مباراة مصر والجزائر سبب عقدة الجزائريين

مباراة مصر والجزائر سبب عقدة الجزائريين

المنتخب الجزائري لم يفوقوا من الصدمة ورافضين الاعتراف بالخسارة

كوفي كودجا و مباراة مصر والجزائر الاخيرة سببت عقدة لـ الجزائريين

مصريات

اتهم عنتر يحيي مدافع المنتخب الجزائري لكرة القدم منظمي بطولة كأس الأمم الأفريقية الحالية بأنجولا بأنهم يبذلون كل ما بوسعهم لضمان تتويج المنتخب المصري باللقب الأفريقي للمرة الثالثة على التوالي.

وخسر المنتخب الجزائري ، وهو المنتخب العربي الوحيد الذي تأهل الى نهائيات كأس العالم 2010 بجنوب أفريقيا على حساب المنتخب المصري في مباراة فاصلة أقيمت بالسودان في نوفمبر الماضي ، أمام نظيره المصري صفر/4 في الدور قبل النهائي للبطولة الأفريقية.

وقال يحيى عنتر لاعب فريق بوخوم الألماني إن المنتخب المصري تمتع بأفضلية، كل شيء جاء لضمان تتويجهم بالبطولة الأفريقية.

وكان جدل قد أثير حول أحد أهداف المنتخب المصري في شباك المنتخب الكاميروني في مباراة دور الثمانية بدعوى أن الإعادة التليفزيونية أوضحت أن الكرة لم تتجاوز خط المرمى .

وقال يحيى عنتر “المنتخب المصري تمتع بالمساعدة. هكذا كانت الأمور منذ البداية. ويمكن رؤية ذلك في مباراتهم أمام الكاميرون، لم يكن هدفا.

وقال يحيى عنتر إنه كان يعرف أن المباراة ستكون صعبة أمام منتخب الفراعنة. وأضاف “عندما تلعب أمام المنتخب المصري بعد أن أخفق في التأهل لكأس العالم، يجب أن تعرف أنهم سيفعلون كل شيء، سواء كان رياضيا أو أي شيء آخر، من أجل الوصول الى النهائي.

ووجه يحيي عنتر انتقادات حادة لكوفي كودجا، قائلا إن أداء الحكم كان أحد الأسباب التي جعلت لاعبي منتخب الجزائر يفقدون أعصابهم وهو ما أدى الى طرد ثلاثة لاعبين.

وأوضح يحيى “رأيتم الأداء المتواضع للحكام في أفريقيا، وأتمني ألا يشارك عدد كبير من الحكام الأفارقة في إدارة مباريات كأس العالم.
وأضاف “لو نظرتم الى القرارات غير السليمة، ستعرفون أنه لا يمكن لأحد أن يتمالك أعصابه. من الصعب للغاية في أفريقيا أن تتحكم في أعصابك. إننا نشهد أداء متواضعاً للحكام طوال الوقت.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

المنتخب الجزائري لم يفوقوا من الصدمة ورافضين الاعتراف بالخسارة

87 comments
  1. البربر 08/11/2010 21:12 -

    دول البربر والجزائر بلد المليون شهيد ولازم نعزرها عشان لسة صغيرين على العب معى الكبار

  2. محمد ابراهيم 14/06/2010 13:45 -

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  3. محمد ابراهيم 14/06/2010 13:35 -

    والله عيب عليكوا يا فئران الصحراء انتوا شعب عدواني وملكمش في اي حاجة انتوا غيورين من المصريين علشان مليانة علماء عمرنا ما سمعنا ان هناك احد من الجزائريين (كلاب الصحراء) اخد جايزة نوبل اوهناك نبغة جزائرية اتقوا الله

  4. محمد زيدان المصرى 20/05/2010 20:47 -

    نسيتوا ها زيدان عمل فيكم اية ودلع ورقص الجزمة الجزمة الجزمة اللى هشكت الجزائر مدافعين شوربة شوربة الحكم يا ولاد الوسخة اللى كان معاكم فى السودان ولا نسيتوا جونين فى مصر واربعة فى افريقيا العالم كلة اتكلم عن عبقرية مصر الكروية ولكل جواد كبوة ولكل فار مصيدة يا فيران

  5. كريمي 29/04/2010 13:30 -

    ماوش كون اتروحو اتنيكوا بعضاكم زي الكلاب انسونا نحن لسنا منكم يا عملاء اليهود لا اقول الشعب المصري كافة و انما حوالي 1000 من هم في النظام و تابعتهم .

