تامر حسني يعلن الحرب على جمال مروان مع قمر اللبنانية

تامر حسني

تامر حسني

مصريات

تامر حسني أقر بوجود العديد من المشاكل والخلافات بينه وبين المنتج “جمال مروان” على خلفية اتفاق مسبق بينهما بشأن انتاج برنامج يروي سيرة صعود “تامر حسني” إلى عالم النجومية , إلا أن “جمال مروان” تعمد ـ بحسب تصريحات تامرـ تعطيل تنفيذ البرنامج لما يقرب من العامين مما دفع “تامر” إلى فسخ التعاقد , وهو الأمر الذي أثار حفيظة “جمال مروان” ,فقام بمنع إذاعة كليبات “تامر” على شاشة قنوات ميلودي التي يمتلكها.

واعتبر “تامر” الموضوع تحدي بينه وبين “جمال مروان” , فقام بدعم المطربة اللبنانية “قمر” في أزمتها الشهيرة مع “جمال” , مما اعتبره الأخير معاداة صريحة له.

ولم يتوقف الصراع ولن يتوقف عند هذا الحد , حيث اتهم “تامر حسني” مجددا المنتج “جمال مروان” بمحاولة تشويه صورته , وذلك بقوله: “جمال يكرهني والدليل برامجه التي تذاع في الوقت الحالي ويستضيف من خلالها شباب يشبهونني فيقلدونني ويسخرون مني بطريقة مقززة ومستفزة”.

والمتوقع أن تشهد الساحة الطربية والإعلامية حربا ساخنة بين الطرفين خلال الايام القادمة.

اخبار ومواضيع ذات صلة:

6 comments
  1. ساره الكويت 22/01/2011 02:53 -

    الله ينتقم منك ياجمال مروان

  2. حنان 15/01/2011 05:55 -

    دام ان تامر ماآذاكم سيبوه اريح لكم

    وانا بصراحة احبه مووووت

  3. ماندووووووو 12/12/2010 02:54 -

    مش عارف مجنون مين اللى يسمع تامر مفيش غير الحريم اللى هو تاعبهم معاه وبيديهم قرشين عشان يعيطو لما يشوفوه وخلاص لاكن محدش طايقو

  4. ماندووووووو 12/12/2010 02:53 -

    تاااااااامر مين ده يا جماعه هو ههرب من دماغنا امتى هى ناقصة شواظلية

  5. ربنا يهدي كل ضال ويهدينا معاهم قولوا آميين

  6. على فكرة تامر دة هايف وعايز يشهر نفسة وخلاص و عايز الاضواء تبقى علية علشان يحس انة حاجة ودة علشان يغطي النقص الي عندة ربنا يشفي.

أضف تعليقاً