.

  2. أمين 22/02/2010 02:53 -

    ايه يا لا لا حتفضلى كده مغلولة وصرمك واكلك .فى ايه يا معفنة بعد 123 مش فى 4 ولا بتحبى تغالطى فى اللى بيتشيلوه وعايزة ثانى ماشى احنا جاهزين ندى وندى لحد ما تقوللى أرحمنى يامصرى سودت ظهرى وعصرى انتى لسة يا بنت عانسة والعنوسه أثرت عليكى وعملتلك هيجان فى احساساتك المهيضة المريضة . والله ماحد فقير وفاسق وداعر وفاشل الا انتم يا شباب صايع وضايع ومستقبلكم أسود من قرن الخروب .لما انتى شاطرة فى القباحة وقلة الأدب كده .متطوعى فى فصائل أم سحلول لتحرير العجول القذائرية والقضاء على كل حمار ووليه بتتطاول على .. شعب مصر الأبيه .شكلك كده حولة ومعمصة ومقمصة ومقرفصة من الجوع والحرمان .ربنا يفك عقدك ..يا معقده ..يا معقدة…يا معقدة ..

  3. مصري حتى الموت 21/02/2010 18:38 -

    محدش ليه دعوة لما نغير وكل واحد خليه فى حاله ببلده وملهوش دعوة بالبلد اللى فوقه وفوق بلده مبقاش الا ليبيا مخلاص لما بلد قدرت تقول كرهها لمصر الجميع ظهر على حقيقته احنا مش هممنا فى دول عربية محترمة كثير وحتى لو كل الدول كرهتنا ههههههههه حنفرح علشان هذا يدل على اللى احنا اعلى واحسن وده حقد

  4. الفنك الليبي 21/02/2010 01:07 -

    مصريه هانم ……..المثل يقول اذا ركلت من الخلف……….. فاعلم انك في المقدمه.

  5. شهد مصر فوق الكل 20/02/2010 20:52 -

    هههههه زى العاده كسبنا و ربنا و فقنا و طوووز فى الجزائر متخلفين اعترفوا بقى مين المصريين اسيادكم الى مشيلنكوا 4 و شيلوكوا 26 فى كره اليد هبل لعترفوا بقى ان المصريين اسيادكم احنا الاسود و انتم ***** و الغنم و ورونا هتعملوا ايه يا شعب عمره ما كسب بتلعبوا علشان تخصروا مصر ديما فوق و الكبير كبير يا بقر

  6. سارة حبيبة مصر 20/02/2010 20:28 -

    خلي بوسي شوسي ينفعكم

  7. سارة حبيبة مصر 20/02/2010 20:27 -

    انتوا داخلين كاس العالم بجون واحد اما احنا داخلين ب 4 و هزءناكم في اليد و القدم احنا ابطال افرقيا و الدول العربية و سنظل انتوا مييييييين؟؟؟؟؟؟

  8. مصرية 20/02/2010 14:47 -

    اذا طعنك عدوك من الخلف فتذكر انك فى المقدمة ………………….مصر عشان هى كبيرة وعالية اكيد هتلاقى حاسدين وكاهرين لها لانهم يشاهدون احترام العالم كله لها وتقدير سيادتها للامة العربية كلها  والدول الصغيرة الضعيفة مثل الجزائر تحاول جاهدة ان تذكر العالم انها موجودة بعد انها كانت دولة منسية منذ الحملة الفرنسية عليها ولكنها لاول ظهور لها ظهرت كدولة حاقدة 
    دولة لا تعترف بجميل اسيادها عليها تكره من هم افضل واحسن منها بكثير وهم المصريين

  9. الجزائر على عيني و راسي 20/02/2010 10:47 -

    فين تعليقاتك ميار عن جد اشتقتلها هههههههه

  10. احمد الحسينى (المنصورة ) 20/02/2010 04:01 -

    بلاد الفسق دى بلادكم اللى الدعاره فيها بترخيص يا لا لا واذا كان على الردح انتوا طبعا تكسبوا فاهمه يعنى ايه الردح الاول

  11. احمد الحسينى (المنصورة ) 20/02/2010 03:47 -

    بصراحه اخلاق لاعبى اليد افضل بكتير من اخلاق لاعبى القدم ده دليل على ان فيه ناس محترمين فى الجزائر بيتقبلوا الهزيمه بروح رياضيه بعد ماكانوا قاب قوسين اوادنى من الفوز عموما احنا محترمين مع اللى يحترمنا 000والف مليون مبروك لمصر وعقبال الكاس

  12. رجالة وطول عمرك يابلدنا رجالة مبروك يارجالة مصر المحروسة هما عايزين ايه تانى ناقص كرة السلة ههههههههههههههههههههه يابلد المليون شهيد اظن عرفتم ان مصر ام الدنيا