  6. سمية الجزائرية 16/03/2010 13:49 -

    معليـــــــــــــــــــــش……… نلتقي في جوان
    وتكونو في …………………..جحوركم .كالفئران

  7. ابن الجزائر 06/02/2010 18:04 -

    اخيرا بان شحاتة واللي معاه على حقيقتهم كان يتكلم عن مصر وحبوا ليها وما يسيبهاش بكنوز الدنيا والان هو يلهث وراء دولارات نيجيريا من اجل تدريبها في كاس العالم هو وطاقمه الفني . هي دي حقيقة اللي يسموه المعلم وهو معلم الفلوس والمزاج .ثم ان مستغرب جدا من النيجريين عندهم مدرب رائع اوصلهم لكاس العالم والرتبة الثالثة في كاس افر يقيا اذن لماذا الاستعانة بشحاتة . يعني شحاتة حيجيبلهم كاس العالم يعني اذا كان فشل في التاهل ليها اساسا رغم كل الاساليب الغير الرياضية اللي عملها هو واتحاد الكرة بتاعوا. انامتاكد من فشله اذا راح لان اللي زي شحاتة لا ينجح الا في بلده وعمركم شفتوا لاعب او مدرب مصري نجح خارج مصر . والله شحاتة صعبان عليا عاوز يروح لكاس العالم باي طريقة حتى وان درب منتخب غير بلده بعد ان حرمه الرجال الجزائريين هو و80مليون مصري من رؤية المونديال باعينهم وخلاوهم متحسرين زي الولايا . معلهش يا شحاتة يمكن بعد سبعين سنة تتاهلو للمونديال وحاكون اول واحد يفرحلكم. عموما مبروك عليك يا شحاتة الدولارات النيجيرية اللي مابتحلمش بربعها في بلدك وان شاء الله الفشل هو صديقك اذا دريت نيجيريا في المونديال ويطردوك شر طردة يا معلمة.

  8. يا ابن الجزائر متغلتش نفسك وشوف انتوا عملتوا ايه في ولادنا في السودان كان لازم بعدها نرد عليكم الردود دي من فنانين و اعلامين ده اقل حاجه و كل ده احنا شفتاه بنفسنا فاتقي الله انت و كل جزائري و خلينا نرجع نتوحد امة عربيه ضد اي حاقد

  9. ابن الجزائر 05/02/2010 04:49 -

    انا مستغرب من المصريين لازم يفرحوا هم فقط مستكثرين علينا كاس العالم . يعني هم ستة سنوات الان وهم بيفرحوا بانتصارات الاهلي و المنتخب واحنا اول فرحة للشعب الجزايري من اربعة وعشرين سنة حاسدينا عليها . ووصل بهم الحقد والحسد و الكراهية لدرجة التشكيك في عروبتنا واننا فرنسيين. هل يعقل هذا الكلام ثم فرنسا كانت مستعمرة الجزائر قرن ونصف فشيء طبيعي جدا ان تترك بعض من التبعية الاستعمارية في اللغة والتقاليد والعادات لكن لا يعني هذا اننا فرنسيين . ثم ان حتى انتم يا مصريين بتتكلموا كثير بالانجليزي في كلاكمكم فهل هذا يعني انكم مش عرب بل هي التبعية لانكم كنتم مستعمرة انجليزية. اذن كفاكم من التخاريف والاسطوانات المشروخة و الاكاذيب واختم كلامي بقول العلامة الجزائري الكبير عبد الحميد ابن باديس شعب الجزائر مسلم والى العروبة ينتسب .

  10. ابن الجزائر 05/02/2010 04:22 -

    انا ولله كنت احب مصر وادافع عنها حتى اني خاصمت عائلتي من اجل مصر لكن بعد اللي حصل منكم في الاشهر الاخيرة كرهتكم كره العمى هل يعقل مصر كلها فنانين واعلاميون ومثقفين وحتى الراقصات العاريات كلهم بيشتموا في الجزائر وبالفاظ قذرة وعندكم ابسط مثال الحقير عمر اديب الذي وصفنا باحقر و اوسخ الشتائم والفنانة زينة اللي قالت ده شعب حقير ومدحت شلبي تسعة شهور و هو بيشتم فينا والحاقد الاكبر خالد الغندور وغيروا كثير وكل هذا لماذا حد مصري يفهمني لماذا علشان رحنا كاس العالم . منتوا فزتوا بثلاث القا ب افريقية وراء بعض ولا جزايري شتم مصر وضربتوا لاعبينا وسيحتو دمهم وسكتنا. لماذا كل هذا الكره للجزائر فقط وليس لبقية العرب. كيف احترم هذا الشعب وهو اساء حتى لشهداء الثورة الجزائرية فالحين بس في الكذب والفشخرة وتعظيم انفسهم في قنواتهم احنا ام الدنيا واحنا الفراعنة واحنا واحنا واحنا وهم في الواقع ما يسووش بصلة والفقر و الامراض و الطائفية والعشوائيات ليه مابتتكلموش عليها.

  11. أمين 04/02/2010 18:50 -

    ايوه يا nona كلامك صح وهما عارفين انهم زى ما حيروحوا حيرجعوا قفاهم يقمر عيش .غلابة لايصيين مش عارفين رأسهم من رجليهم .ناس فجأة صحيوا وجدوا أنفسهم فى كأس العالم مش مصدقين وجالهم جنان حيسى يا ريت لو جدعان ورجالة وخرفان صحراء زى ما بيقولوا يبعتوا البلطجية واللصوص بالمطاوى والسيوف لما يلعبوا مع انجلترا ….عارفة يا نونا الفأر لما يدخل المصيدة .خلاص وقعوا فى شر أعمالهم “ان ربك لبلمرصاد” .يا متفشخر التوابيت اللى بتقول عليها دى آثار مصرية مبهرة للعالم وكون انكم حتلعبوا حتلعبوا بس فى بتاع……مش حكمل علشان انت عارف ودى مهنتك .تقدر يا متفشخر تقوللى أنجاز واحد من أى عالم قذائرى أو مهندس أو طبيب أفى أى مجال نال سمعة عالمية  يا ريتك تفرحنى يمكن يطلع من الفسيخ شربات …متأكد النتيجة صفر زى ما حتكون نتيختكم فى المونديال صفر ..وزى ما انت صفر تحسبها على بعضها تجد انكم جميعا صفر !!!!!!!!!    ههههههههه

  12. عربية تحب العرب 03/02/2010 19:36 -

    مصر مصر تحيا مصر ون تو ثري يا شحاته يا مفتري

  13. بسس ..!!ٍِِْ تعاالوا .هنــأأ 03/02/2010 18:33 -

    ابقوأأ اشطرووا على افريقــا مالآوي 3 يعني عييييييييييييب

    اووه .. ولا نسيت ما انتوا مش عرب سووري

    ههههههههه واحنا فووزنــأ على ايطاليا وجننا البرازييل .. ابقواا اعملوها

    ههههههههههههههههههه

  14. نورين المصريه 03/02/2010 16:53 -

    انتم عمالين تتكلموا وتقولو كاس العالم المونديال مش لما تخدوا الاول ايه الخيبه دى وكمان عمالين تشتمو فينا وتتكلموا كلام انتم مش قدوادى فرنسا اللى انتم منها قالت واتكلمت على المنتخب بصراحه والعالم كله شاف واتكلم على الفراعنه ولعب الفراعنه اما انتم العلم كله عرفكم بفريق البلطجيه انتم مش مكسوفين صحيح اللى اختشوا ماتو

  15. أمين 03/02/2010 15:39 -

    يا شحاته كمان حتغالطى فى التاريخ شارل ديجول جدك العظيم أتولد عام 1890 يعنى قبل أعلان دولتكم من مصر عبر أذاعة صوت العرب بصوت المذيع أحمد سعيد .لبسوكى اسطوانة مشروخة مفيش موضوع بتدخلى فيه الا وتقوللى الكام كلمة اللى بتردديها زى الببغاء دون فهم ووعى رشوة الحكام ومنشطات وعماله تخبطى مش عارفة بتقوللى ايه مال اندونسيا ومال المغرب بتتلزقى فى ناس محترمة طب نعمل ايه اذا كنتى وقرايبك عديمى الأخلاق والرباية ومتعرفوش حاجة أسمها الأحترام .بعدين فى علم الأجرام الحرامى بشيلته والمتهم باقامة الدليل عليه .ايه اللى يثبت ان الفريق المصرى خد منشطات عملتى معاهم لقاءات حميمة وما شاء الله طلعوا perfect وبان المنشط وقدرته فى اعتلاء صهوة ظهوركم . وطبعا كنتى حاضرة لما ادينا الحكم رشوة وزعلانه علشان منبكيش من الحب جانب مانتى حقودة وعايزة تقاسميه .وبدل ما تدعى لفريقك ربنا يوفقه ويخرج مجبور الخاطر تقللى أدبك على اسيادك وأسياد بلدك الوضيع الرقيع .