  13. بلدى ام الدنيا 20/02/2010 02:25 -

    لالا ..مالك يا بنت اهدى شويه وانتى عامل زى الحمار الحصاوى….من كتر اكل البرسيم خضرتى…مصر يا معفنه تاج راسك من فوق يا حقوده ..والسحر والشعوذه مو احنا ناسه ..معروف مين بتوع السحر والشعوذه…اما عن الفسق اللى بتقولى عليه ؟؟؟؟انا مش هرد فى ده لانى واخده عهد على نفسى انى ما تكلمش على الاعراض …اهدى شويه يا قطه باين عليكى مراهقه وماشيه عماله تنطحى فى اللى رايح واللى جاى انا مستغربه اوى قد كده مغلوله مننا..عموما هنبقى نكلم عمو الشيخ يعمل لك زار يهديكى شويه وما تخافيش الفرخه اللى هتدبح على حسابى هى وشريط النشيد الوطنى المصرى اللى هيفكلك العوكسات على انغامه

  14. مصرية 20/02/2010 01:49 -

    عملين تقولوا  بلد الميلون شهيد بلد الميلون شهيد 
    انتوا لو عرفتم ماتوا ازاى هتتوكسوا  روحوا اقراءه التاريخ الاول وبعدين ابقوا اتكلموا عن شهداء 

  15. لالا 19/02/2010 23:58 -

    منك بصح مصر عنا راهي نكتة في الفقر والتخلف والطحين والسكوت على الحق والشعوذة وبلاد الفلسة والفسق كيما نقلك ما تغضبش احنا بلاد المليون والنصف مليون راجل وشهيد

  16. لالا 19/02/2010 23:57 -

    والله نقلك بربري ونص ونص راجل عليك شفناه مليح وشفنا كيفاه موتناكم في بلادكم مونديال مونديال والو والو مادرتو والو والله يا كون في دزائر تخرج على 20 40للجزائري الفحل الراجل عليكم واو وان تو ثري فيفا للجيري

  17. احمد سالم 19/02/2010 22:25 -

    مصرى مخلص الى الاخ الجزائرى المعتوه صاحب التعليق السابق عيب تقول على اخيك المسلم انه اهبل لانك مهتوه هنقبل منك الكلام يا بربرى ايه رايك فى الحكم النهاردا ولا برده اشترناه زى انجولا 4 نجوم فى الجزائر يا معتوه افندى

  18. اسالوا كل الناس 19/02/2010 22:24 -

    مبروك يارجاله 🙂 مباره كانت جميله علي ما سمعت من اصدقاءي وهاردلك لل فريق الجزائري وحظ اوفر المره الجايه

  19. اسماعيل الوهيدى مصر بورسعيد 19/02/2010 22:03 -

    فعلا تحية لكل العرب فى كل مكان ومبروك للفائز سواء مصر أو مصر لأن مصر حصلت على البطولة الدورة السابقة وتونس هى الوصيف ….حتى الأن من سيفوز بهذه الدورة فى علم الغيب ولكن أن شاء الله ستكون عربية 100% ومصر أم الدنيا ……بل الدنيا كلها …واللى مش عارف كده ينزل مصر ويشاهد جمال مصر ويشرب من نيل مصر ويشوف ويحس بالأمن فى مصر عظيمة يا مصر .

  20. ام الدنيا 19/02/2010 22:01 -

    لا اهى كسبت واللى يتطاول ويقول الهى مش فوق الكل يحترم نفسه ويضع لسانه داخل فمه ويتكتم

  21. محمد منير 19/02/2010 21:39 -

    وان تو ثرى خايبه جديده يا عزيزى

  22. محمد منير 19/02/2010 21:37 -

    شكراً رجالة مصر بس فرحتوهم شويه لاخر دقيقتان

  23. محمد منير 19/02/2010 21:35 -

    عرفت مين الاهبل مصر فوق الجميع ها الحكم ولا درجة الحرارة ولا عندكو لاعب مصاب ماهى تبرير الهزيمه قدم ويد يا حصره عليكو مبروووووووووووووووووووووووك لمصر واهله

  24. ايناس 19/02/2010 21:16 -

    الجزائر في كرة اليد سوف تربح مصر 50-30

  25. ايناس 19/02/2010 21:12 -

    الجزائر الجزائر يا الف مليون شهيدا يا جزائر العز و الكرم

  26. جزائري اصيل وتحيا كل العرب 19/02/2010 21:01 -

    السلام عليكم …… ان شاء الله الجزائر تكسب كجزائري ………. وايه مصر فوق الكل دي يا راجل ما تكونش اهبل ……………

  27. ام الدنيا 19/02/2010 18:20 -

    مش محتاجة كلام لكن المحير المصريين حنكسب كام

  28. ام الدنيا 19/02/2010 17:57 -

    مصر كسبانة كسبانة اان شاء الله المصريينى حيشاهدو علشان يعرفوا حنكسب كام كام ممكن4-0

أضف تعليقاً