  16. أمين 03/02/2010 15:16 -

    كويس يا قذائرى وبتتفشخر انكم حتشيلوا فى جوان لحد ما خرم خضرا تهرطل والتوابيت للخراتيت اللى زيك .القزم أبو تفة وعدك بحاجة علشان غلبان لابد فى الموقع وكل متنقح عليك زوبة الهلوبة تقول جاى ..تقول جاى تقول هاى  1234 سلام مربع للجدعان وبالقفى على الجديان والخرفان وتسلمى يا بلد الرجالة من عين عيال حساده ونزيد غلاوة وحلاوة وملعون أبو الغلاوة …

  17. سميرة 03/02/2010 15:16 -

    لو نتكلم على الاخلاق من الذي لم يعترف بالهزيمة فكسر وشتم اليس حسام حسن الراجل الناضج الذي قام باشارات معيبة على مراى الجميع ولو نتكلم على الاعتراف من الذي لم يعترف بفوز الجزائر على مصر. مرة الحكم ومرة الضغط على اللاعبين ومرة الجماهير.اعترفوا باخلاقكم المنحطة .ثم حاسبوا الناس.ارجوا من الاخوة الجزائريين مقاطعة كل ما هو مصري.يا رب تكون نهاية علاقات مع هذا البلد فجرحه من المستحيل الشفاء منه.

  18. و بعدين يا اخ ابن الجزائر انتوا عارفين كويس ان احنا معملناش فيكم حاجه يوم ماتش مصر انتو الي اتبلتوا علينا و لعيبكم الي كان رابط دماغه بعدها بيوم فكها معقول شفيت بالسرعه دي عيب عليك الكلام ده

  19. انتو فرحانين بهدف جبتوا فينا طيب احنا نعمل ايه باربع اهداف …………….نفرح جدا سيبونا نفرح و بطلوا حقد و متنسوش ان انتوا الي ابتديتو و السفاحين الجزارين بتوعكم هما الي اذونا في السودان معا انهم كانو كسبانين طيب لو خسرو كانوا هيعملوا فينا ايه عيب عليكم بقي فضحتونا قدام الاعداء و شمتوهم فينا

  20. ابن الجزائر 03/02/2010 04:08 -

    و الله عيب و عار عليكم تفرحون بكاس افريقيا اللي اشتريتوها بالغش و الكذب لانكم عاجزين فوق الميدان والله نسيتوا اللي عملتوه فينا في القاهرة من رعب وترهيب وتكسير ودماء الاعبين الجزائريين اللي شافها كل العالم ونحن الذين استقبلناكم بالورود لكن العدالة السماوية انصفتنا وخليناكم تبكوا بدل الدموع طين عموما لقد انتقم منكم الجزائريين في السودان وضربوكم و بهدلوكم وانتي هاربين زي النسوان لان الجزايري ما يفرطش في ثارو وما تنسوش في جوان القادم تتفرجوا علينا في كاس العالم في بيوتكم وانتوا بتاكلو ملوخية براس شحاتة وكوارع زيدان

  21. ابن الجزائر 03/02/2010 03:56 -

    يا جزائريين لا تنزلو الى مستوى الحاقدين الذين لم ينسوا صدمة ام درمان وصاروخ عنتر يحيى في مرمى الذي يسمونه وحش افريقيا الذي اصبح قطة افريقيا احنا رحنا لكاس العالم بالشرف و الرجولة والنزاهة مش بشراء الحكام و الاعتداء على حافلات الفرق الضيفة يا جبناء اما حكاية العروبة الجزائرية التي تشككون فيها فاقرؤا التاريخ يا جهلة ستجدون ان اول من وضع اسس وقواعد اللغة العربية هو ابن الفارابي وهو جزائري ونحن على الاقل لم نخن الامة العربية مع العدو الصهيوني ولا نسيتوا جدار الخيانة و معاهدة كامب ديفيد عموما الناس كلها عارفة مين هما الرجال ومن هم المزيفين

  22. ابن الجزائر 03/02/2010 01:59 -

    يا جزائريين لا تهبطوا الى مستوى الحاقدين نحن تاهلنا للمونديال بشرف وبعزيمة الرجال ام نسيتم صاروخ عنتر يحيى في مرمى الحضري الذي رقص على وحدة ونص في السودان اما فيما يخص مسالة ان الجزائر مش عرب كما تقولون هذه الايام فنحن على الاقل لم نخن الامة العربية مثلكم يا خونة العرب ولا نسيتوا معاهدة كامب ديفيد والجدار الاخير اللي عملتوه على اخواننا في فلسطين الباسلة وغيرو وغيرو يا بلد **** تحيا الجزائر بلد المليون ونصف شهيد ويسقط الخونة الحاقدين احباب امريكا واسرائيل one two three viva l’algerie

  23. مصراوى 03/02/2010 00:47 -

    ان مصــــــــــــــــــــــــــــــر دائما ولادة ولو لاعيب مش هيلعب هيجى اللى احسن منه وكان احمد حسن والحضرى ووائل جمعة وتراهم يلعبوا احسن من لاعيبتكم الشباب تقدر تقولى عملولكم ايه الشباب لم خرجتم قفاكم يأمر عيش ورجعولكم بخيبة قوية وفضيحة عالمية

  24. MASRY BE CANADA 03/02/2010 00:32 -

    ياجماعة باب التبرع مفتوح للحفاظ على السلاله الجزائرية و الليبية من الانقراض, من فضلكم تبرعوا لانقاذالسلالتين من الفناء وذلك للاجيال القادمة.
    للتبرع برجاء ارسال اي مبالغ مادية على العنوان التالى :
    المعلم حسن شحاتة,القاهرة, مصر

  25. بلدى أم الدنيا 03/02/2010 00:29 -

    الى وفاء اولى ليكى تقولى الكلام ده للحثاله اللى بيشتمونا وعايزانى ابقى راقيه فى كلامى معاهم ازاى ؟اقول ليهم ايه صح عندكم حق احنا غشاشين وراشيين وشحاتين ويهود .سورى اى كلب فيهم يقول على بلدى اى كلمه مو اوكيه انا ليه بالمرصاد وما بسكت على حق بلدى من ناس واطيه نفسهم دول بقلهم يومين واحنا فى عز فرحتنا وهما بيسبونا وانا ما قدرش اشوف حد بيغلط على وما خدش حقى تالت ومتلت .

  26. MASRY BE CANADA 03/02/2010 00:20 -

    ياجماعة معلش لاتؤاخذوهم فهم رعايا ملك ملوك افريقيا وحكيم حكمائها , يعني هبل وسذج ,ومعلهمش حرج(يعنى يعاملوا معاملة اطفال),انتوا عارفين يا ليبين و ياجزائريين انتوا اشبه بالهنود الحمر ولازم يحطوكوا فى محميات قبل ماتنقرضواعلشان الاجيال القادمة تشوف كيف تطورت الانسانية من ليبى وجزائري منقرض لمصري متطور وحديث

  27. أمينة الجزائرية 02/02/2010 23:24 -

    و الله ما فيه صدمة و لا شي أنتم تعرفون أكتر منا أن هدا الكأس مو من حقكم و نحن رضيانين في فريقنا 100 في 100 و مازال المستقبل أمامهم لأنهم مازالو أبطال أقوياء أذكياء صغار السن مازال المستقبال على عكسكم تقريبا كل الفريق كبير السن و و و و و…………… المهم مبروك كأس الغير مستحق الكاس المسروق 123 تحيا الجزائر لا تنسو تشوفو الابطال في كأس العالم يا كبار السن

  28. viva l algérie 02/02/2010 22:33 -

    فازو بكأس افريقيا اقصصد كاس الجيييييييفة و مازالو ينبحو لم ينسو هدف عنتر يحيى **********عادي لو سجلتم 1000هدف عادي نحن الهزيمة تقوييييييييينا و العدو ان اردت ان تمييييييييييته فافرح و هيص هههههههههه الرجولة تنقصكم 7لاعبين ضد 12 لاعب

  29. انا مصري 02/02/2010 22:14 -

    بتقولوا احنا يهود يولاد الك…. ب انتوا اللي هتكفرونا ؟
    مش فاكريين الفرنسيين عملوا فيكم اية واحنا اللي حررناكم ودم شهدائنا على ارضكم وبقول شهدائنا علشان انتوا فاكرين ان محدش استشهد غير في بلادكم الرخيصة

  30. انا مصري 02/02/2010 22:11 -

    CAHAHATA يا اخ بطل كدب وشوف حد ي ……. كك وبص على رشوة انجولا وبعدين اتكلم وياعم الروش مش عايزيين نروح المونديال اللي هتموتوا علية ورفعتوا سكاكينكم علشانة كل دة علشان عايزيين تتفضحوا طيب كنتوا قلتة من الاول وكنا قمنا بالواجب

  31. انا مصري 02/02/2010 22:07 -

    يابن الجزائر ورونا هتعملوا اية في كاس العالم احسن لك متتفرجش وبلاش فضايح وهنتحسر لية على الاقل حققنا لقب الهم والباقي عليكم اية دخلتوا كاس العالم واية يعنى مكتير دخلوة وكل اللي غلبناهم في الدورة دخلوة اية اللقب اليي حققتوة في دخول كاس العالم فاهمين دخول المونديال غلط بس عايزك تورينى شاوشي هيشيل كام واجدع سلام لشاوشي ملك الاستقبال

  32. انا مصري 02/02/2010 21:49 -

    ارد على جزائري وافتخر مالك محروق دمك بس ؟ الجزائر + سعدان+ مصر = 4:0 الجزائر + سعدان + ملاوي =3:0 الجزائر + سعدان انجولا =0:0 شوفوا كام صفر بتقولوا احنا هنتفرج عليكم وانتوا في المونديال من وراء الشاشات اكيد هنشوفكم بس مش هنطول ؟

  33. ياجماعة جميع الناس لغتهم الكلام وعندما يواجهون اى مشكلة يفكرون حتى يجدو الحل هذا بلنسبة للبشر اما الجزائرين فالغتهم مثل لغت الحيوانات تمامآ ففى الفوز يتشاجرون وفى الخسارة يتقاتلون بس الحيوانات معزورة لان لله سبحناة وتعالى لم يعطيهم عقل حتى يفكروا بة ام الجزائرين الله سبحانه اعطاهم عقل ولكنهم استخدموا بطريقة خاطئة فالتفكير عندهم مقتصر على التخريب واذية الناس فقط وليس شئ اخر ولهذا ادعوا جميع العالم على عدم الاصغاء لهذه الحيونات البشريه نبذة(الكلب لما يهوهو ماحدش بيرد علية)

  34. انا مصري 02/02/2010 21:24 -

    ياعم عنتر حلمك علينا خلوا بالكم عم عنتر مش عايز حكام من افريقيا ؟ اكيد عايزهم من فرنسا ياعنتر يايحي اية هوة انت مش منها ولا اية ولا الفرنسيين بعد ما ……………… بقيتوا مش قادريين تستغنوا عنهم ولا اية وبعدين فين القرارات الغير سليمة هو انت مكنتش في المباراة ولا اية ومشفتش اصحابك وهم بيكسروا ولا اية ولا كان دة علشان مكنش معاكم سكاكين فكنتوا بتكسروا ولا كن فاكر بع التكسير كنت عايز الحكم يطلعلكم كروت معايدة ولا كروت موبينيل ياعم روح افهم قوانين اللعبة وبعدين اتكلم

  35. انا مصري 02/02/2010 21:15 -

    عنتر يحيى بيقول ان فوزنا للمرة التالتة كان مؤامرة كل دة علشان فزناهم هما اية فاكرين نفسهم مبيخسروش ابدا ولا اية وهي الخسارة عيب وحجتة انهم فريق دخل كاس العالم واية يعنى انكم دخلتو كاس العالم دانتوا دخلتوا كاس العالم بس مش اكتر الهم الباقي اللي بعد الدخول فاكرين لما دخلوا كاس العالم يعنى انهم خدوة حد يفهم الناس دي حاجة والنبي واية يعنى لما دخلتوا كاس العالم واتغلبتون هو انتو ممنوعين من الهزيمة ولا اية وان الحكم كان سبب توتر اعصابهم امال احنا اعصابنا متوترتش لية في اخر مبراة لما خدنا ثلاث انزارات وهل كنا راشيين حكم مباراة غانا اللي ادانا ازارات وتعليقة على هدف الكاميرون ماشي مش هدف بردة هتكون النتيجة 2:1 لمصر يعنى فايززين بردة بس الغريب انة معلقش على هدف الكوت ديفوار الاخير اللي كان صحيح واحتسب تسلل وكان ممكن يقلب الموازين ياعم روح وهات حجج اقوى من كدة وبلاش تداروخيبيتكم بخيبة اكبر ولا انتوا مش عارفيين تقولوا اية

أضف تعليقاً